Miranda Skrevet 29. april 2005 Forfatter #841 Del Skrevet 29. april 2005 Hei Sukkerert og Malou Malou, det er litt av et projekt med å legge nye fliser, må jeg si. Vi har kjøpt Holmegårdssten. Mulig vi kunne lagt de gamle om, men arbeidet er det samme om det er nye eller gamle fliser som skal legges. Men det ender med å bli ganske dyrt, så det er nok ikke råd til mere ferie i år :-( Spennende å se resultatet, i alle fall Om jeg har fått noen hint fra a.? Etter å ha bestilt grus onsdag, ringte jeg til henne og spurte om hun "gav en kopp kaffe". Hun sier aldri "nei" når jeg kommer uventet. Men jeg fikk det dårligere mens jeg satt der, og er vel syk fortsatt. Sønnen var også hjemme, så det ble ikke så mye hinting, nei (Skulle forøvrig vært hos henne i dag for å låne tilhengeren, men vet ikke hvor jeg skal finne kreftene). Jeg måtte ta meg sammen og ringe legen i dag. Nå har jeg gått med feber hele friuken, og skal på jobb søndag. Da bør jeg helst være frisk. Faktisk er det å gå til legen noe av det jeg liker minst. Jeg fikk en time her kl. 13 i dag, så det er bare å få det overstått. Det suser for ørene og jeg føler det er litt krøll med pusten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 29. april 2005 #842 Del Skrevet 29. april 2005 Håper det gikk bra hos legen, så du kan være frisk til jobb på søndag! Ha en fin helg. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 30. april 2005 Forfatter #843 Del Skrevet 30. april 2005 Hos legen gikk det fint nok. Han er så kjekk :Dåne-smily: Han tok en blodprøve og skrev ut en penicillin-kur. Den har jeg ikke hentet ennå, og tror ikke jeg kommer til det; for endelig har jeg det bedre! I dag har jeg vært ute i hagen og luket. Fikk også plantet litt, men jorden er så tørr at det ikke er lett å få noe som helst ned i jorden. Det er visst ikke mye regn som har kommet. Været har forøvrig vært så mildt og fint i dag; 17 grader og vindstille. I morgen er det jobb igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #844 Del Skrevet 2. mai 2005 Lørdag så jeg forresten "Passion of the Christ". Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si om den, men sterk var den i alle fall. Må si jeg liker Mel Gibson mer bak lerredet enn foran (har aldri hatt helt sansen for ham). Og jeps, arbeidsuken er i gang igjen. Siden min kollegas bil er på verksted, har jeg kjørt i natt. Og skal sikkert kjøre neste natt også. Og som ikke det er nok, så må vi nok ta to biler natt til fredag, for hun skal se datterens ridestevne tidlig fredag morgen. Jeg ble litt irritert over sistnevnte, for det er hennes kjøreuke, - og etter min mening er det ikke nødvendig å se dette stevnet så lenge datteren ikke er avhengig av henne på noen måte. Og det ville være fint om hun kunne kjøre, for jeg får trolig ikke sovet så mye torsdag, da vi skal ha lagt fliser i innkjørselen. *små-hissig-Miranda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #845 Del Skrevet 2. mai 2005 og siden jeg er små-hissig mangler jeg noen gode midddags-tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #846 Del Skrevet 2. mai 2005 ...menyen endte på Chili con Carne med ris og salat. Og mannen min synes jeg ovrerreagerer mht kjøringen, og jeg må gi ham helt rett. Gud, hvor er jeg egoistisk noen ganger! :oops: (Hun kjører i kveld, for bilen er i orden igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #847 Del Skrevet 3. mai 2005 Hen ad morgenkvisten merket jeg hun hadde strakt sin arm ud så den hvilte tett ved mine skuldre. Det skal ikke mer til for å nesten vippe Miranda av pinnen Hun har vært så søt mot meg. Først kom hun med en stor flaske Cocio (sjokolademelk), og på vei hjem hadde hun vært og kjøpt kaffe og smurte rundstykker. At hun har kjøpt det nå, må jo bety at det er OK jeg gjør det neste gang. Uten å komme til å tråkke henne over tærne og risikere å bli skjelt ut foran ekspeditøren hos Shell... Og hun lurte på om ikke vi skulle finne en dag her i sommer hvor vi kunne ta en rundvisningstur til Holmegaard... Jeg har litt dårlig samvittighet over mine tanker og følelser i går, og lurer virkelig på om jeg gav så sterkt uttrykk for dem. Jeg mener liksom at jeg behersket meg, men kanskje jeg glemte å ta hensyn til det som heter kroppsspråk... :oops: Nå får jeg si god natt til henne (på MSN), og hoppe under min deilige dyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #848 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er så vårlig og deilig. 20 grader og jentene spiser is på terassen og sparker ball i hagen. Og jeg ser at hun er online igjen og lurer på om jeg skal sende en liten vår-flirt Jeg har ikke sovet så mye i dag, for været har vært for godt. I et av blomsterbeddene har jeg plantet noen stedmorsblomster, og jeg krysser fingre for at alt overlever. Ryktet sier det skal bli kaldere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. mai 2005 #849 Del Skrevet 3. mai 2005 Stemorsblomster kan vel klare at det blir litt kaldere igjen, de er jo ikke typiske sommerblomster, men derimot vårblomster. Jeg har i allefall hatt en potte med små søte violer stående på trappen siden påske og de lever fortsatt. Riktignok så de litt halvdøde ut i en periode, men de har kommet seg igjen nå. Ellers misunner jeg deg som har hatt mulighet til å være ute i hagen i dag. Turen i lunchen gjorde nesten bare at man ville ha mer. Men nå er det blitt overskyet her, så jeg er i allefall glad jeg kom meg ut en tur tidligere i dag. Håper arbeidsnatten din går fort og at du får sovet mer i morgen! Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #850 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei Malou Jeg visste ikke at stedmorsblomster regnes som vårblomster, for vi hadde noen i hagen hele sommeren i fjor, nemlig... Det regnet masse i natt, - eller, i Kbh startet det å dryppe først ved 04.30. Hjemme aner jeg ikke, men det har nok kommet tidligere for det skulle passere denne veien. Så nå venter jeg på solen! Arbeidsnatten gikk fort, men søvnen har allerede blitt forstyrret. Jeg gikk i seng i god tro, men etter en time ringte sjåføren som skal levere grus, og sa han kommer innen den neste time. Så da var det bare å sprette ut av sengen. Nå sitter jeg trett her foran KG med en deilig varm kopp te, og hører vaskemaskinen suse. (Nå mangler det bare at jeg når og sovne i gjen, og så kommer pallene med fliser)! Mener ikke å klage, for det er nettop noe av dette som er fordelen med nattevakter. Jeg trenger aldri ta fri fra arbeid for å ordne praktiske ting, så faktisk har jeg mulighet for å utnytte døgnene bedre. (Prøver visst å trøste meg selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. mai 2005 #851 Del Skrevet 4. mai 2005 Veel.. Vårblomster og vårblomster, stemorsblomster er i allefall mye mer hardføre enn sommerblomster, og kan tåle lett frost mener jeg å ha hørt. Men man kan sikkert ha den hele sommeren også, hvis man bare passer på å fjerne visne blomster. Håper du får sovet litt mer i løpet av dagen! Malou (med søvndyssende pulver i tryllestaven) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #852 Del Skrevet 4. mai 2005 Vi snakker om en tidligere dansk utgave av Big Brother, hvor en av deltagerne ble anmeldt p.g.a. sexchikane. (Uberettiget anmeldt, mente a.) Ganske så fint dreide hun temaet over på seg selv, og sa smilende at hun nok skulle ha gitt klart svar om noen gikk over hennes grenser. Igjen åpner hun for samtaler, og igjen er det meg som lar det gli ut i sanden. Jeg har kjørt meg fast... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #853 Del Skrevet 4. mai 2005 Malou (med søvndyssende pulver i tryllestaven) *Miranda tumler i seng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. mai 2005 #854 Del Skrevet 4. mai 2005 Mission accomplished! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 4. mai 2005 #855 Del Skrevet 4. mai 2005 Håper du får sove lenge ved hjelp av Malous sovepulver... Jeg vet ikke hva jeg skal si om din og a.s situation lengre, jeg... Kanskje det bare ikke er "meant to be"? Når jeg leser om alle dine (og Malous) hageoppgaver, er jeg egentlig veldig glad for at jeg bor i leilighet. Det tar mere enn nok tid bare og holde den i orden. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #856 Del Skrevet 4. mai 2005 Heisann, Våken igjen, men sovepulveret hjalp, for litt har jeg da sovet Piglet. Du har nok rett. Det er sikkert ikke meningen det skal være, og nå vil jeg prøve å innfinne meg med det. Så du er glad du bor i leilighet? Bare vent til Malou og jeg kan høste fruktene av alt strevet Egentlig hygger jeg meg med å gå og pusle i hagen. Men jeg må innrømme det går litt på bekostning av husarbeidet :oops: Og igjen - Piglet, du har rett. så jeg får bare legge til: END OF THE STORY ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. mai 2005 #857 Del Skrevet 4. mai 2005 Våken alt nå!?! :fy: Så du er glad du bor i leilighet? Bare vent til Malou og jeg kan høste fruktene av alt strevet Egentlig hygger jeg meg med å gå og pusle i hagen. Men jeg må innrømme det går litt på bekostning av husarbeidet :oops: Vi har jo også hagen og verandaen som en del av beboelsen i løpet av sommerhalvåret, i allefall hvis været er til det, så det at det går litt utover selve husarbeidet får bare gå. Noe hagearbeide er også veldig hyggelig, som å plante og arrangere, mens luking og gressklipping kanskje ikke er fult så morsomt igjen.. Men jeg jeg tenkte omtrent det samme som Piglet den gang jeg bodde i leilighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #858 Del Skrevet 4. mai 2005 Det lover ikke godt med en så "kort natt", men jeg får ta det igjen og sove leeeenge i morgen.. Men jeg jeg tenkte omtrent det samme som Piglet den gang jeg bodde i leilighet.. Jeg også Spesielt siden jeg aldri har hatt "grønne fingre"... Hos oss er det forresten mannen som har ansvar for gressklippingen. (Jeg vet ikke engang om jeg kan starte det dyret). Tilgjengjeld er det meg som luker. (Nå begynner det å vokse til de steder jeg ikke har vært, - og det er mange...) Inne spirer frøene jeg tok med hjem fra ferie. En av plantene skal bli høye blomster som dufter deilig om aftenen Tydlig at jeg er over 30! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 6. mai 2005 #859 Del Skrevet 6. mai 2005 Vi snakker om en tidligere dansk utgave av Big Brother, hvor en av deltagerne ble anmeldt p.g.a. sexchikane. (Uberettiget anmeldt, mente a.) Ganske så fint dreide hun temaet over på seg selv, og sa smilende at hun nok skulle ha gitt klart svar om noen gikk over hennes grenser. Igjen åpner hun for samtaler, og igjen er det meg som lar det gli ut i sanden. Jeg har kjørt meg fast... Sier det igjen jeg.... den jenta er KJEMPEKLAR for noe mer med deg! Og du må snart se å få en avklaring på dette. Herregud, merker hvor frustrert jeg blir over at det ikke skjer noe kan jo bare innbille meg hva du føler :-? Siden du mister munn og mæle hver gang det byr seg en mulighet til å snakke med henne om dette, så sett deg heller ned å skriv en mail til henne om hva du føler Så skal du se at du til slutt kommer i buksa på a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #860 Del Skrevet 10. mai 2005 Heisann Bettan, koselig å se du er her Så du er frustrert Kanskje på tide med en liten oppdatering, selv om jeg sist onsdag mente at det ikke ville være mer å si... Jeg gikk på arbeid, rak i ryggen. Nå skulle følelsene nemlig være borte, og alt som hadde vært, eller ikke vært, skulle være over. Man skulle tro jeg ville være trist, men i stedet for reagerte jeg med å være irritert. Kjempe irritert. Og siden følelser har det med å smitte, tok det ikke lang tid før hun ble smittet av mitt dårlige humør. Da en av de gamle konene ringte for 10. gang, (uten å ha reell bruk for hjelp), gikk min irritasjon mer utover henne, (konen), enn hva jeg skulle ønske. Etterpå vendte a. seg lattermildt mot meg og utbrøt spontant at hun skulle ønske hun kunne være sånn! Jeg skammet meg bare. Sirkelen av irritasjon ble brutt, og kom ikke igjen. Og jeg klarer ikke helt skyve henne ut av systemet... :oops: Ellers har vi sms´et litt, med noen "litt over kanten-sms´er"... Forøvrig venter jeg henne en av dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå