Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Intet nytt under solen. Bortsett fra øm venstrepupp, men det kan jo i grunnen skyldes hva som helst. Er visst bare å finne frem tålmodighetskremen igjen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Auu.. :sur: Har kjempevondt i korsryggen og TR-regionen i dag, så det spørs om ikke frøken tante er rett rundt hjørnet.. Føler meg helt utslått allerede, og TR har ikke kommet enda engang! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, mage- og ryggvondtene skyldtes ikke TR, men elendig merking av godteriet jeg unnet meg i helga og spiste restene av på jobb i dag... :kjefte: Det inneholdt tydeligvis gluten, hurra hurra.. :ironi:

Typisk da, for nå blir det enda vanskeligere å skille alle de rare tinga som skjer med kroppen fra hverandre. Kan likegjerne være symptomer på glutenprovokasjon som på TR eller Mazzilusk.. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig å få i seg gluten da... :(

jeg var også litt uforsiktig her nettopp, lite festlig.. :(

spiste det beste potetgullet på jord, sourcream and onion! står kan inneholde spor av hvete, men det blåste jeg i.. ikke bra.. :P

skal du teste snart da eller? :)

mange dager over ikm? spennende :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser du vanligvis ikke spor av hvete? Det gjør jeg, siden den merkinga er mest for at de skal ha sitt på det tørre.. ;) Ble du dårlig? Enig i at det er met beste potetgullet! :sikle: Jeg er litt usikker på hvor mange dpo jeg er, siden forrige syklus var så rar, men det er 36 dager siden første dag av sist mens. :sukk: gidder ikke teste før det har gått minst like lenge som sist, dvs 41.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleier å holde meg unna da..

vet ikke om det har noe med at jeg spiste det på tom mage?

fikk iallefall fart på fordøyelsen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt å si, men man kan jo begynne å lure! Fortsatt ingen tr, men kommer nok snart. Når det passer aller dårligst, tipper jeg. Jada, den fødte pessimist, det er meg. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg dere kan spise dere rimelig mette på :popcorn: før det skjer noe.. :sukk:

Det som er litt dumt er at jeg skal ut og spise med pappa i dag, og da har vi alltid vin til maten og sånn.. Hvis det har klaffa, så er det jo litt dumt å drikke nå.. Men samtidig så hadde jeg jo 41-dagers syklus sist, og er ikke på mer enn dag 38 i dag, så det spørs vel om ikke kroppen fremdeles er ute på den samme bærturen sin som den har vært i hele sommer... :roll:

Så jeg tror nesten konklusjonen får bli at jeg tar meg et glass eller to. Det er jo ikke akkurat snakk om noen skikkelig rotbløyte heller! Noen innspill..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å teste først?

Eller bare la være å drikke vin?

Eller gjøre det du har lyst til? (hmm... det siste forslaget hjalp nok veldig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å teste først?

Eller bare la være å drikke vin?

Eller gjøre det du har lyst til? (hmm... det siste forslaget hjalp nok veldig..)

Teste først utgår, siden jeg skal være der kl 17, og ikke kommer innom noe apotek før da. Dessuten skal man vel helst teste om morgenen? :vetikke:

La være å drikke vin er ikke så lett, for jeg tror han hadde begynt å lure da.. Kunne tatt bilen til mamma, men jeg pleier aldri å ha bil når jeg skal møte pappa. (Herregud, høres ut som alt vi pleier å gjøre er å drikke! :dåne: )

Lyst.. Tja.. Har jo selvfølgelig lyst på et glass vin, men ikke om det er en Mazzilusk der.. :riste:

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å spise ute :)

Tror ikke et par glass vin skal ha noe å si...

Må si det er spennende å følge med nå!!! :):popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å spise ute :)

Tror ikke et par glass vin skal ha noe å si...

Må si det er spennende å følge med nå!!! :):popcorn:

Ja, det er jo litt spennende, men samtidig har jeg ingen store forhåpninger siden forrige syklus var som den var.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg også drev og bekymret meg for sånt i begynnelsen. Til slutt fant jeg ut at man blir helt gal om man skal leve som om man er gravid hver måned mellom EL og IKM. Tenk om det tar mange måneder (noe det selvfølgelig ikke skal gjøre for deg, men.. ;) ), da blir det mye stress og løgn og spekulasjoner fra omgivelsene! Ved et par anledninger husker jeg at jeg fant ut at det var enklere å bare bestille en øl, og så drikke den saakte. Det blir tross alt en del mindre alkohol enn flere glass vin.

Men dette vet jeg det er mange forskjellige meninger om. Jeg har sett noen tråder om det her på KG som har tatt fullstendig av! Så alle må gjøre det de selv syns er riktig, syns jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...