Mokkon83 Skrevet 29. juli 2010 #261 Del Skrevet 29. juli 2010 Syns det er ei kjempefin holdning! det tar jo vanligvis litt tid! men kjekt om mazzilusken kommer et par mnd etter mai :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. august 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 2. august 2010 Dag 28 i dag. Ingen tegn til verken TR eller noe annet. Håper ikke denne syklusen blir like håpløs som den forrige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. august 2010 Forfatter #263 Del Skrevet 2. august 2010 Nei vet dere hva jenter, nå synes jeg det er på høy tid med en liten mazzilusk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. august 2010 #264 Del Skrevet 2. august 2010 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. august 2010 #265 Del Skrevet 2. august 2010 Enig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. august 2010 #266 Del Skrevet 3. august 2010 Nei vet dere hva jenter, nå synes jeg det er på høy tid med en liten mazzilusk! Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. august 2010 #267 Del Skrevet 3. august 2010 Hvor lenge har dere prøvd egentlig?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. august 2010 Forfatter #268 Del Skrevet 3. august 2010 Vi har vel egentlig aldri helt kommet i gang med offisiell prøving, men vi har droppa beskyttelse siden begynnelsen av april (slutta på pillen i begynnelsen av september). Ergo kan jeg jo ikke klage enda, spesielt siden vi har vært fra hverandre såpass mye.. Jeg er bare litt utålmodig av meg, spesielt når det spirer og gror på alle kanter.. Jeg liker forsåvidt at prøvinga er litt uoffisiell, for da innbiller jeg meg at det blir mindre stress inni bildet. Ergo ingen ticker eller IKM-klubbdeltakelse Om det skulle klaffe denne måneden (hvor vi faktisk kanskje har vært sammen under EL hvis syklusen ikke er helt borti natta), passer det egentlig ganske dårlig siden termin blir akkurat rundt masteroppgaveinnlevering.. Derfor krysser jeg fingrene for at det går i boks akkurat nå, siden det egentlig ikke passer. Omvendt psykologi for å få kroppen til å bli , det må da funke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. august 2010 #269 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Endret 3. august 2010 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. august 2010 #270 Del Skrevet 3. august 2010 Heia omvendt psykologi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. august 2010 #271 Del Skrevet 4. august 2010 Alt må prøves før man kan forkaste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. august 2010 #272 Del Skrevet 4. august 2010 Omvendt psykologi kan rett og slett fungere på det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. august 2010 Forfatter #273 Del Skrevet 4. august 2010 Har litt mensmurringer innimellom, men TR har fortsatt ikke kommet. Kommer sikkert i morra tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. august 2010 #274 Del Skrevet 4. august 2010 Du får glede deg over at vi er i august og at det fremdeles er sommer mens du venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. august 2010 Forfatter #275 Del Skrevet 5. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. august 2010 #276 Del Skrevet 7. august 2010 Har du fått besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. august 2010 Forfatter #277 Del Skrevet 7. august 2010 Nei, dårlig med besøk her. Dag 33 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. august 2010 Forfatter #278 Del Skrevet 8. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. august 2010 #279 Del Skrevet 8. august 2010 Denne boka hadde visst falt ut av lista mi. Men nå er jeg tilbake og krysser fingrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. august 2010 #280 Del Skrevet 9. august 2010 Fortsatt intet å melde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå