Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Liker veldig godt å handle der selv jeg, og nå som du får hus blir det enda morsommere, det lover jeg deg! Ikke så morsomt for lommeboken da men...

Ja, det vil jeg tro! Så mange ting man trenger når man kommer inn der :wink:

Helgen har jeg brukt på å male, så nå er jeg øm i muskler jeg kun har lest om i anatomiboken :roll:

Men det har vært en deilig helg, da :P Føler virkelig jeg har fått utnyttet den til siste minutt. Og trett som en dupp som jeg var søndag aften, skulle jeg på arbeid... Men det gikk det også.

Håper du har hatt en fin helg du også, Jennifer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Piglet i New Orlans :vinke:

Så heldig du er som tilbringer påsken sammen med kjæresten, i sol og sommervarme :P

Jeg tenkte på deg den 30/4, - og tenkte at NÅ er Piglet helt sikkert på vei til USA :wink:

Pytt med den avlysningen! Jeg har nettop "snakket" med henne og hun gleder seg til å komme på jobb på torsdag. Og selv teller jeg dager og håper det blir torsdag fort :wink:

Håper du får den beste påsken ever, Piglet! Og så koselig å høre fra deg, "over there" :P:P

Påskeklem fra Miranda :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen meg har du ikke skiftet avatar!?! Trodde ikke du drev med sånt jeg. :wink: Er du sånn du føler deg om dagen? Som en uskyldig liten bjørn? :Hehe:

Kjenner godt igjen følelsen av å ha vond i muskler man ikke visste man hadde etter en god omgang med malekosten. Men det blir sikkert fint da, også er det jo litt inspirerende å holde på også. Ikke like lett å svinge penselen etter ett års tid i allefall. Ja, jeg snakker av erfaring...

Vel, jeg ville ønske deg en riktig god påske. Selv om du skal jobbe blir det kanskje tid til litt påskehygge også?

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen meg har du ikke skiftet avatar!?! Trodde ikke du drev med sånt jeg. :wink: Er du sånn du føler deg om dagen? Som en uskyldig liten bjørn? :Hehe:

Er jeg ikke en uskyldig liten bjørn, da? :wink:

Plutselig fikk jeg det for meg at NÅ var det på tide å skifte avatar. Egentlig ville jeg ha en søt påske-avatar, men alt hva jeg faldt over var for stort og kunne ikke brukes. Men så fant jeg denne søte lille bjørnen, da :P

Vel' date=' jeg ville ønske deg en riktig god påske. Selv om du skal jobbe blir det kanskje tid til litt påskehygge også?[/quote']

Takk og i lige måde, Jennifer :P

Apro po påskehygge; I år består påsken av jobbing, pakking, maling og vasking. Det var bare med nød og neppe jeg husket å kjøpe påske-egg til datteren. Faktisk var jeg ved å glemme det ( :o ) helt til hun spurte hva hun fikk av oss...!:Dårlig-samvittighet-smily:

Selv har hun laget et "gækkebrev" og en liten påske-overaskelse...

I farten har jeg kjøpt inn litt påskegodt, for litt hygge må vi jo få puttet inn... (Og så har jeg glemt å kjøpe brus da, men mon tro om ikke man finner en liten kiosk som er åpen i morgen også...)

Her er det full fart for tiden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager uten :kghjerte: så er det klart man havner på side 2 *forferdet*

Jobbing og pakking og vasking og havearbeide... Og en deilig rødvin fortæret i det nye huset.

Siden det var sånt et deilig vær i går gikk jeg i gang med havearbeid... Det er så mye *pust og pes*. Jeg nådde kun en brøkdel av hva jeg ville. Men jeg fikk da ordnet litt med kjøkkenhaven, - til og med plantet litt spinat :P Spinat er nemlig nam-nam, - spesielt når man lager "spinat-tærte"!

Natt til søndag fikk jeg også prøvd å kjøre tur/retur arbeid, fra mitt fremtidige hjem. Lang vei, men det skal nok gå. Og - spesielt siden kollegaen har funnet et hus ikke langt fra mitt :P

Jeg skal på kurs og bli klokere, så jeg må tidlig opp i to dager *sjokk*

Sånn er det i denne EDB verdenen. To dager... Det går nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miranda og :velkommen: tilbake! Høres ut som du har hatt en effektiv påske. Været ble jo faktisk ganske bra også, i allefall i forhold til hva de sa uka før påske. Satt ute i solveggen i ettermiddag og kjente sola varme i ansiktet. Det er nesten ingen ting som slår den følelsen. Har vært litt i gang i hagen i påsken jeg også, men som deg har jeg kun nådd et lite steg på veien. Tror det er mer eller mindre et evighetsprosjekt.

Du har kanskje friuke du nå? Bortsett fra kurs? Nå som vi andre desverre må på jobb igjen? Jeg kunne godt vendt meg til å ha påskeferie en måned til jeg...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello, vel overstått påskeferie skjønner jeg :-)

Var spent på om det hadde skjedd noe mer angående kollegaen din som du har lyst på.... forstod det slik at dere skulle jobbe sammen noen dager i påsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten ingen ting som slår den følelsen. Har vært litt i gang i hagen i påsken jeg også' date=' men som deg har jeg kun nådd et lite steg på veien. Tror det er mer eller mindre et evighetsprosjekt.[/quote']

:Nikke: Jeg ser for meg at når jeg endelig har nådd hele veien rundt huset og hele veien rundt hagen, - ja så er det på tide å starte forfra. Og forfra. Og forfra. :roll:

MEN: Det er deilig med hage :Hehe:

Ja, jeg har hatt friuke nå. Eller har jeg? I morgen er det fredag, og jeg vet ikke hvor dagene har tatt veien hen. Jeg vil ha en ny friuke :sur:

Føler meg litt sliten, egentlig... Energi hvor er du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello, vel overstått påskeferie skjønner jeg :-)

Var spent på om det hadde skjedd noe mer angående kollegaen din som du har lyst på.... forstod det slik at dere skulle jobbe sammen noen dager i påsken?

Ja vi jobbet sammen tre netter. Men om det skjedde noe?? Neida :oops:

Eneste "nye" endring er at "alle" nå vet at vi omgås privat. Jeg har vært litt tilbakeholden med å fortelle andre kollegaer at vi ses ved siden av arbeidet. Vet ikke om det er helt akseptert, på en måte. (Det er jo en litt spesiell situasjon siden det kun er oss to fast sammen i 7 netter).

Men når hun sitter foran aftenvaktene og spør meg hvilken vei jeg pleier å kjøre ut til henne, - ja, så har hun jo fortalt det.

Pytt med det, - jeg henger meg opp i bagateller. Det betyr ikke noe hva de andre tenker/mener/snakker om.

Bettan, - jeg har lest noen andre ting du har skrevet og du kan visst være en kilde til inspirasjon :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt med det, - jeg henger meg opp i bagateller. Det betyr ikke noe hva de andre tenker/mener/snakker om.

Nei, det gjør ikke det skjønner du :ler: Gi nå blaffen i hva andre måtte tro og mene :wink:

Bettan' date=' - jeg har lest noen andre ting du har skrevet og du kan visst være en kilde til inspirasjon :sjarmor: [/quote']

Ehhh.... meg? :oops:

men det var jo hyggelig å høre da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God arbeidshelg Miranda! Selv har jeg også planer om en del utendørsliv i helga, hvis været holder seg da, og det gjør det forhåpentligvis. Har en hage som skriker etter mange timers oppmerksomhet, men jeg prøver å ta det litt etter litt. Blir nødt til det, eller til å holde 1 månedsferie. *drømme*

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Heisann Miranda!

Bare en snartur innom for å gi deg en fredags- :klem: og for å ønske deg en fortreffelig flott helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg godt og vel tilbake fra USA, og har hatt en veldig fin tur. Masse sol og varme, og for første gang har jeg både bikini-skille og badet i april. :-) Og nå er det bare seks uker til kjæresten kommer hjem for godt!

Håper du får gjort masse bra i hus og hage og hygger deg i det gode været, så lenge det varer!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettan, Jennifer, Greeny, Mie og Piglet :blomst_opp:

Det er ikke farlig å komme tilbake og oppdage at man har havnet over på side 2, når man har hatt så masse hyggelig besøk! Og Velkommen hjem, Piglet :P Heldige deg som har vært i USA :P

Jeg har vært syk og borte fra arbeid to netter. Skal på jobb til natten, da. Blir litt fint også, selv om jeg blir trøtt bare ved tanken. Håper det blir en myk oppstart, - dvs. ikke for travelt den første natten... :krysser-fingre-smily:

Det har vært en down periode i forhold til henne. Kanskje jeg grubler for mye...

Sist uke snakket vi nesten ikke sammen. Det er ikke det samme som at jeg ikke har forsøkt å komme i kontakt med henne. Ærgelig nok sendte jeg en sms først på uka, og via MSN forsøkte jeg å kontakte henne et par ganger. Til min store frustrasjon svarte hun ikke.

Det kan det jo være mange grunner til, men jeg dro min egen konklusjon.

Kjempe nedtur.

Hun har den fulle kontroll og kan sno meg om lillefingeren. Sånn føler jeg det noen ganger.

Mens jeg lå og spekulerte over tingenes tillstand, tikket det inn en sms litt over midnatt:

"hejsa XXX

hvordan går det?

Kan du så se til at blive rask, jeg gider ikke køre med vikar.

Knus XXX"

Farvel Nedtur :tunge1:

Jeg svarte noe i denne stilen:

"Jeg raskmelder mig i morgen.

Jeg savner dig også ;-)"

Hun svarer:

"Gudskelov ;-) men sørg nu for at være helt rask, jeg klarer det nok".

Og jeg svarer tilbake at jeg har det fint og ser frem til å komme på arbeid.

Og den siste meldingen fra henne lyder:

"OK jeg glæder mig.

Knus XXX"

Det er vel ikke noe rart jeg blir forvirret, er det.......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Nei, det er ikke noe rart. Jeg får slike tilbakemeldinger fra "min" også, blir forvirrende det, ja!

Men det er noe jeg lurer på her; ER det noe på gang mellom dere? Eller er dere bare venner/kolleger? Kanskje du skulle prøve å få klarhet i det? Slik at du slipper å gå rundt å lure?

Det har vært en down periode i forhold til henne. Kanskje jeg grubler for mye...

Ja, kanskje du grubler for mye. Kan tenkes. Jeg trodde du bare så på dette som en liten uskyldig ført, men det virker jo som du tenker mye på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ER det noe på gang mellom dere? Eller er dere bare venner/kolleger? Kanskje du skulle prøve å få klarhet i det? Slik at du slipper å gå rundt å lure?

Jeg vet ikke om det er noe på gang mellom oss. Kanskje det bare er min fantasi som spiller meg et puss, eller kanskje det er ren ønske tenkning. Men hun vet at jeg liker henne, og da synes jeg det er unfair å gi meg falske forhåpninger...

Jeg vil gjerne finne ut av det, må bare gjøre det når jeg føler jeg kan holde følelsene i sjakk... Og det er ikke så lett...

Ja' date= kanskje du grubler for mye. Kan tenkes. Jeg trodde du bare så på dette som en liten uskyldig ført, men det virker jo som du tenker mye på henne?

:Nikke::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::kose:

Bare pass på deg selv, vil ikke at du skal bli såret!

Takk for det, søtt av deg :klem:

Kanskje det hele går over av seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da har jeg oppdatert meg i boken din!

Fortsatt like famlende iht hjertet på jobben ser jeg :wink:

Ta den tiden du trenger du, syns det virker spennende uansett jeg :-)

Ser ut til at du har hatt en fin påske i hvertfall!

Det har jeg også, vi var på fjellet! Ble mye stillesitting på meg da, går på krykker om dagen :-?

Godt å ha tilgang på nettet igjen, savnet deg vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...