Gå til innhold

Hjeeeeeeelp jeg trenger råd og tips fra dere jenter...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei dere jenter som er inne på denne siden! Nå trenger jeg hjelp fra dere. Saken er at jeg er 28år og har ikke hatt sex med noen. Kort sagt har ikke erfaring er det vel heter. Du leste faktisk riktig....kansje uvanlig til å være gutt på 28år i 2003 kansje, men la det ligge.......

Saken er at til helgen så skal jeg treffe en jente som jeg har blitt kjent med. Vi har kjent hverandre i 1/2 år og nå skal vi treffes. (Vi er blitt kjent via nettet)

Jeg vet at denne gangen blir helt sikkert sex for første gang for meg. Hun har fortalt at hun er litt mer erfaren med den saken enn det jeg er. For å si det sånn nå. Kan legge til at derfor jeg ikke har hatt sex før er at jeg ville vente til jeg traff "den rette" for å si det på den måten. Derfor jeg skriver her er at jeg trenger gode råd og tips fra dere jenter om dette. Dere kan sikkert tipse meg om hva en skal gjøre slik at jeg ikke blir fult så nervøs og hva jeg skal/bør gjøre slik at hun som jeg kommer til å ha sex med blir fornøyd...

Kan fortelle at jeg har fortalt henne at jeg er jomfru..

Tusen takk dersom dere kan hjelpe en mann i "nød"

Gutten28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Råd: ikke ha sex første gang du møter henne på "ordentlig!" Hvis du vil at det skal bli vellykket bør dere vente sånn at dere kjenner hverandre (mer enn bare over nettet). Jeg har aldri hatt sex med en jomfru men husker min første gang, og tro meg, det faktum at jeg kjente fyren og vi var forelska var alfa og omega. Ting går ikke alltid som planlagt, og da er det greit å kunne prate om det og finne ut saker og ting med en du stoler på.

Det var mitt råd, og lykke til!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gutten28,

Så spennende det blir for deg til helga, da :P

Jeg synes ikke du skal tenke så mye over dette med sex på forhånd. Du skal se det vil komme ganske naturlig av seg selv - når tiden er inne for dere begge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for de svarene jeg har fått. Jeg kan legge til at vi er blitt veldig godt kjente med hverandre,men alt dette via epost, sms og ikke minst snakket mye på telefon også...

Men jeg må legge til at jeg blir skjelven bare ved tanken at jeg er urefaren og hun har mer praksis tingene:-)

Tar i mot forsatt flere tips på hva jeg skal evt. gjøre slik at hun blir fornøyd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vil først og fremst ønske deg lykke til.

Det eneste rådet jeg kan gi deg er å ta ting som de kommer. I og med at denne jenta vet du er jomfru og kanskje også vet du er nervøs, så be henne om råd og hjelp! :P

Ha en fantastisk opplevelse Gutt!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du skal gjøre kommer ann på hva hun liker... Og her er vi jo så forskjellige. Du kan jo spørre henne hva hun tenner på. (Det er faktisk ikke så farlig å spørre :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

...et godt tips er å onanere før du treffer henne. da slipper du i allefall å få utløsning etter 2 sekunder!

men, pass på at du ikke skjelver for mye... jeg var sammen med en gutt som var så nervøs at han svettet i hendene, og skalv da han tok på meg! det var veldig ubehagelig, og jeg mistet tenningen ganske fort.

så, pust godt med magen, vær litt laid back og nyt det du får tildelt, for å si det sånn!

ikke noe stress, ta den tiden du trenger, og husk å beskytte deg!

ellers er tips som:

stryk henne med lange stryk over rygg osv

kyss henne overalt, forsiktig og langsomt

hold henne godt

...gode tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk tid på å bli kjent ....snakke ....ta på hverandre .......rolig og trygt .....hvis dere tenner på hverandre så kommer liksom ting av seg selv faktisk. :Nikke: ......når man har strøket og kost nok - så kommer kyssingen og så vil evt andre ting følge på. Om du har vært åpen med henne så vet nok hun litt hvordan du har det.

Ønsker deg iallefall lykke til .......ting er ikke alltid så vanselige som man tror :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg god tid.. til å bli kjent med hverandres lyster, hverandres kropper - forspill er viktig! Slikk, sug, kyss og bit forsiktig.. sånt liker de fleste jenter ;) Stryk og kjærtegn, forsiktige deilige berøringer.. fra nakkehårene, nedover ryggen, rundt rumpeballene og som en lett fjær over rumpesprekken.

Ikke alle jenter klarer å få orgasme ved samleie, så om du (om stillingen tillater det) maserer klitten hennes forsiktig mens dere har sex er sjangsen større. Etter at det har gått for deg (dersom det gjlør det da, det er jo som regel litt vanskligere å oppnå en orgamse om man er nervøs og anspent) så ikke glem hun, de fleste liker litt kos etterpå fremfor en som bare ruller over på ryggen fordi han er sliten. Gi hun en god klem, noen små kyss.. fortell hun hvor glad du er i hun... f.eks. Om du ikke tror hun er "ferdig" så kunne du jo tatt hendene i bruk på hun for å gi hun det lille ekstra.

Husk at alle jenter er forskjellig og at det lønner seg å spørre, det tjener dere på begge to. Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du nå virkelig har ventet til du er 28, fordi du ville spare deg til den rette dukket opp......så synes jeg du skal ta det litt med ro, og være sikker på at dette er den rette. Slik at du ikke spolerer hele planen som du hr jobbet så godt med inntil nå!

Sex på første daten, det kan være risikabelt det! Bruk heller tid til å bli kjent med hverandre, så øker sjansen for at det skal bli et godt minne, og for at det skal bli dere fortsatt. Hun trenger nå absolutt ikke å være slik som på nett, sms osv...

Jeg vil altså bare minne deg på prosjektet ditt; å vente på den rette....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Hva du skal gjøre kommer ann på hva hun liker... Og her er vi jo så forskjellige. Du kan jo spørre henne hva hun tenner på. (Det er faktisk ikke så farlig å spørre :wink: )

og veldig fint å gjøre det før dere havner i sengen, da er det ikke alltid like flaut.

Ønsker deg lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...