Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ja, vi får nå se da.. :sjenert: Nå er det snart "for sent" å lage noen Mazzilusk i denne omgang, hvis man skal tenke fornuftig.. Nå er det snart sånn at det vil lønne seg veldig å vente til jeg har rukket å bli ferdig med mastergraden og vært ute i jobb i 6 mnd.. :sukk: Men vi får se hva som skjer, det passer jo "aldri" med småtroll.. :sjenert:

Vil du bli fb-vennen min? :lillesky: Send en pm i såfall! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi får nå se da.. :sjenert: Nå er det snart "for sent" å lage noen Mazzilusk i denne omgang, hvis man skal tenke fornuftig.. Nå er det snart sånn at det vil lønne seg veldig å vente til jeg har rukket å bli ferdig med mastergraden og vært ute i jobb i 6 mnd.. :sukk: Men vi får se hva som skjer, det passer jo "aldri" med småtroll.. :sjenert:

Vil du bli fb-vennen min? :lillesky: Send en pm i såfall! :Nikke:

Will do! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Glemmer visst denne boka litt jeg.. Er "på besøk" hos han godeste denne uka. I dag er det akkurat to uker siden forrige tantebesøk startet, så hvis vi er heldige har jeg EL i løpet av tida mens jeg er her.. :Nikke:

Selv om jeg blir litt usikker på om det er så lurt å bli gravid nå.. Hvis det skulle klaffe nå, hadde nemlig termin blitt i midten av april, og da er jeg midt i innspurten av masteroppgaveskrivinga.. Den fornuftige Mazzi tenker at det er best å vente noen måneder, mens den impulsive Mazzi tenker at det sikkert ikke klaffer denne måneden heller, og at hvis vi skal være superfornuftige må vi vente helt til jeg har hatt sjansen til å jobbe et halvt år først, i forhold til det økonomiske og sånt.. :sukk:

Blir gal av dette her jeg.. Det går jo nesten ikke an å planlegge graviditet, og det passer jo aldri.. :murvegg: Derfor har jeg mest lyst til å bare la det stå til, og bli gravid om kroppen vil det sånn! :Nikke: Og det vil han godeste også.. Prøvde å nevne fornuftig-tankene for han, men han var ikke innstilt på å utsette prøvinga, for å si det sånn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel gjøre det.. ;)

Han godeste er allerede overbevist om at vi ikke kan få barn, siden jeg ikke har blitt gravid enda.. Jeg prøver å si at vi nesten ikke har begynt prøvinga enda, og at vi med stor sannsynlighet nesten aldri har hatt muligheten til :sengekos: under EL, men han er den fødte pessimist.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe

passer nok aldri med småtroll :)

godt han vil kjøre på da! de fleste mannfolk trekker seg eller nøler så fort de får sjansen :P

Mannen her i huset nølte litt her da vi hadde to viltre unger på besøk :fnise: men gikk fort over da!

Krysser fingrene for at det klaffer snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andres barn virker vel gjerne en smule preventivt ja! :fnise: Men han godeste lar seg ikke skremme, utrolig nok. Noen ganger virker han mer klar/sikker enn meg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror babylysten var midlertidig i dvale fordi jeg var langt borte fra han godeste en stund.. Nå er den ihvertfall tilbake.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen etter en finfin uke med han godeste. Nå er det bare å vente på IKM osv.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen etter en finfin uke med han godeste. Nå er det bare å vente på IKM osv.. :Nikke:

skal du ikke fikse deg en ticker da? :)

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så stas det hadde vært hvis det hadde klaffet på ferievisitt da! :jepp:

Ja, det hadde gjort seg.. :rødme:

skal du ikke fikse deg en ticker da? :)

Jeg er redd jeg blir altfor opphengt i det da, og mer stressa enn nødvendig.. :sjenert: Prøver så godt jeg kan å slappe av! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer aldri bra å få barn. Med mindre du er pensjonist, har en nyvunnet lottogevinst på konto, nedbetalt bil og hus, og hytte og båt og diverse slikt. ;) Det er slikt som bare går seg til, og du skal se at en liten en vil gli lett inn i livet deres og berike det stort! :rødme:

Har du fått pm'en fra meg forresten? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke fått noen pm! :riste: Kan sende deg en! :jepp:

Det er sikkert sant som du sier, men det er jo noen ganger det passer bedre enn andre. Men jeg tror vi bare går for strategien til han godeste - kjøre på, så kommer Mazzilusken når det passer h*n! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...