Gjest lmari Skrevet 29. mars 2004 #281 Del Skrevet 29. mars 2004 Herregud for en teit vikar??!? Noen folk er bare ikke helt gode, spør du meg.... Du får legge opp til en dyp utringning og kort miniskjørt, så er ingen i tvil om hva du er interessert i? Neida, men kanskje noe som enten er trangt eller viser litt hud? Begge deler kan bli litt mye av det gode.. Jeg er spent på den nye snøball-taktikken, må jeg innrømme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2004 #282 Del Skrevet 30. mars 2004 Håper du får en avklaring, Miranda - det blir sikkert en lettelse uansett. Så du lurte på "hvordan forføre en kvinne" - og jeg tror at svaret er omtrent som å forføre en mann, eller slik du selv ville ønsket å bli forført. Det hele handler jo litt om hvor direkte du tør å velge - ønsker du at kollegaen din skal tydelig forstå, eller ønsker du å ha en "rømningsvei" dersom hun ikke reagerer slik som du kunne ønske. Jeg er en pingle og ville sikkert valgt det siste alternativet, men det første er sikkert det klokeste - sånn for hjertefredens skyld. Uansett - lykke til! Klem, Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #283 Del Skrevet 31. mars 2004 Det hele handler jo litt om hvor direkte du tør å velge - ønsker du at kollegaen din skal tydelig forstå, eller ønsker du å ha en "rømningsvei" dersom hun ikke reagerer slik som du kunne ønske. Jeg er en pingle og ville sikkert valgt det siste alternativet, men det første er sikkert det klokeste - sånn for hjertefredens skyld. Du rammer sakens kjerne her, Mie. Jeg ønsker hun skal forstå, - jeg vil hun skal forstå. Samtidig er jeg verdens største pyse. Ved å gå litt "humoristisk" frem håper jeg nettop å opprettholde rømningsveien du snakker om :oops: Det beste er imidlertid å få lagt kortene på bordet slik at jeg kan bli ferdig med dette en gang for alle. Jeg kunne godt trenge både hjertefred og sjelefred... (Det som er mest irriterende er alle de sjanser jeg har latt gå! Det har vært situasjoner hvor hun har kommet med direkte hint, - og jeg forfjamset har "reddet" meg i land. Jeg kan heller ikke være lett å bli klok på... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #284 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei lmari Herregud for en teit vikar??!? Noen folk er bare ikke helt gode, spør du meg.... He he, det gikk flere dager før jeg kom meg over "sjokket". Jeg får litt dårlig samvittighet av å omtale ham så dårlig, men vi hadde nok rett og slett en dårlig innflytelse på hverandre. Det er første gang jeg har opplevet å ha vanskligheter med å "slappe av" inne hos klientene, og det var en ubehagelig oppdagelse. I mitt fag skal man kunne arbeide med alle slags mennesker, - så her fikk jeg noe å tenke over... (Hva kunne jeg selv ha gjordt annerledes...?) Jeg prøver å lære datteren min på 6 år at hun ikke kommer til å være bestevenner med alle hun møter gjennom livet. Men, sier jeg til henne, - det er viktig at man oppfører seg ordentlig for det. Man kan ikke alltid velge hvem man skal omgås og arbeide sammen med... Og så havner jeg selv i en sånn situasjon... Neida, men kanskje noe som enten er trangt eller viser litt hud? Begge deler kan bli litt mye av det gode.. :enig_animasjon: Tror jeg heller mot det å vise litt hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 31. mars 2004 #285 Del Skrevet 31. mars 2004 Assa, etter å ha lest tråden din inne på seksualitet, så har jeg blitt helt hekta på å finne ut hvordan det går med deg Så nå må du bare stå på så vi andre kan få gjort noe annet enn å lese dagbøker mens vi er på jobb altså Gå rett på sak og ikke legg igjen den minste tvil om hva du ønsker med henne. Du har ikke godt av å gå å gruble slik.... og gudene skal vite at jeg (vi) i hvert fall ikke har godt av å være så nysgjerrige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #286 Del Skrevet 31. mars 2004 Gå rett på sak og ikke legg igjen den minste tvil om hva du ønsker med henne. Du har ikke godt av å gå å gruble slik.... og gudene skal vite at jeg (vi) i hvert fall ikke har godt av å være så nysgjerrige Bettan Du får det til å høres så lett ut :oops: La oss nå se hvordan det går på fredag, - det ville være fint om du kunne få litt arbeidsro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. mars 2004 #287 Del Skrevet 31. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #288 Del Skrevet 31. mars 2004 Takk for det Greeny, og du får en av meg du også Jeg har nettop fått den beste nyhet: Hun har endelig fått solgt sitt hus! (Dvs. kommunen har etter mye om og men godkjent kjøperens byggeplaner, slik at han nå kan kjøpe eiendommen) Vi satt og chattet og jeg "tvang" henne til å ringe kommunen, - jeg kunne ikke sitte å vente lenger. Og planen var godkjent!!! Det er det beste som kunne skje, for de har hatt det til salg over ett år. Og - konsekvensen av salget blir at hun flytter "nedover" i nærheten av der jeg og min familie har kjøpt hus... Så vi blir jo nesten naboer... Og vi kan kjøre sammen til arbeid... (Men først skal hun jo finne noe å flytte inn i... Mon tro hvordan det går med fredagsplanene...??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 31. mars 2004 #289 Del Skrevet 31. mars 2004 Bettan Takk takk :-) Du får det til å høres så lett ut :oops: La oss nå se hvordan det går på fredag, - det ville være fint om du kunne få litt arbeidsro Det er da meget enkelt.... i vaffal så lenge det ikke er en selv det gjelder :oops: Og du... om du ikke klarer å gi gode nok signaler på fredag slik at hun forstår at du ønsker litt kos med henne.... ja så ringer jeg henne på lørdag og forteller det rett ut Neida, det var selvsakt en spøk....... Det er det beste som kunne skje, for de har hatt det til salg over ett år. Og - konsekvensen av salget blir at hun flytter "nedover" i nærheten av der jeg og min familie har kjøpt hus... Så vi blir jo nesten naboer... Og vi kan kjøre sammen til arbeid... (Men først skal hun jo finne noe å flytte inn i... Mon tro hvordan det går med fredagsplanene...??) Oi, oi, oi... det var jo gode nyheter ja :-) Hun kan jo bare prøve seg å avlyse avtalen på freagen, da får hun meg meg å gjøre Uff, kom nettopp på at jeg skal på påskeferie på fredag jeg... på en hytte uten internet muligheter. *Skrekk og gru* da får jeg jo ikke vite hvordan det går med dere da jo :o Og jeg som skal være borte hele uken....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #290 Del Skrevet 31. mars 2004 Og du... om du ikke klarer å gi gode nok signaler på fredag slik at hun forstår at du ønsker litt kos med henne.... ja så ringer jeg henne på lørdag og forteller det rett ut Mon tro hvordan hun hadde tatt det Uff, kom nettopp på at jeg skal på påskeferie på fredag jeg... på en hytte uten internet muligheter. *Skrekk og gru* da får jeg jo ikke vite hvordan det går med dere da jo :o Og jeg som skal være borte hele uken....... Så får du oppdatere deg når du kommer hjem Håper i allefall at du får en kjempe fin påskeferie Og, - noen ganger kan det være godt å være tvunget vekk fra internettet ( og ) Man blir (for)fort avhengig her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 31. mars 2004 #291 Del Skrevet 31. mars 2004 Mon tro hvordan hun hadde tatt det Hehe, ja gud tenk noe så pinlig for henne da.... sånn: "hei mitt navn er X og jeg ringer for å si at jeg har lest på internett at XX er betatt av deg. Nå er vi så mange som har fulgt med på hennes fantasier om dere så nå spør jeg deg rett ut..... kunne du tenke deg å ha sex med XX?" liksom Så får du oppdatere deg når du kommer hjem Håper i allefall at du får en kjempe fin påskeferie Og, - noen ganger kan det være godt å være tvunget vekk fra internettet ( og ) Man blir (for)fort avhengig her inne Jammen..... det er jo såååååå lenge til, allerede den dagen jeg reiser vekk, vet jeg jo at det neste dag kan stå noe spennende her inne :-( Men du har vel rett er jeg redd, jeg er et levende eksempel på at internett og KG er farlig vanedannende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. april 2004 Forfatter #292 Del Skrevet 2. april 2004 Så har det blitt fredag, da. Og som jeg tenkte kom hun til å avlyse besøket i dag. Onsdag aften fikk jeg en sms av henne; "... Jeg bliver nødt til at avlyse på fredag :-( Jeg skal ned og se på to små gårde, endelig :-) Vi finder en anden dag. Knus XX" Litt kjedelig at ikke det ble noe, men når alt kommer til alt er det nok ikke det beste tidspunkt. Det er litt for hektisk i øyeblikket. Men - jeg synes det er så søtt når hun putter "Knus" inn i sine sms´er. (= "Klem"). Det er noe hun startet med etter jeg klumsete, og usmart, forsøkte å forklare meg pr sms :oops: Vel, klokken er ikke så mange, men jeg har allerede nådd å ha "førsyn" på leiligheten. Det er et sjekk boligselskapet gjør for å se om noe skal ordnes før man flytter. Senere i dag har jeg et møte med banken. I forbindelse med boligkjøpet synes jeg de hever penger i hytt og pine, fra ulike kontoer. Jeg blir totalt forvirret og håper et besøk hos rådgiveren kan gjøre meg klokere Og ikke minst - jeg skal ut og shoppe maling! Men det er bare gøy, og jeg håper å finne noe i havesenteret også. Jeg elsker å handle Her, og de har oppe helt til kl 20 Det spørs hvor mye tid jeg får til fremover, når jeg både skal male og ordne hage Men man får tid til det man vil, gjør man ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 2. april 2004 #293 Del Skrevet 2. april 2004 Så har det blitt fredag' date=' da. Og som jeg tenkte kom [i']hun til å avlyse besøket i dag. Onsdag aften fikk jeg en sms av henne; "... Jeg bliver nødt til at avlyse på fredag :-( Jeg skal ned og se på to små gårde, endelig :-) Vi finder en anden dag. Knus XX" Litt kjedelig at ikke det ble noe, men når alt kommer til alt er det nok ikke det beste tidspunkt. Det er litt for hektisk i øyeblikket. Men - jeg synes det er så søtt når hun putter "Knus" inn i sine sms´er. (= "Klem"). Det er noe hun startet med etter jeg klumsete, og usmart, forsøkte å forklare meg pr sms :oops: Det var jo leit å høre at det ikke blir noe møte mellom dere i dag :-( *på den annen side slipper jeg å sitte hele påseken å lure på hvordan det gikk * Hvorfor var det "usmart" av deg å forsøke å forklare vi sms? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. april 2004 Forfatter #294 Del Skrevet 2. april 2004 Hvorfor var det "usmart" av deg å forsøke å forklare vi sms? Jeg var ved å gå i koma etter jeg hadde sendt den, fordi jeg jo ikke kunne vite hvordan hun tok det... Det ville være bedre om jeg kunne sett reaksjonen hennes. Kroppsspråk kan fortelle masse... Det gikk et halvt døgn før jeg hørte fra henne, og det var de lengste timene jeg kan huske. Svaret var positivt, dersom man kan tolke dette positivt: "Hej XX. Tak for det og i lige måde :-) (har først set din besked nu)" + en liten humoristisk bemerkning og "Knus XX" Hun skrev i det minste ikke: "Nå må du ta deg sammen, ellers blir du nødt til å finne et nytt arbeid!" Så jeg valgte å tolke det positivt... Drar du på påskeferie allerede i dag, Bettan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 2. april 2004 #295 Del Skrevet 2. april 2004 Svaret var positivt, dersom man kan tolke dette positivt: "Hej XX. Tak for det og i lige måde :-) (har først set din besked nu)" + en liten humoristisk bemerkning og "Knus XX" Hun skrev i det minste ikke: "Nå må du ta deg sammen, ellers blir du nødt til å finne et nytt arbeid!" Så jeg valgte å tolke det positivt... Drar du på påskeferie allerede i dag, Bettan? Det hørtes jo positivt ut ja :-) Hvordan ordla eller hva skrev du i meldingen du sente til henne da? Jepp, reiser til fjells i ettermiddag, Hemsedal here I come :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. april 2004 Forfatter #296 Del Skrevet 2. april 2004 Hvordan ordla eller hva skrev du i meldingen du sente til henne da? *Kremt* husker ikke ordrett jeg, men jeg fortalte henne at jeg synes hun er så søt og at jeg liker henne veldig godt :oops: Hun var så søt der om morgenen innen vi skiltes før friuken. Dristigheten rammet meg, og uten å tenke meg om hadde jeg sendt meldingen... Jepp, reiser til fjells i ettermiddag, Hemsedal here I come :-) Håper du får en kjempe fin ferie, da, Bettan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. april 2004 Forfatter #297 Del Skrevet 2. april 2004 Håper du får en kjempe fin ferie, da, Bettan Og når du kommer tilbake har jeg helt sikkert kastet meg om halsen hennes når vi ses i påska (Vi jobber sammen de 3 siste nettene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 2. april 2004 #298 Del Skrevet 2. april 2004 *Kremt* husker ikke ordrett jeg, men jeg fortalte henne at jeg synes hun er så søt og at jeg liker henne veldig godt :oops: Hun var så søt der om morgenen innen vi skiltes før friuken. Dristigheten rammet meg, og uten å tenke meg om hadde jeg sendt meldingen... Flott, bare fortsett med slike dryp til henne så scorer du nok skal du se Og når du kommer tilbake har jeg helt sikkert kastet meg om halsen hennes når vi ses i påska (Vi jobber sammen de 3 siste nettene) Det er jenta si det, fast bestemt på at det skal bli kos mellom dere Takk for feriehilsnen og lykke til i påsken Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. april 2004 #299 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg elsker å handle Her' date= og de har oppe helt til kl 20 Liker veldig godt å handle der selv jeg, og nå som du får hus blir det enda morsommere, det lover jeg deg! Ikke så morsomt for lommeboken da men... God helg! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 4. april 2004 #300 Del Skrevet 4. april 2004 Irriterende med den avlysningen!! Nå er jeg i New Orleans og har det super skønt med sol og sommer. Håper du har en fin påske! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå