Gå til innhold

Kvinner og menn - kompiser?

Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest KateW

Jeg vil mye heller ha noe jeg har bruk for og vet om, enn en overraskelse som jeg ikke har en dritt bruk for.

Nei, Penisringer brukes jo ofte av folk som har sex, så det var jo et dårlig eksempel. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bianca26

Du må ha det vondt, Steinar...

Jeg snakker om å få hjelp utenfor forholdet.

Mannen spør en venninne om smertestillende tabletter, fordi kjæresten lider av sterke smerter, og han vet at venninnen har snakket om noen som fungerer bra.

Kvinnen spør en mannlig venn om tips til en gave til mannen for å overraske ham. I dette eksempelet en penisring.

Felles for disse er at en mann kan hjelpe kvinnen i forholdet, og en kvinne kan hjelpe mannen i forholdet å gjøre noe godt for partneren. Dette har ingenting med utlevering å gjøre.

Jeg tenker at penisring var et dumt eksempel å bruke, fordi jeg skjønner det er flaut for en mann at andre menn skal vite at han får det liksom. Den skjønner jeg faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Penisringer brukes jo ofte av folk som har sex, så det var jo et dårlig eksempel. Beklager.

*humre*

Hva hvis noen spør hvordan det går med dama di da, Steinar? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

kanskje hun mente om dama di hadde pms plager og du skulle kjøpe smertestillende til henne, så hadde d ikke vært utlevering om du spurte en venninne, om du hadde en om det..

Klart han ikke skjønte det, han har jo ikke venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Lurer jeg også på. Eller - enda verre: Hvis noen spør dama di om hvordan det går med deg. *inntrisert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

*humre*

da svarer han: Det har faen ikke du noe med. Eller noe i den dur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Jeg tenker at penisring var et dumt eksempel å bruke, fordi jeg skjønner det er flaut for en mann at andre menn skal vite at han får det liksom. Den skjønner jeg faktisk..

Klokke. La oss bruke klokke som eksempel. Kan jeg spørre en kamerat om hjelp til å kjøpe en klokke til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hva er vitsen med å gi gaver til deg da?? Hva hvis hun vil kjøpe en genser til deg da, eller en klokke? Det har du da bruk for. Men ikke noe spennende hvis du vet at det er akkurat det du skal få på forhånd. Ikke er det gøy å få gaver når man vet hva man får og ikke er det gøy å gi heller om du blir sur for å få en overraskelse.

Jeg tror ikke det er rom for overraskelser og gøy i Steinars verden, Bianca. Der må alt være planlagt og forutsigbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen spør en venninne om smertestillende tabletter, fordi kjæresten lider av sterke smerter, og han vet at venninnen har snakket om noen som fungerer bra.

Hvorfor tror du man har leger i dette landet?

Kvinnen spør en mannlig venn om tips til en gave til mannen for å overraske ham. I dette eksempelet en penisring.

Ser du virkelig ikke problemet her?

Ingen andre som ser det heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å gi gaver til deg da?? Hva hvis hun vil kjøpe en genser til deg da, eller en klokke? Det har du da bruk for. Men ikke noe spennende hvis du vet at det er akkurat det du skal få på forhånd. Ikke er det gøy å få gaver når man vet hva man får og ikke er det gøy å gi heller om du blir sur for å få en overraskelse.

Vitsen med å få en gave, er at jeg har bruk for den. Ellers vil jeg heller ha penger. Eller ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokke. La oss bruke klokke som eksempel. Kan jeg spørre en kamerat om hjelp til å kjøpe en klokke til deg?

Hva er vitsen med det, når din kamerat ikke har peiling på hva slags klokke jeg vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitsen med å få en gave, er at jeg har bruk for den. Ellers vil jeg heller ha penger. Eller ingenting.

"Hvis jeg ikke får penger til bursdagen min så kan det bare være :snurt: "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vitsen med det, når din kamerat ikke har peiling på hva slags klokke jeg vil ha?

Er han ikke mann da, og alle menn er da vel like? :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på. Eller - enda verre: Hvis noen spør dama di om hvordan det går med deg. *inntrisert*

Det kommer helt an på hva status egentlig er.

Er det bra, så er det bra.

Men finnes det da noen interne problemer, så legger man ikke ut om disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han ikke mann da, og alle menn er da vel like? :arwen:

Ja, jeg tviler ikke på at du tror at alle menn bruker akkurat samme merke og type klokke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

Jeg har vondt av deg, Steinar. Du er egentlig en redd, liten gutt i en voksen kropp, pansret av et hardt, usårbart (tilsynelatende)skall. Du må ha stålkontroll på alt, ellers faller din verden i knas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Hva? Du har sagt flere ganger at kvinnen er din eiendom. Ikke vri deg unna nå, da er hun per definisjon "Ditt" og da kan du altså snakke om henne.

ELLER er det som Guri sier at når du er med venner eksisterer ikke kjæresten din, ingen vet at hun finnes, hun er som en Hemmelig Skybertine, for å nevne henne er som å utlevere henne.

Bianca, jeg brukte et klokke-eksempel også, men det reagerte ikke Steinar på, for han tror at alt vi damer gjør er å utlevere seksuelle ting. Helt utrolig.

Man er ikke sammen med venner når man har kjæreste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Det kommer helt an på hva status egentlig er.

Er det bra, så er det bra.

Men finnes det da noen interne problemer, så legger man ikke ut om disse.

Ok. Og så får man ikke lov til å spørre om tips til klokkekjøp fordi andre jo ikke kan vite hva slags klokke du vil ha. Flere ting som ikke er lov? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Lærte du deg aldri at "Det er tanken som teller". Om du får en klokke, men vedkommende har bommet totalt, så finnes det som regel byttelapp. At noen gir deg en gave betyr ofte at vedkommende tenker på deg, liker deg og har et ønske om å gjøre deg glad. Det er jo det som er hele vitsen med en gave, som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...