Gå til innhold

Kvinner og menn - kompiser?

Steinar40

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du påstå at alle damer er dyre når jeg nettopp har sagt jeg vil heller ha et spill og en sjokolade fremfor en diamantring?

Ja, men det skulle ikke forundret meg mye om du hadde fått lyst på diamantring du også :ler:

Hmmmmmm - kanskje det er jeg som korrumperer damer :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja men om du er på fest så trenger jo ikke du bli full fordet om mange andre på festen blir det

Nei, men da er det så kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kan ikke gi et seriøst svar når du blir konfrontert med generaliseringen din? Den har du blitt konfrontert med utallige ganger nå, likevel fortsetter du. Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg liker faktisk å gi dama gaver :)

Vanligvis har ikke hun hatt noe spesielt imot det heller - for å si det sånn ;)

Den dama som kan loppe meg, er ikke født! Selv om hun nå gjør alt hun kan for det.

Men alle damer er dyre, det er sikkert.Og selvfølgelig vil jeg helst at hun skal bli trollbundet av den fantastiske personligheten min :smoke:

Du sier så inn i h****** mye dumt! Det er mulig de damene du har hatt befatning med (må si jeg tviler sterkt på om du har hatt flere enn den du har nå) har vært grådige. Normale damer skyr menn som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kan ikke gi et seriøst svar når du blir konfrontert med generaliseringen din? Den har du blitt konfrontert med utallige ganger nå, likevel fortsetter du. Hvorfor?

Jeg er seriøs. Det er ikke mange damer som ikke liker diamantringer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26

Flere enn du tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa ikke "mange damer". Du sa "alle damer". Hvorfor fortsetter du med en slik generalisering selv når du har fått den påpekt utallige ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvilke forutsetninger har du for å kunne påstå dette? Har du drevet med personlig meningsmåling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa ikke "mange damer". Du sa "alle damer". Hvorfor fortsetter du med en slik generalisering selv når du har fått den påpekt utallige ganger?

Gjorde jeg? Ser ikke hvor jeg skrev det jeg da men :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Gjorde jeg? Ser ikke hvor jeg skrev det jeg da men :klø:

Du sa så tydelig at ALLE damer var dyre. Så dårlig hukommelse kan du da ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker faktisk å gi dama gaver :)

Vanligvis har ikke hun hatt noe spesielt imot det heller - for å si det sånn ;)

Den dama som kan loppe meg, er ikke født! Selv om hun nå gjør alt hun kan for det.

Men alle damer er dyre, det er sikkert.

Og selvfølgelig vil jeg helst at hun skal bli trollbundet av den fantastiske personligheten min :smoke:

Der skrev du det. Vil du nå slutte å virre rundt grøten og gi meg et skikkelig svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der skrev du det. Vil du nå slutte å virre rundt grøten og gi meg et skikkelig svar?

Åja. Det ja. Ja, jeg mente bare at det er billigere å være alene.

Det blir mye dyrere å leve i et parforhold enn å være singel. Alt-i-alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som du ror. Det er egentlig ganske pinlig å se på. Og jeg er villig til å vedde ganske mye på at du bare kommer til å fortsette å generalisere om hvordan "alle kvinner" er, uansett hvor mange som forteller deg hvor håpløse slike generaliseringer er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som du ror. Det er egentlig ganske pinlig å se på. Og jeg er villig til å vedde ganske mye på at du bare kommer til å fortsette å generalisere om hvordan "alle kvinner" er, uansett hvor mange som forteller deg hvor håpløse slike generaliseringer er.

Det er ikke å ro! Det er faktisk helt sant.

På den annen side er ikke penger alt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal en diamantring være godt for? :klø:

Du lurer ikke meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Åja. Det ja. Ja, jeg mente bare at det er billigere å være alene.

Det blir mye dyrere å leve i et parforhold enn å være singel. Alt-i-alt.

Din form for logikk er sannelig ikke lett å begripe. Hvordan kan du si at det er billigere å være singel enn å være et par? Som singel må man bære alle utgifter alene. I et parforhold blir utgiftene halvert, hvis forholdet er sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Din form for logikk er sannelig ikke lett å begripe. Hvordan kan du si at det er billigere å være singel enn å være et par? Som singel må man bære alle utgifter alene. I et parforhold blir utgiftene halvert, hvis forholdet er sunt.

Hva får deg til å tro at Steinar noensinne har hatt et sunt forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hva får deg til å tro at Steinar noensinne har hatt et sunt forhold?

Det kan jeg ikke tenke meg at han har hatt, med de holdningene han har til damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...