Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Håper du hadde en fin kino-tur! Og KJEMPE bra at du har meldt deg som innsamler! :klappe:

Kommer sterkere tilbake i morgen!

Klem, Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Piglet :wink:

I går kom esken med alt utstyret, men inntil videre er vi de eneste innsamlere.

(Det er 1100 innbyggere. Geografisk er det et stort område, så det ville være fint med et par innsamlere til).

Alle jeg har spurt har en unnskyldning parat. Egentlig bør det ikke bry meg, men likgyldigheten overrasker meg.

Kinoturen var i allefall veldig bra. Jeg lever fortsatt på den :Hehe:

Filmen var elendig, slutten ennå værre. Men de uhyggelige senene hadde de lykkes med.

Vi kom alt for tidlig, så etter å ha ordnet det praktiske med billetter og slik, kjøpte vi hver vår påskeøl og fant en liten krok for oss selv.

Hun hadde klippet av det tykke halvlange håret. Jeg måtte innrømme det ble fint, men det var først da det begynte å bli langt, at jeg la merke til det.

Det var fint å sitte så tett sammen. Min albue har nok stikket henne i siden, der vi satt og delte armelen.

Da det første spøkelset dukket opp, skvatt vi begge, og var farlig nær å få en ordentlig hjernrystelse :ler:

Ungguttene bak oss sa "bang" :ler:

.......

I morgen skal vi til lunsj hos noen kun min mann kjenner. Faktisk kjenner han kun mannen.

Vi får kjøpe noen vår-blomster å ta med...

Jeg har litt sommerfugler i magen, det er ikke så ofte den slags skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en bra kino-tur...

Kjæresten og jeg samler fast inn til Røde Kors, og det er veldig hyggelig. Man går en tur og får sett noen nye områder, og de fleste man treffer er ganske hyggelige. Men jeg tror de færreste kan overskue å melde seg som innsamlere, de vil gjerne gi, men å måtte gå rundt, det blir for mye. Derfor er det kjempe bra at du gjør det!

:kose: Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Om det blir like stille neste natt, synes jeg at vi skal gå ned i fysioterapien", sa hun.

Jeg skulle svare at det kan jeg ikke, og at hun nok vet hvorfor.

Svaret har vært planlagt lenge, for jeg visste det ville komme opp igjen.

Men hvordan kunne jeg si noe sånt, når jeg

vil ned å ligge ved siden av henne på briksen?!

"Ja", sa jeg. "Man blir litt øm i kroppen av å sitte stille så lenge"...

Men vi vet ikke om neste natt blir like rolig. At det var stille i natt, betyr ikke at neste natt blir det.

*krysser fingre* :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Krysser fingrene for deg jeg også, Miranda. :-D

Har dere forresten hatt noe mer kontakt med paret dere hadde en date med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere forresten hatt noe mer kontakt med paret dere hadde en date med?

De spurte for ikke så lenge siden om vi skulle møtes igjen, - men faktisk hadde vi brutt kontakten med dem.

Grunnen var at han ringte meg og ville møtes med oss uten sin partner. Bak hennes rygg.

"Sorry", her spilles det med åpne kort.

Så Sukkerert, - på den fronten har det vært meget stille i lang tid :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerert,

For å si det sånn, så blir det trolig briksen i natt også :sjarmor::wink:

Vi ble sittende lenge i våre stoler, - begge nølende og usikre. Overraskende spurte hun meg om jeg heller ville bli sittende i stolen. Trodde hun visste hva jeg ville.

"Nei, bare la oss gå ned!", svarte jeg, i frykt av at det ikke skulle bli til noe denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe, endelig?!? :sjarmor:

Er det ikke et fantastisk vær vi har for tiden? Deilig med sol og lyst lenge. Og det er både snøklokker og erantiser i botanisk have... 8)

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke et fantastisk vær vi har for tiden? Deilig med sol og lyst lenge. Og det er både snøklokker og erantiser i botanisk have... 8)

...men så ble det vinter igjen :o

Det snør, - og det har lagt seg.

Og nå skal jeg legge meg :Hehe:

Skjer og skjer :wink: Både og, får man kalle det. Nå har hun ferie, så nå skjer det i alle fall ikke noe mer :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt :sjarmor:

Hvordan var det å ligge der? Avslappende eller var du spent? Pratet dere? Hmmm. ;)

Spent i starten og avslappet etterhvert :ler:

Forresten elsker jeg å ligge å småsludre "på sengen!" :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en snartur og jammen meg ser jeg ikke at det er noe som er i ferd med å skje? Eller er det egentlig det? Kan ikke helt bestemme meg for om jeg skal lese mye eller lite mellom linjene. Det er kanskje det som er meningen også? :wink:

Det ser forøvrig ut som våren lar vente på seg ennå. Jeg er SÅ SINNSYKT lei av å vente nå! Jeg gir snøen EN sjanse.. Til påske, så har den bare å være vekk! :fustrasjonsutblåsnings-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet heller ikke helt hvordan jeg skal tolke det du skriver, men det er jo greit det og. Du har jo lov til å holde noe for deg selv, selv om vi/jeg er litt nysgjerrig... :ler:

Ellers støtter jeg Malou i at snø bør forsvinner snarest mulig. Men haer i Kbnh har det vært masse sol og mildt de siste dagene, så faktisk er mye allerede borte.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdateringstid :oops:

Takk for besøk Bustetroll, Malou og Piglet Fint å ha dere her.

Egentlig burde jeg ha det forferdelig dårlig nå, men jeg prøver å bevare både ro og fatning. Bortsett fra litt ondt i maven går det ganske fint. Det skal gå fint.

Hvordan startet det?

En natt lå vi ved siden av hverandre på briksen. En hel evighet siden siste gang. (Jeg har alltid syntes dette var så fint).

Midt i uken gikk hun på ferie. Mens jeg kjørte inn på arbeid tikket det inn en sms fra henne. Jeg kjente varmen stige; hun hadde sakt hun ville tenke på meg - og nå skrev hun til meg.

Hun skrev: "Hej Miranda, Tænker på dig derude på den kolde landevej, mens jeg ligger her under den varme dyne ;-) håber du får en god stille vagt. knus a."

Husker ikke hva jeg svarte. Det jeg derimot husker, er hva jeg skrev til henne den følgende natt. :oops:

"Hej a. Nu ligger du sikkert under din varme dyne, skulle ønske jeg lå under min... eller din :oops: "

Hun har ikke svart, hvilket det sikkert er en god grunn til.

Jeg har heller ikke tatt kontakt med henne. Nå tror jeg at jeg lar det ligge til vi møtes igjen. Vil ikke nøytralisere det jeg har sakt før jeg får snakket med henne.

Jeg irriterer meg over at jeg roter ting til, - det gikk jo ellers så fint...

Vel, får jeg ikke noe ut av mine følelser for henne, kan jeg i det minste lære noe av det...

(Man holder seg til menn :ler: )

Ser henne nok på søndag.

Nå skal jeg i alle fall til samtale hos et vikarbyrå, - og etterpå skal jeg i shoppingsenter!! :sjarmor:

Ikke trøste-handle :fy:

Håper dere har det fint alle sammen, - og i morgen blir det vel tid til en dagbokrunde. Savner det.

Har forresten hatt Norges-besøk de siste dagene, derfor den sene oppdateringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Hei Miranda.

Jeg synes ikke du har rotet det til. For meg, og sikkert for deg også, virket det som om det var en liten hentydning til noe i hennes sms også.

Er enig i at du skal la det ligge til du ser henne igjen.

Stor klem og varme tanker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem og varme tanker. :)

Takk, Sukkerert.

Og - ja, jeg syntes også jeg fanget noe i hennes sms... men plutselig ble jeg i tvil, om jeg kanskje tolker "alt" til min fordel.

Har nettop kommet hjem fra samtale hos vikarbyrået. Derimot ble det ikke noe shopping; jeg var nesten ved å kjøre meg helt vill. Etter en værre omgang rundt i byen var jeg lettet da jeg fant veien hjemover :ler:

Tomhendt var jeg allikevel ikke, for jeg fikk et innkjøpsnett, alt for mange kulepenner og et par skriveblokker. Og - en sweatshirt med vikarlogo på (til 50,-) :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...