Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

1 time siden, waco skrev:

Jeg har aldri hatt lett for å få meg sexpartnere så snakk for deg selv.

Nei, det er oppskrytt hvor lett det er å få sexpartnere. Å få interesse og betatthet har egentlig vært ganske enkelt, men jeg har ikke ønsket meg kjæreste hver gang, og å pule på noen som er forelsket i meg, er uaktuelt om jeg ikke gjengjelder følelsene. Så uforpliktende sex er slett ikke så enkelt som noen vil ha det til. Det er lettere å få noen betatt/interessert/småforelska. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 24 år, har hatt sex med 10 stk. Kunne godt ha vært foruten 7 av de som ikke var i forhold, de var alle bare desperate forsøk for å komme meg over eksen 😣 (over flere år da vi var mye av og på). Funket dårlig og angrer på de alle. Orker ikke tanken på sex med én eneste til som jeg ikke har romantiske følelser for. 

Anonymkode: bf353...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, waco skrev:

Hmm artig. Det å ha en sånn 80% suksess på hvem man kunne ha ligget med igjen er ikke dårlige tall.

Jeg har snakket med kvinner her som skryter av at aldri kunne ligget med noen de allerede har pult, - de forbruker nemlig menn og har aldri hatt vellykket sex de ønsker å gjenta. Stakkars sier jeg da.

Hehe jeg vet hva jeg skal se etter :fnise: de to andre, var mer kjærestemateriale, men det funket dårlig :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jente. 20 år. Har hatt sex med 10 stykker:) hvis man er glad i sex er det bare å ligge i vei, så lenge man er forsiktig!:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente 26, hatt sex med 4. alle har jeg vært i forhold med som har vart 2-4 år.  

Anonymkode: 94213...abf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Alterego666
På 27.2.2017 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du er veldig generøs med begrepet "jente" her altså...

Anonymkode: 559f1...021

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Mann 38

17 stk

Noen av dem bare oralt/naken/tafsing I sengen

Hadde en litt småforvirret periode fra 20-25 år hvor man hele tiden trodde man fant "drømmedama". Tok over 20 år å finne henne. :)

 

 

Anonymkode: 2c524...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, 21.

1

Men det kommer til å bli slutt med han og da blir det nok flere sexpartnere ja..

Anonymkode: 734aa...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 32

ni stykker, 

kunne vært mange flere, har avvist utrolig mange gode kandidater gjennom årene(som jeg angrer litt på i dag da jeg begynner å bli eldre) 

men siden jeg begynte litt vel tidlig (14-første gang og ganske seksuelt aktiv fra 16)og ikke lærte å faktisk nyte sex før jeg var nærmere 26 er det bare sånn det er

 

Anonymkode: a0dd0...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎28‎.‎03‎.‎2016 den 5.04, Linaria skrev:

Hmm.. rundt 30-40, tror jeg. Er 24. 
Null stress :P Går ikke rundt og tenker på tallet unntatt når KG ber en innrømme det og skamme seg.

46 stk. fra jeg var 14 til 23 år (jobba på campingplass hver sommer disse årene) jobba også hver helg fra september  til november for de som hadde helårscampingplass

Anonymkode: d6f5f...0ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 år, to stykk. Hadde nok vært flere hadde jeg ikke vært i et forhold i en ung mannsalder. :)

Anonymkode: 6c067...01c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27, hatt sex med 47 stk. Skal sies at jeg "starta" som 12åring da... 

Anonymkode: 81d00...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 20, 18 stk.. angrer på alle bortsett fra 4.

Anonymkode: 53f09...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 22 og hatt sex med 2. Skulle helst sluppet han første

Anonymkode: aab2f...7f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 stk, er 25 år. Skulle gjerne hatt sex med bare en mann hele livet mitt, men er visst litt vanskelig å finne denne mannen.. Har vært i tre forhold, får håpe dette er det siste!

Anonymkode: dcc24...bc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest

1.

Jeg er 21, dette er sjette året sammen med mannen min som er like gammel, så har holdt meg til han😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...