Nikken Skrevet 5. mai 2010 #561 Del Skrevet 5. mai 2010 Tja, de aller fleste drikker seg i hvert fall fulle i sosiale arrangementer. Så da ligger vel svaret der tenker jeg. Om du, og de du omgir deg med, må drikke dere fulle i hver sosiale arrangementer - så vil jeg si at hele gjengen har et seriøst problem. Men det har vi vel fastslått allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 6. mai 2010 #562 Del Skrevet 6. mai 2010 Du kan ha så mange venninner du bare vil for min del. Det er mannlige venner som skaper mer komplikasjoner. Dette var nytt, tidligere har du sagt at bestevennen, og den eneste vennen man trenger er partneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 6. mai 2010 #563 Del Skrevet 6. mai 2010 Og selvfølgelig vil jeg helst at hun skal bli trollbundet av den fantastiske personligheten min Vel, da skjønner jeg hvorfor du må ty til gaver... *tørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 6. mai 2010 #564 Del Skrevet 6. mai 2010 Åja. Det ja. Ja, jeg mente bare at det er billigere å være alene. Det blir mye dyrere å leve i et parforhold enn å være singel. Alt-i-alt. Dette er helt feil, forskning sier at de fleste får en langt semrere livsstil når de går ut av et forhold. Det er langt billigere å være to enn en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #565 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Din form for logikk er sannelig ikke lett å begripe. Hvordan kan du si at det er billigere å være singel enn å være et par? Som singel må man bære alle utgifter alene. I et parforhold blir utgiftene halvert, hvis forholdet er sunt. I et parforhold øker behovene og dermed utgiftene. Større hus, flere biler, i det hele tatt mer aktivitet som koster penger generelt. For ikke å snakke om barn og hva de koster. Endret 6. mai 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #566 Del Skrevet 6. mai 2010 Om du, og de du omgir deg med, må drikke dere fulle i hver sosiale arrangementer - så vil jeg si at hele gjengen har et seriøst problem. Men det har vi vel fastslått allerede? Dette er helt standard i det norske samfunnet. De aller fleste drikker i lystige lag. Hvis du ikke har fått med deg det, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #567 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette var nytt, tidligere har du sagt at bestevennen, og den eneste vennen man trenger er partneren. Bestevennen må være partneren, ja. Men det betyr selvfølgelig ikke at du ikke kan ha venninner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 6. mai 2010 #568 Del Skrevet 6. mai 2010 I et parforhold øker behovene og dermed utgiftene. Større hus, flere biler, i det hele tatt mer aktivitet som koster penger generelt. For ikke å snakke om barn og hva de koster. Dette er helt FEIL. Forskning viser at par har bedre økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #569 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette er helt feil, forskning sier at de fleste får en langt semrere livsstil når de går ut av et forhold. Det er langt billigere å være to enn en. Ja, hvis partene sitter igjen med et hus og en husholdning til en familie, og med dertil gjeld etc., så stemmer det sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 6. mai 2010 #570 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette er helt standard i det norske samfunnet. De aller fleste drikker i lystige lag. Hvis du ikke har fått med deg det, så vet ikke jeg. Øh, men svært få drikker seg fulle i lystige lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #571 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette er helt FEIL. Forskning viser at par har bedre økonomi. Det kommer helt an på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #572 Del Skrevet 6. mai 2010 Øh, men svært få drikker seg fulle i lystige lag. Nei. Langt derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 6. mai 2010 #573 Del Skrevet 6. mai 2010 Men trenger det å være alkohol med i bildet når man snakker om sosiale arrangementer? Er sosiale arrangementer ensbetydende med fyllefest altså ??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 6. mai 2010 #574 Del Skrevet 6. mai 2010 I følge Norsk Fasit på Sosial Oppførsel, Steinar, så er det jo det, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 6. mai 2010 #575 Del Skrevet 6. mai 2010 I følge Norsk Fasit på Sosial Oppførsel, Steinar, så er det jo det, da... Hvis du Steinar tror og mener at alt sosialt = fyllefest og dermed heller vil gå i fjellet alene så begynner jeg å forstå hvorfor du ikke er så glad i eller avhengig av venner. Jeg begynner også å forstå at du aldri virkelig har hatt en vennegjeng. Venner gjør faktisk andre ting enn å drikke sammen. F eks gå fjellturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 6. mai 2010 #576 Del Skrevet 6. mai 2010 Men selvsagt, om Steinar skal treffe akkurat den rette kvinnen, som er slik som han vil ha, så tror jeg kanskje han finner henne alene på en fjelltur. Man treffer iallefall ikke kommende partnere gjennom venner eller interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 6. mai 2010 #577 Del Skrevet 6. mai 2010 Men selvsagt, om Steinar skal treffe akkurat den rette kvinnen, som er slik som han vil ha, så tror jeg kanskje han finner henne alene på en fjelltur. Man treffer iallefall ikke kommende partnere gjennom venner eller interesser. Men da kan han jo ikke møte henne på fjelltur heller, for det går jo under interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mai 2010 #578 Del Skrevet 6. mai 2010 Den rette kvinnen kommer nok - komplett med håndjern så han får lenket henne til kjøkkenbenken/senga - og ringer på hos ham, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 6. mai 2010 #579 Del Skrevet 6. mai 2010 Men selvsagt, om Steinar skal treffe akkurat den rette kvinnen, som er slik som han vil ha, så tror jeg kanskje han finner henne alene på en fjelltur. Man treffer iallefall ikke kommende partnere gjennom venner eller interesser. Ser for meg Steinar kikke under hver stein etter en mosegrodd naturkvinne som er oppdratt av elger. Jeg kjenner noen ivrige turgåere som gjerne trasker alene i heia, men de er nok dessverre så unormale at de har venner av begge kjønn som de trives sammen med ellers. Nei, det beste er nok å holde seg hjemme og lage lister over hvordan drømmedama skal være og satse på at tilfeldighetene vil bringe sammen to venneløse einstøinger som ikke liker sosiale arrangementer eller deler noen interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #580 Del Skrevet 6. mai 2010 Men trenger det å være alkohol med i bildet når man snakker om sosiale arrangementer? Er sosiale arrangementer ensbetydende med fyllefest altså ??? :klø: Ofte er de det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg