Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Jeg gir meg ikke Miranda...

Tror du hadde fått et mye mer harmonisk liv hadde du satt deg ned med henne og vært helt åpen og ærlig, vondt å gå sånn og spekulere i alle tegn...

Gøy å lese om husplanene dine, fint å ha noe slikt å se frem til vel?

Jeg ønsker deg en flott helg.

Klem fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig gjør du det Miranda! Altså at du klarer deg fint selv om kollegaen din skal holde lang ferie. Tror nok det er nyttig å sette ting i perspektiv noen ganger, for det er fort gjort å glemme hvor gått man egentlig har det, uten av jeg vil bagatellisere dine problemer av den grunn.

Håper du får en fin helg Miranda! :kose:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *Meg* og Jennifer,

*Meg*, jeg vet godt at jeg, på ett eller annet tidspunkt, blir nødt til å ta en snakk med henne. Jeg utsetter det (håper litt at hun tar det første steget...), men det er uungåelig. Uansett hva utfallet hadde blitt ville jeg helt sikkert fått det bedre med meg selv. Det er bedre å vite enn å sveve i det usikre...

Og *Meg*, det er kjempespennende med husplanene! (Jeg "har" allerede malet stuen og plassert mine møbler :wink: )

Jennifer, ja jeg klarer meg. Jeg må bare ta meg litt sammen... Men det går nok *prøver å tenke positivt*

God helg til dere også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, siste arbeidsnatt i natt. Så ser jeg henne ikke på evigheter... På den annen side blir det deilig med fri, da. Forøvrig har hun "medlidenhet" med meg, sa hun. Så det hjelper litt, da :wink:

Og i morgen skal jeg og mannen ut og se på huset igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det Mandag igjen, - men for en mandag det kan bli! :P

Eiendomsmegleren ringer mellom 10 og 12 for å si om selger godtar budet...

Og ikke minst, jeg venter besøk av henne :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Innom for å ønske deg en god start på den nye uken - bra at huset er ferdig oppusset - i tankene om ikke annet :ler:

Kanskje det kan være godt at din kollega reiser vekk litt? Så får du litt mindre å gruble på i noen dager?

Uansett Miranda: :klem: håper du får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Mie, og jeg håper du får en fin uke du også (det blir den sikkert når den er "kort" :wink: ) :P

Ja det er deilig med et ferdig oppusset hus, eh... :oops:

Men nå blir det jo spennende å se om vi i det hele tatt får huset... Jeg vil, jeg vil... :hoppe:

På en måte må jeg gi deg rett Mie, det kan kanskje være godt at jeg og kollegaen ikke arbeider sammen for en stund...

Selv om jeg opplever det som en belastning å kjøre med en fremmed vikar, er det noen ganger avslappende... (Det var da en fryktelig innrømmelse... :-? )

Men nå kommer hun på besøk her i formiddag, så mange forvirrede tanker kretser rundt her oppe i mitt hode :wink:

(Stresset kommer nok også masse av at jeg venter svar om huset, samtidig som jeg har masse jeg skal ha gjordt)

Hva var dine kloke ord, Mie? "Envher Ting Tar Den Tid Som Er Til Rådighet".

OK, så prøver jeg å gire ned...

Med andre ord; ikke stress - det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her må man si det skjer ting på en mandags morgen! :sjokkert: Det blir spennende å høre om selger har akseptert budet deres. Håper det! Også får du besøk av henne også! Det skjer nesten mer hos deg i dag enn det skjer hos meg på en vanlig uke. I dag skjer det i allefall ikke stort annet enn at jeg sitter her hjemme under dyna og jobber, ehh... vel akkurat nå burde jeg vel heller skrive er på KG... :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer nesten mer hos deg i dag enn det skjer hos meg på en vanlig uke.

Jeg er helt utmattet allerede, - jeg er nemlig heller ikke vant til at det skjer så mye. Hverken i løpet av en dag, eller en uke. *Tørrer-svedten-av-pannen-smily*

Dessuten pleier mandag-etter-jobbeuken å være en gjøre-ingenting-dag...

Hun har nettop dratt hjem. Vi snakket og sludret der vi satt nede i stuen med vår kaffe (og cola). Jeg var nok en smule anspendt fordi klokken passerte 12 uten at eiendomsmegleren ringte.

Det endte med at jeg selv måtte ringe dem. Om det er et salgstriks eller bare dårlig kundeservice vet jeg ikke :-?

Men, forklarte megleren meg; Det var kommet inn et bud høyere enn vårt, men denne familien kan først flytte inn 1/8. Vi har hevet budet litt høyere, men fordelen med oss er at vi kan overta på kort vasel...

Nå skal datteren, som står for salget, snakke med foreldrene. Og så ringer hun til eiendomsmegleren, som så ringer meg... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg altså :-)

Takk, det er pent av deg :P

Jeg VIL ha det huset!! Men går det ikke, så går det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med huset! :hoppe: Så bra at det gikk deres vei. Nå er det bare å sette i gang med pakking og oppussing!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nettop ringet opp av megleren som sa at det var kommet inn et høyere bud, og de er villlige til å overta det pr 1/4...... Så her er det vist ikke avgjordt noe ennå.....!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle krysninger :wink: (Det ser ut til at det hjalp!)

Dagen i går sluttet med at budet var kommet så høyt opp at den andre parten trakk seg (han sitter jo også med et annet hus han skal ha solgt først..).

Men nå tør jeg ikke tro noe før jeg har skrevet under papirene.

Og det skal vi etter planen gjøre i morgen... Etter vi har snakket med en advokat.

Men nå slår jeg kaldt vann i blodet og ser hva som skjer.

Men jeg har noen ting å gjøre i dag, da:

1. Ringe banken og orientere om det høyere beløp...

2. Ringe advokaten (helst et par stykker for å sjekke prisforskjell)

3. Datteren skal til årets helsesøster sjekk i dag, da vil jeg med.

4. Avbestille frisørtimen i dag kl 15 (umulig tidspunkt...)

5. Ringe mamma

6. Datterens svømmedag i dag.

7. Skifte på kaninburet

8. Over til ei venninne med husnøkkelen (Dét kan jeg nå i morgen også...)

Har jeg glemt noe? Lage middag, kanskje? Pyttsann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn og drister meg til å gratulere.... :klem:

Tør jeg å si "Takk" nå da...? Jo, nå ser det ut som ikke det er flere uventede hindringer, - så TAKK Mie :P:tommelsmil:

:løpe-til-skolen-smily:

Lurer på hvorfor jeg alltid ender opp med å få dårlig tid? Kan det ha noe med :kghjerte: å gjøre, tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...