Miranda Skrevet 2. september 2004 Forfatter #501 Del Skrevet 2. september 2004 Nå skal bilen min til service... Jeg har sakt til dem at de må gjøre det billigst mulig, for jeg har ikke så mange penger Ganske riktig, for det gikk en stor sjatt med til noe så (u)nødvendig som en ny mobiltelefon :oops: Jeg glemte forresten et par detaljer fra sist uke... 1) Jeg har mailet litt med en av over-sjefene, kun profesjonelt. Plutselig fikk jeg en ganske "kjærlig" mail av ham, hvor han inviterte meg inn på arbeid en dag her i friuken. :o Jeg viste den til min mann, som også himlet litt opp. Da jeg kom til arbeid viste jeg den til min kollega, siden hun også kjenner sjefen det gjelder. Hun brøt spontat ut i forargelse, og sa det grenser så langt opp til sex-shikane som det er mulig. Jeg har ikke besvart mailen, og heller ikke hørt fra ham siden... Problemet det gjelder er det ikke nødvendig å møte inn på arbeid for, - han kan bare ta en enkelt tlf. til IT-avdelingen... 2) Var bare noe så søtt som at hun (kollegaen) strøk meg vennlig over ryggen et par ganger. Hele håndflaten gled stille og rolig opp og ned, opp og ned... :oops: Vi satt i bilen, da. På vei til en av våre faste klienter. *løper, - bilen skal til service!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 2. september 2004 #502 Del Skrevet 2. september 2004 2) Var bare noe så søtt som at hun (kollegaen) strøk meg vennlig over ryggen et par ganger. Hele håndflaten gled stille og rolig opp og ned, opp og ned... :oops: Vi satt i bilen, da. På vei til en av våre faste klienter. ÅÅåh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. september 2004 Forfatter #503 Del Skrevet 2. september 2004 Ja, ikke sant... :oops: Jeg har vært skjelden flink i dag; - jeg har oljet inn massevis av diverse plankeverk. Det frisker gevaldig opp. Til og med kaninburet er gjordt vinterklart. Men det varer heldigvis lenge før det blir vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. september 2004 #504 Del Skrevet 2. september 2004 Leeenge til det blir vinter ja.. Hvis det blir vinter i det heletatt, og ikke bare ett kjempelangt "efterår." Jeg har noen hagemøbler og en benk som skal behandles med trebeskyttelse, også tenkte jeg at nå som du var så godt i gang.. Malou-Jen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 3. september 2004 Forfatter #505 Del Skrevet 3. september 2004 Kom du i gang, Malou-Jen? Jeg ble ikke ferdig, men må fortsette i dag. Faktisk hygger jeg meg med å stå der med malekosten Det tok bare mye lenger tid enn jeg hadde forestilt meg. Tror til og med at jeg må ha mere olje... Nå kommer vinduspusseren, og jeg er ikke klar :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 3. september 2004 #506 Del Skrevet 3. september 2004 Så flink du er til å male og ordne. Det høres veldig fornuftig ut. Jeg skal bare hygge meg i dag og slappe av. Og så skal jeg på IKEA i ettermidag. Det høres egentlig også ganske fornuftig ut, om jeg skal si det selv... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 4. september 2004 #507 Del Skrevet 4. september 2004 Hei Miranda. Det virker som om du trives i nytt hus i hvertfall :-) Tanken har slått meg at det kanskje ikke er så viktig å ta skrittet videre med kollegaen din? Kanskje du nyter spenningen ved å ikke vite mer og heller tyde små hint? For meg er din spenning i hverdagen mer enn nok for meg :oops: Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 7. september 2004 #508 Del Skrevet 7. september 2004 Hei Miranda Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 10. september 2004 #509 Del Skrevet 10. september 2004 Har aldri hatt mulighet for å bruke denne smilyen før (kanskje noen prøver å fortelle meg noe?), så tenkte jeg ville prøve den her. Håper du har en super helg! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 13. september 2004 Forfatter #510 Del Skrevet 13. september 2004 Heisann Piglet, Meg, og Ferskennam Endelig friuke... Man blir trett etter 7 netter, selv om vi har en stille periode arbeidsmessig. Hvordan gikk det på IKEA da, Piglet? Fikk du kjøpt noe? Faktisk kan jeg savne det å bare "droppe innom" IKEA, som jeg av og til gjorde før i tiden. Og - du må endelig fortsette med å hjelpe meg med husarbeidet *Meg* - du har vært inne på det før, - det med å nyte spenningen uten å gå videre. Mulig du har rett. Det er deilig da, å kunne stå helt tett, side om side, for å tyde kråketegnene på arket... Jeg har det fint, Ferskennam Faktisk nyter jeg roen som har senket seg over mitt liv, - selv om jeg dog begynner å kjenne rastløsheten krible... Kanskje jeg burde bruke energien på å få vasket og ryddet hjemme. Eller på å gjøre hagen vinterklar. (Oppdaget til min forskrekkelse at det kan være nødvendig å rense godt opp i kjøkkenhagen før vinteren. Trodde det var nok å gjøre det om våren, jeg...) Når det gjelder henne, har hun sakt at det bare er å komme når det passer meg. Hun er hjemme hele uken. Tror jeg vil trekke det litt. Tror jeg tar en tur i Netto om litt. Bør nok skrive en handleliste først, planlegging er en god ting :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 13. september 2004 #511 Del Skrevet 13. september 2004 Så at du skrev at det var vanskelig for deg å trene fordi du bl.a. fulgte datteren din til trening. Men så tenkte jeg at du jo kunne trene mens du uansett fulgte henne. Løpe eller gå en tur eller noe. Som tidligere trener vet jeg også at det ofte er lettere å trene barn når mamma eller pappa ikke er der... Bare en ide. Ellers er jeg glad for å høre at du har ro og fred i livet ditt. Det fortjener du, selv om det kanskje gjør det litt rastløs. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 14. september 2004 Forfatter #512 Del Skrevet 14. september 2004 Det var kanskje en god idé, Piglet... Så ville jeg i alle fall fått to timers mosjon, to ganger i uka... Jeg pleier ikke å være inne sammen med henne, nettop fordi det distraherer dem. Danselæreren sa det klart i fra, men svømmeinstruktøren lar foreldrene være til stede. I går var jeg en tur i Super Brugsen, skulle se om jeg kunne finne noen fristende kjøttvarer. Da jeg kom tilbake satt jeg meg og ventet i svømmehallens kafeteria. Med avisen og en brus jeg ble nektet å drikke Området omkring svømmehallen er ypperlig for en liten løpetur... *overveier* Egentlig har jeg mange planer for dagen. Jeg har skrevet en lang liste over ting jeg bør gå i gang med: - Vaske kjøleskap, - Vaske de to badeværelsene, - rense kaninbur, - rense marsvinbur (2 stk.), - vaske klær, - brette sammen klær som er tørre... - tørke støv, - stryke..., - lage middag (kjøttkaker ) På torsdag får jeg forresten marsvinenes nye utebur! Faren til ei venninne av datteren har bygget det. Stort og godt, og vinterisolert. Og han har satt i en kattelem så de kan løpe inn og ut som de vil (de får en liten løpegård). Så til helgen regner jeg med å male buret Gleder meg til det er i orden. Jeg bare ha kjøpt noe netting til å lage løpegården... Og så ville jeg engentlig hatt litt venyl i bunnen av buret. Kanskje jeg kan kjøpe en liten rest, ett eller annet sted. Synd jeg kastet det jeg hadde da vi flyttet... Egentlig er jeg litt trøtt, tror jeg henger opp klesvasken, og tar meg en liten høneblund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 14. september 2004 #513 Del Skrevet 14. september 2004 Lurt å sette opp en liste, det tror jeg jammen meg jeg skal gjøre også...!!!! Jepp, du inspirerte meg du Miranda Kan jeg forresten komme til deg på kjøttkaker?? Det er jo sååå godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. september 2004 #514 Del Skrevet 14. september 2004 Hei Miranda! Så mange planer som du har i dag kan jeg godt forstå at du trenger en liten høneblund først. Kunne faktisk tenkt meg en selv jeg, men seg sitter i åpent kontorlandskap og er redd for å snorke.. Ha en fin tirsdag (når du våkner igjen)! Malou-Jen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 15. september 2004 Forfatter #515 Del Skrevet 15. september 2004 Hei Meg, - du skulle ha vært hos meg på kjøttkaker, du. Neste gang Det smakte forresten kjempe godt. Og jeg hadde til og med surkål ved siden av. Kjøpt med fra Norge. Surkålen man får kjøpt her er ikke surkål. Malou-Jen, - det er litt værre å få til en høneblund når man sitter på en kontorstol. Da får man nøyes med å dagdrømme Apro po listen, - jeg fikk gjort mye, men ikke alt. Det gikk litt kludder i det hele, for den lille hønebllunden ble til to timer :oops: Men jeg fikk da både vasket badeværelser (og gulv selv om det ikke stod på listen). Og kaninburet fikk jeg renset. Og stekt kjøttkaker. Faktisk stekte jeg opp av en hel kilo kjøtt, så halvdelen ble puttet i fryseren. Så kan jeg nemlig diske opp med kjøttkaker når jeg har arbeidsuke, og ellers ikke orker å styre med så mye. Marsvinenes nye bur kom i går! Det er rett og slett så flott! Nå skal det males, så jeg har en kjempe grunn til å ut å handle. Faktisk har jeg tenkt å prøve lykken i en annen liten by i nærheten av oss. Jeg har vært der en enkelt gang, da var det herren i huset som kjørte. Jeg er litt usikker på hvilken motorveisavkjørsel jeg skal kjøre av, - og hvordan jeg skal finne frem. Men - litt spenning i hverdagen er lov, vel :oops: (Skal bare sørge for å ha nok bensin på bilen...) Før jeg flyttet hit hadde jeg nesten fobi for motorveier, - så det har skjedd en utvikling må jeg innrømme :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 15. september 2004 Forfatter #516 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg må ha sjokolade! Jeg har forsøkt å jukse ved å drikke et glass sjokolademelk, har til og med spist sjokoladepålegg på krydderbollen. Men det hjelper ikke. Det skal være sjokolade. Med fyll. Hva skal jeg velge...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 15. september 2004 #517 Del Skrevet 15. september 2004 Syns du har vært flink jeg. Har faktisk kjøpt inn til kjøttkaker selv i dag, ble så fristet :-) Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 15. september 2004 Forfatter #518 Del Skrevet 15. september 2004 Håper det smaker, Meg Og da jeg var inne hos deg fikk jeg fryktelig lyst på får-i-kål, men det er så kjedelig å lage det bare til seg selv. Kanskje jeg får prøve å oppdra familien litt? Med tvang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 15. september 2004 Forfatter #519 Del Skrevet 15. september 2004 Nå har jeg nettop vært ute å hentet posten, - og lurer fryktelig på om det i det hele tatt er nødvendig å kjøpe maling i dag. Det blåser og er fryktelig kaldt *brrrrrr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2004 #520 Del Skrevet 15. september 2004 Der var du jo; jeg er nok blitt blind på begge øynene, for nå har jeg letet på side 1 og 2 - to ganger uten å finne deg. Men du er jo her du! *leverer fra seg en onsdags-klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå