Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #741 Del Skrevet 24. januar 2005 Hvordan går det med den damen? Hører og ser lite! Du er savnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 25. januar 2005 #742 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei Miranda! Ville bare legge igjen en liten hilsen! Du er nok travelt opptatt med jobbeuken din, og har ikke mulighet for å nyte det fine været. Jeg må også være inne og gjøre lekser. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #743 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvordan går det med den damen? Hører og ser lite! Du er savnet Så koselig at du savner meg, da Bustetroll På dame-fronten skjer det svært lite Det hele går i sin vante rytme; til og fra arbeid snakker vi kun om trivielle ting, - på arbeid mest om arbeid. Hun er ganske ordknapp for tiden, og mine følelser for henne er fortsatt til stede, om enn ikke så dominerende. Tidligere i dag tenkte jeg at det er nå jeg burde ta snakken med henne. Få lagt kortene på bordet og få det overstått. Hei Miranda! Ville bare legge igjen en liten hilsen! Du er nok travelt opptatt med jobbeuken din, og har ikke mulighet for å nyte det fine været. Jeg må også være inne og gjøre lekser. Piglet Koselig med hilsen, Piglet! Jeg har ikke fått nytt det fine været nei. Jeg når akkurat å stå opp før solen går ned. Men det hjelper litt at det er lysere om kvelden. Faktisk har det vært noen flotte netter også Månen har skint ned på det tynne laget av snø, faktisk ganske fint. For ikke å snakke om soloppgangen i morges... Da vi kjørte over broen var solen på vei opp, helt ubeskrivelig fint, der den rosa himmelen speilet seg i vannet Ellers går livet som det pleier når jeg jobber. Når kun de helt basale tingene. Hvilket forsåvidt er greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #744 Del Skrevet 26. januar 2005 Æsj, forkjølelsen har rammet meg, også. Vondt i halsen og blek i ansiktet med røde feber roser. Hodepine, føler hele hodet er hevet til dobbel størrelse. Tok et par panodil og gikk i seng, og to nye panodil når jeg stod opp. Tilstanden er bare å ignorere. Jeg må ut å handle, og skal på jobb om noen timer. :selvmedlildende-smily: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #745 Del Skrevet 27. januar 2005 Godbedrings:klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #746 Del Skrevet 31. januar 2005 Godbedrings:klem: Takk, Bustetroll. Jeg slapp å sykmelde meg, og nå er det heldigvis overstått. Bortsett fra hosten. I natt gikk jeg og la meg i stuen, for å ikke ødelegge min manns nattesøvn. Til gjengjeld har jeg sovet dårlig, og er trøtt a. har faktisk invitert meg i aften, til å komme og se "Lost" med henne. Jeg lurte på om ikke 22.00 var litt sent, men som hun sa: "jeg skal jo se den". Tror dessverre det er for sent for meg. Så reprise av 4. avsnitt på jobb. Sååå spennede, - jeg gleder meg til det starter på TVN på onsdag!!! Snart er det på tide å avvikle rest-ferien. Til min store forskrekkelse, jamret hun seg høylydt da jeg sa jeg tar en ukes ferie. Det var et utbrudd totalt ulikt henne. På vei opp i heisen, sa jeg til henne at det var mye værre for meg, når hun ikke var der, enn det var for henne når jeg ikke var der. Det kunne hun ikke riktig se, og lurte på hvorfor. "Sånn er det bare!", konstanterte jeg. Det var umulig å se hennes ansikt. For det første ville jeg ha kommet for nær om jeg vendte meg. Og for det andre var jeg sikker på at mine øyne ville ha vært for avslørende. Takk og lov åpnet heisdøren seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #747 Del Skrevet 31. januar 2005 Oisann, dette høres jo spennende ut!! Dro du eller dro du ikke da? Håper hosten gir seg snart, prøvd hostesaft?? Håper du får en riktig så fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #748 Del Skrevet 31. januar 2005 Oisann, dette høres jo spennende ut!! Dro du eller dro du ikke da? Håper hosten gir seg snart, prøvd hostesaft?? Håper du får en riktig så fin uke. Jeg tror ikke jeg drar, synes nesten jeg er for trett. Bortsett fra at det ikke ville være dårlig å sitte i sofaen, med teppe over seg, - å være trett hos henne! Jeg hoster ikke så mye om dagen, det er mest når jeg legger meg ned. Men jeg har faktisk en flaske glimrende hostesaft i kjøleskapet. Tror jeg prøver den til natten, fremfor å ligge alene på en madrass i stuen! Forøvrig har jeg vært og klippt meg i dag. Frisøren er nærmest en venninne av meg. I allefall har vi mye kontakt. Stole på henne tør jeg ikke, sånn som hun skravler. Men - jeg skulle bestille en tid for a. hos henne. Så nå skal min søte kollega klippe seg hos henne. Av en eller annen grunn er jeg ikke overbegeistret for idéen, men sånn er situasjonen altså... Bilen har vært på verksted igjen. Den har trøblet litt, så jeg skulle ut å klage på dårlig værksted-arbeid. Men selvfølgelig har den aldri oppført seg penere, enn når jeg kom med den... Merkelig. Og irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #749 Del Skrevet 1. februar 2005 Ny dag, nye muligheter Solen skinner, og det er +2 grader. Må nesten prøve å få noe fornuftig ut av dagen. Jeg må i allefall gjøre rent, - så slipper jeg det resen av uken. Har nettop spist en skive rugbrød med karrysild (litt av en frokost :o ), men det smakte altså godt. Når det gjelder hjemmesiden står jeg fast. Det "eneste" jeg kan gjøre klart, er å finne de bilder som skal være i albumet. Nå plundrer jeg med å få grafikk-filene til å vises på forsiden. Har laget en egen mappe og greier (super stolt, - klarte det selv ), og synes alt ser riktig ut. Og så fungerer det ikke likevel. a. må synes jeg er et håpløst tilfelle, for hun ristet på hodet da vi satt og snakket computer. Jeg snudde meg mot henne, og vi kunne ikke annet enn å le. Men pinlig er det, jeg vil jo så gjerne bare kunne! Men det kan vel læres... Nå fikk jeg selvfølgelig mye mer lyst til å sitte med hjemmesiden enn å gjøre rent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 1. februar 2005 #750 Del Skrevet 1. februar 2005 Håper du har fått gjort rent! Vi har jo vært borte to helger på rad nå, så leiligheten ser en smule snusket ut. Tror heller jeg må gjøre litt rent i morgen. Ellers så har jeg hatt en super tur i Barcelona, men det er deilig og være hjemme igjen også. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. februar 2005 #751 Del Skrevet 1. februar 2005 Man kan få lyst til å gjøre det rareste ting når man egentlig skulle ha gjort rent. Det var nesten enda værre når jeg studerte for da kunne jeg finne på å gjøre rent istedet for å lese! :o Kom hjem i fra Norge i går kveld og er ganske så i dag. Er det helg snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #752 Del Skrevet 1. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 3. februar 2005 #753 Del Skrevet 3. februar 2005 Heia! Hvordan står det til? Du har friuke nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #754 Del Skrevet 8. februar 2005 de er savnet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. februar 2005 #755 Del Skrevet 8. februar 2005 Blir jo nødt til å stikke innom her jeg nå etter å ha klaget over dårlige tider i min egen dagbok. Håper du har det bra og at du ikke fryser i den danske vinterkulda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 9. februar 2005 #756 Del Skrevet 9. februar 2005 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 14. februar 2005 #757 Del Skrevet 14. februar 2005 Også gleder jeg meg til du er her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #758 Del Skrevet 18. februar 2005 Nå har jeg altså fryktelig dårlig samvittighet for å ha sviktet dagboken helt... Det har vært litt turbulente tider, uten at jeg går inn på det. Nå i allefall. Fint å se dere har vært innom, Bustetroll, Malou, Piglet og Ferskennam. Det er i allefall vinterferieuke nå, og vinter har det blitt. Det snør igjen! Jo, Malou, jeg er ved å fryse vekk. Synes å huske at våren begynner i mars her i Danmark, men jeg må si jeg har mine tvil at det kan la seg gjøre i år. I går skulle jeg over til naboen for å hjelpe med barnefødselsdagen. Den stakkars moren hadde invitert jentene til å være der i 5 timer. Vi hadde ikke avtalt noe tidspunkt, så jeg kom da de var halveis. Da var det "værste" selvfølgelig overstått, men jeg og nabodama fikk i allefall 2 1/2 times lang snakk. Det var fint, for selv om vi bor nær hverandre, har jeg holdt en viss distanse. Kanskje fordi jeg følte hun var ved å ta helt overhånd i starten, ved å ordne ting på mine vegne (uten å snakke med meg først). Hjelpsomhet med måte, takk. En av tingene vi kom til å snakke om var tålmodighet. Jeg føler jeg blir mer og mer utålmodig etterhvert som jeg blir eldre. Vi kom til den konklusjon at tålmodigheten nok forandrer seg, og hvordan man opplever det, henger sammen med hvordan man før har vært. I "gamle dager" var jeg nemlig veeeldig tålmodig. I dag skal jeg på kino med datteren, og se en dansk barnefilm. Og egentlig er det frokost tid! Piglet - ja, jeg er nok en like stor kake-mons som du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 18. februar 2005 #759 Del Skrevet 18. februar 2005 Hyggelig og ha deg tilbake! Håper du snart får bedre og roligere tider. Nå begynner jeg egentlig og være ganske lei av snø og kulde. Synes det er hyggelig med snø, egentlig, men det gjør det så mye mere komplisert å komme rundt, og desuten får jeg bare lyst til å krype under dynen når det er så iskaldt. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #760 Del Skrevet 20. februar 2005 Takk Piglet :klem2: ...og nå som snøen nesten er vekk, har metrologene varslet mer. Jeg har nettop sittet og kikket på sommerklær hos Bon´a Parte og H&M, - drømme om varmere tider er jo lov Tid for ny arbeidsuke :-? Meningen er at jeg og a. skal "ned og hvile på brixen i fysioterapien", onsdag natt. Bare for ikke å bli frosset ut av rengjøringsassistenten torsdag morgen. Ikke for noe annet. Vet ikke om jeg hverken kan eller bør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå