Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Du har vel nok å henge fingrene i for tiden, Miranda?

Det har forsåvidt jeg også da - konfirmasjon i heimen nærmer seg med stormskritt....

Går det bra å leve i uvisshet da, eller kunne du virkelig ønske en avklaring? For hvis uvvissheten gjør deg sliten så burde du nok ta "tyren ved hornene" og spørre.... Lett å si - vanseklig å gjøre.

Uansett: Ha en fantastisk uke - det er VÅR!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig lysten på mer oppdatering jeg Miranda...

Hvordan er dagene dine? Hektiske? Hygger du deg på jobb?

Nyskjerrig vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *Meg* og Mie :P

Jeg har nettop vært innom dagbøkene deres, og så kan jeg jo godt kludre ned noen ord i min egen bok også :wink:

Ja, ikke lett å være uten internett, *Meg* :ler:

Vi du ha en oppdatering? :wink:

Jeg for min del har nesten ikke hatt tid til å logge meg på, engang. Ikke at jeg har stresset heller (bortsett fra litt i går), så hva har jeg så gjordt...? :klø:

Føler meg ikke så stresset som jeg kanskje burde, siden det nå kun er 7 dager til jeg skal flytte ut til fuglekvidder og edderkopper. Vand, strand og skog. Huset er gjordt klart til innflyttning, - og det hele er i rute. Tror jeg.

Ellers føler jeg meg en anelse premenstruell. I alle fall hisset jeg meg voldsomt opp ovenfor min uskyldige mann i morges da jeg kom hjem fra jobb :(

Jeg var fortsatt hissig over den (igjen) negative aftensykepleieren. Å sitte og høre på alt det negative hun kan trylle frem, hver eneste aften, - det fikk meg nesten til å eksplodere i går.

Jeg holdt med i skinnet ovenfor sykepleieren, - for jeg husker siste gang. Men da min søte kollega også kom med en negativ setning var det hun jeg snakket bryskt til :(

Hun kjenner meg jo, og prøvde å muntre meg opp. Kjøpte sjokolade og min sure-vingummi-favoritt.

Hmm.... Hva er dette for en oppdatering, da...? Du gav meg en mulighet for å småklage, *Meg*! Men nå har jeg det mye bedre :P

Mie, vil du ta tyren ved hornene for meg? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småklag så mye du vil du. Det er derfor du har denne boken, til å lufte deg litt i!?

Jasså så dere er i rute til flyttingen? Ikke værst, tenker meg du gleder deg skikkelig :-) blir vel litt jobbing når du skal pakke ut av nåværende leilighet. Jeg lover deg: du kommer til å bli overrasket over alt du har... :ler:

Kos deg i sofaen med litt sjokolade i kveld, så skal du se at ting føles bedre i morgen :wink:

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i sofaen med litt sjokolade i kveld, så skal du se at ting føles bedre i morgen :wink:

Det tror jeg at jeg skal, - bare ikke i sofaen, men i godstolen på arbeid. Nå er det min tur til å "gi sjokolade", tror jeg :P

Tror jeg går i gang med litt pakking nå... Så kan jeg slappe av med god samvittighet før jeg skal på jobb i kveld.

Hun er online, ser jeg, men hun spiller helt sikkert BG, - hun topper i teten blandt de beste, - så Miranda hun forstyrrer ikke. Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordring:

Gi henne en sjokolade og et suss på kinnet i kveld!!! :sjarmor:

Du tør ikke du, pyse! He, he....det hadde jo vært litt morsomt da :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utfordring:

Gi henne en sjokolade og et suss på kinnet i kveld!!! :sjarmor:

Du tør ikke du, pyse! He, he....det hadde jo vært litt morsomt da :tunge1:

Ja, det kunne ha vært morsomt :ler:

Jeg tror hun ville ha tatt det på "strak arm", hun er ganske tøff. Problemet er at jeg ikke tør. Du har rett, - jeg er en pyse :ler:

*Tenker over utfordringen* :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tanke da...me enda morsomere å sette ut i livet.

God start på helgen da :wink:

Nei nå skal jeg steke pannekaker til gutta mine... Kos deg på jobben i kveld da :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, - tror jeg skal prøve å kose meg på jobben i kveld :ler:

Og kos deg med pannekakene :P

Nå fikk jeg fryktelig lyst på pannekaker!

Og God Helg, Meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miranda, lenge siden jeg har vært innom nå, men ser at jeg ikke har gått glipp av noe angående din søte kollega :wink:

Syns du skal gjøre som *meg* foreslo jeg, gjør noen uskyldige og godt kamuflerte tilnærmelser overfor kollegaen din. Gi henne en kopp kaffe eller litt snop med påfølgende nuss på kinnet. Stryk henne over ryggen og si at du er glad for å ha henne i nærheten. La hånden vile litt i korsryggen hennes og se hvordan responsen hennes er.....

På tide å få en utvikling mellom dere nå altså :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miranda,

Har du friuke denne uken sånn at du har "masse" tid til å pakke og gjøre klar til store flyttedag? Hadde vel i såfall passet perfekt. Selv om det er slitsomt å flytte, så er det jo spennende også. Den første tiden når man skal finne ut hva som skal stå hvor etc. Lykke til i allefall.

Ellers, er det noe nytt på kollega fronten? :nyskjerrig-smiley:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Lenge siden jeg har vært her inne nå - har vært så hektisk med oppgaver og eksamen. Håper du har det bra!

Ha en fin uke :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

:vinke: Heisann Miranda.

Håper det går bra med deg, og at du ikke stresser alt for mye. Håper du snart er på nett igjen.

Klem, Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Nå er jeg innstallert i nytt hus, tett ved skog og vann. Fuglene kvitrer og ekkornet hopper rundt i hagen med et skall av valnøtt treet i munnen.

Datteren har tatt skolebussen til skolen (helt uvant), og mannen er på arbeid. Jeg tar hvilepausen på forskudd, for egentlig skal jeg gjøre rent. Og pakke ut noen flyttekasser. Men egentlig venter jeg på solen, slik at jeg kan komme litt av ugresset til livs. I kjøkken haven ser det ille ut. Det står noen høye purrer der, men det vokser en jungel omkring dem...

Og hvordan går det ellers...?

Kolleganen min skal nedover i dag, for hun har ikke funnet noe å flytte inn i ennå, allikevel. Når man skal finne noe med både stall og jord er det ikke så lett. Jeg vet ikke om de kommer forbi meg i dag. Jeg har heller ikke helt lyst til å få besøk... Hennes søster og far er også med, og... Nei, jeg er litt trett i dag, men det går over når solen kommer. Så kan jeg sitte på terassen og riktig kose meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei *Meg*, det er også fint å være tilbake. Det er kjempe deilig å endelig ha fått de viktigste ting på plass. Jeg regner med å kose meg masse :P

Og jeg lurer på hvordan det går med deg?? Har du vært hos en ny lege som har noen gode idéer?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal på rehabsenter i 3-6 uker. Får heldighvis permisjon de fleste kveldene så jeg kan være hjemme med familien innimellom.

Etter det er det snakk om operasjon, men jeg håper at jeg kommer langt på senteret, så slipper jeg kanskje. Etter mange operasjoner blir man litt skeptisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...