Steinar40 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #421 Del Skrevet 3. mai 2010 Ok. Og så får man ikke lov til å spørre om tips til klokkekjøp fordi andre jo ikke kan vite hva slags klokke du vil ha. Flere ting som ikke er lov? Det jeg sier er at det ville blitt bortkastede penger med stor sannsynlighet. Er det fornuftig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #422 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Seriøst? Lærte du deg aldri at "Det er tanken som teller". Om du får en klokke, men vedkommende har bommet totalt, så finnes det som regel byttelapp. At noen gir deg en gave betyr ofte at vedkommende tenker på deg, liker deg og har et ønske om å gjøre deg glad. Det er jo det som er hele vitsen med en gave, som regel. Joda, sålenge det finnes med byttelapp Men hva om jeg ikke engang har lyst på ny klokke, eller noe annet i den butikken? Hvordan skal andre enn jeg kunne vite det? Selv om det er en annen mann som tror noe. Endret 3. mai 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. mai 2010 #423 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja, jeg tviler ikke på at du tror at alle menn bruker akkurat samme merke og type klokke Jeg tror ikke du greide å få med deg poenget mitt. Du sier at alle kvinner er sånn og sånn. Men når det kommer til menn så finnes det forskjeller altså? Man er ikke sammen med venner når man har kjæreste! Klart.. Det hadde jeg glemt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 3. mai 2010 #424 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja, jeg tviler ikke på at du tror at alle menn bruker akkurat samme merke og type klokke Du tror jo at alle menn liker akkurat samme venneløse dame.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #425 Del Skrevet 3. mai 2010 Joda, sålenge det finnes med byttelapp Men hva om jeg ikke engang har lyst på ny klokke, eller noe annet i den butikken? Hvordan skal andre enn jeg kunne vite det? Selv om det er en annen mann som tror noe. Ja men hvorfor må du få akkurat det du hadde lyst på? Det er uhøflig å bli sur for gaver du vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #426 Del Skrevet 3. mai 2010 Det jeg sier er at det ville blitt bortkastede penger med stor sannsynlighet. Er det fornuftig? Ok så da vil du heller ha en dame som ikke gir deg gaver i det hele tatt da. Ingenting til bursdag ingenting til jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. mai 2010 #427 Del Skrevet 3. mai 2010 Ok så da vil du heller ha en dame som ikke gir deg gaver i det hele tatt da. Ingenting til bursdag ingenting til jul... De bytter vel bare sedler da, vet du . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #428 Del Skrevet 3. mai 2010 De bytter vel bare sedler da, vet du . hehe huff. Høres ut som et tragisk forhold. Eller så skriver steinar ønskeliste med ett ønske og krever å få det. Og hvis ikke han får akkurat det så blir han sur. Og han blir iallefall sur om han får vite om dama har bedt om råd for hva hun skulle kjøpe, og spesielt om hun da spurte om råd fra en mann. For da har hun snakket med en mann som Steinar er overbevist om at hun garantert ligger med samtidig som hun utleverer alle intime detaljer om Steinar til han. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 3. mai 2010 #429 Del Skrevet 3. mai 2010 Det jeg sier er at det ville blitt bortkastede penger med stor sannsynlighet. Er det fornuftig? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 3. mai 2010 #430 Del Skrevet 3. mai 2010 Ok, jeg kan faktisk skjønne at det ikke er så stas og pakke opp en penisring, og at dama fornøyd proklamerer at "Trygve" hjalp meg å velge den ut. Men hvis kjæresten vet at du har en eller annen hobby, eller et eller annet du liker å drive med - og hun har en mannlig bekjent/venn som vet en del om akkurat dette... Er det ikke da bedre å spørre han om hvilken ditt eller datt som er best? I stedet for å velge noe tilfeldig som den ansatte i butikken prakker på en? Kan du ikke se at det å spørre en venn kan være motivert av å finne noe som er bra - og som du vil bli fornøyd med. Men hva om jeg ikke engang har lyst på ny klokke, eller noe annet i den butikken? Hvordan skal andre enn jeg kunne vite det? Selv om det er en annen mann som tror noe. Mange ganger har man en viss ide om hva partneren har lyst på, og hvis man tror at det er en klokke... er ikke det da greit å gjøre litt research... høre med noen som har peiling på hva som er en bra klokke? Det betyr ikke at man gjør en helaften ut av det, og diskuterer de mest intime detaljer fra et forhold mens ekspeditøren pakker inn klokka, eller hva det nå er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #431 Del Skrevet 3. mai 2010 Og dessuten om man spør typen sin.. Hva ønsker du deg til bursdagen din. Og så sier han jeg vet ikke. Da må man jo forsøke å finne noe man tror typen kanskje kan like, og da er det jo greit å spørre noen, og da helst en annen gutt, som kanskje vet mer enn det jeg gjør om hva gutter generelt liker, slik at man får innspill og blir da lettere å finne en gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 3. mai 2010 #432 Del Skrevet 3. mai 2010 Og dessuten om man spør typen sin.. Hva ønsker du deg til bursdagen din. Og så sier han jeg vet ikke. Da må man jo forsøke å finne noe man tror typen kanskje kan like, og da er det jo greit å spørre noen, og da helst en annen gutt, som kanskje vet mer enn det jeg gjør om hva gutter generelt liker, slik at man får innspill og blir da lettere å finne en gave. Det er den mest omstendelige unnskyldingen jeg har hørt for å snakke med en annen mann, selv om du er i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 3. mai 2010 #433 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er den mest omstendelige unnskyldingen jeg har hørt for å snakke med en annen mann, selv om du er i et forhold. Ja, herregud. Det er jo bare å gi han kontanter, som Steinar sier. Å gå utenfor forholdet for å få gavetips er ufornuftig og utleverende og kan umulig være sunt for forholdet. Her om dagen spurte ei venninne meg om platetips siden jeg har peiling på musikk og hun skulle kjøpe en CD til kjæresten. Jeg sa at det der måtte hun da ærlig talt ta opp med typen sin. De har tydeligvis null kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 4. mai 2010 #434 Del Skrevet 4. mai 2010 Haha, har jeg forstått det riktig når jeg nå har inntrykk av at hovedmotivasjonen bak det å ha venner av motsatt kjønn er å få tips om penisringer, menssmertestillende, klokker, plater, og lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 4. mai 2010 #435 Del Skrevet 4. mai 2010 Haha, har jeg forstått det riktig når jeg nå har inntrykk av at hovedmotivasjonen bak det å ha venner av motsatt kjønn er å få tips om penisringer, menssmertestillende, klokker, plater, og lignende? Først og fremst klokker og penisringer. De andre greiene er ikke så viktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 4. mai 2010 #436 Del Skrevet 4. mai 2010 Først og fremst klokker og penisringer. De andre greiene er ikke så viktige. Ok! Enig i at det er viktig. Spesielt klokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 4. mai 2010 #437 Del Skrevet 4. mai 2010 Ok! Enig i at det er viktig. Spesielt klokker. Jepp, klokker er skummelt. Hvis dama begynner å spørre om det, kan man like gjerne sette kroken på døra med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 4. mai 2010 #438 Del Skrevet 4. mai 2010 Jepp, klokker er skummelt. Hvis dama begynner å spørre om det, kan man like gjerne sette kroken på døra med en gang. Enig. Penisringer er liksom et litt mer tilforlatelig tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 4. mai 2010 #439 Del Skrevet 4. mai 2010 Enig. Penisringer er liksom et litt mer tilforlatelig tema. Det skjønner man jo at bare er tøys. Noe dere jentene fant på for å erte Steinar. Klokker derimot, er døden for et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 4. mai 2010 #440 Del Skrevet 4. mai 2010 Det skjønner man jo at bare er tøys. Noe dere jentene fant på for å erte Steinar. Klokker derimot, er døden for et forhold. Skummelt er det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg