Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Syns det er ei kjempefin holdning!

det tar jo vanligvis litt tid! men kjekt om mazzilusken kommer et par mnd etter mai :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 28 i dag. Ingen tegn til verken TR eller noe annet. Håper ikke denne syklusen blir like håpløs som den forrige.. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet dere hva jenter, nå synes jeg det er på høy tid med en liten mazzilusk! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vel egentlig aldri helt kommet i gang med offisiell prøving, men vi har droppa beskyttelse siden begynnelsen av april (slutta på pillen i begynnelsen av september). Ergo kan jeg jo ikke klage enda, spesielt siden vi har vært fra hverandre såpass mye.. Jeg er bare litt utålmodig av meg, spesielt når det spirer og gror på alle kanter.. :sjenert:

Jeg liker forsåvidt at prøvinga er litt uoffisiell, for da innbiller jeg meg at det blir mindre stress inni bildet. Ergo ingen ticker eller IKM-klubbdeltakelse ;) Om det skulle klaffe denne måneden (hvor vi faktisk kanskje har vært sammen under EL hvis syklusen ikke er helt borti natta), passer det egentlig ganske dårlig siden termin blir akkurat rundt masteroppgaveinnlevering.. Derfor krysser jeg fingrene for at det går i boks akkurat nå, siden det egentlig ikke passer. Omvendt psykologi for å få kroppen til å bli :gravid: , det må da funke? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt mensmurringer innimellom, men TR har fortsatt ikke kommet. Kommer sikkert i morra tidlig.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...