Steinar40 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #381 Del Skrevet 3. mai 2010 Han vet hvor man får kjøpt det, og det vet ikke jeg. Jeg utleverer ikke deg. Jeg spør ham bare hvor man kjøper penisring. Har du hørt om Internett? Der finner du ALT og litt til. En kompis har som sagt absolutt ingenting med noe sånt å gjøre. Jeg håper virkelig for din del at du forstår dette, og bare later som for å diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #382 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er veldig enkelt egentlig. Du prater om deg og ditt til andre. Jeg prater om meg og mitt til andre. Og det som er vårt, det prater vi om. Nå har jo du gjentatte ganger sagt at kvinnen er din eiendom, så da er hun "ditt" så du kan prate om henne? Korrekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #383 Del Skrevet 3. mai 2010 Har du hørt om Internett? Der finner du ALT og litt til. En kompis har som sagt absolutt ingenting med noe sånt å gjøre. Jeg håper virkelig for din del at du forstår dette, og bare later som for å diskutere. Det tar ett sekund å sende en sms, "hvor kjøpte du den". Snarere enn å sitte og søke og lete på nettet. Mye enklere. Det er ikke å utlevere å stille slike spørsmål. På akkurat samme måte som det ikke er det å spørre ei venninne, "Hva heter de smertestillende tablettene du bruker som virker så bra mot PMS?" Dette er IKKE utlevering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. mai 2010 #384 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er veldig enkelt egentlig. Du prater om deg og ditt til andre. Jeg prater om meg og mitt til andre. Og det som er vårt, det prater vi om. Så når du er med andre så eksisterer ikke dama di? Ikke rart du kan finne på å ha deg med alt i skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #385 Del Skrevet 3. mai 2010 kanskje han vet hva som er bra hvis han har brukt det selv? Tenk om hun ikke ba om tips. Ikke lett å kjøpe da når man ikke kan spørre noen som har litt mer greie på sånne ting enn jenter har. Og hun kunne jo ikke spørre deg for da hadde du jo visst hva du skulle få. Hvis dette foregår i virkeligheten, så ser jeg enda flere gode grunner til hvorfor kvinner og menn ikke skal være kompiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #386 Del Skrevet 3. mai 2010 Har du hørt om Internett? Der finner du ALT og litt til. En kompis har som sagt absolutt ingenting med noe sånt å gjøre. Jeg håper virkelig for din del at du forstår dette, og bare later som for å diskutere. Hvorfor er det så farlig å snakke om da? Ok bedre eksempel hva om hun skulle kjøpe en gave som overhode ikke har med sex å gjøre. F eks en bok eller ja en bursdaggave/julegave generelt og spurte en kompis om tips til det. Er det også utlevering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #387 Del Skrevet 3. mai 2010 Nå har jo du gjentatte ganger sagt at kvinnen er din eiendom, så da er hun "ditt" så du kan prate om henne? Korrekt? Nei, ikke korrekt. Du får heller begynne å lese det jeg skriver og prøve å forstå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #388 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis dette foregår i virkeligheten, så ser jeg enda flere gode grunner til hvorfor kvinner og menn ikke skal være kompiser. Hæ det er snakk om gavetips her. Eler vil du vite hva du får i bursdaggave? Trodde det var meningen slikt skulle være en overraskelse jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #389 Del Skrevet 3. mai 2010 Nei, ikke korrekt. Du får heller begynne å lese det jeg skriver og prøve å forstå det. Hva? Du har sagt flere ganger at kvinnen er din eiendom. Ikke vri deg unna nå, da er hun per definisjon "Ditt" og da kan du altså snakke om henne. ELLER er det som Guri sier at når du er med venner eksisterer ikke kjæresten din, ingen vet at hun finnes, hun er som en Hemmelig Skybertine, for å nevne henne er som å utlevere henne. Bianca, jeg brukte et klokke-eksempel også, men det reagerte ikke Steinar på, for han tror at alt vi damer gjør er å utlevere seksuelle ting. Helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #390 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva? Du har sagt flere ganger at kvinnen er din eiendom. Ikke vri deg unna nå, da er hun per definisjon "Ditt" og da kan du altså snakke om henne. ELLER er det som Guri sier at når du er med venner eksisterer ikke kjæresten din, ingen vet at hun finnes, hun er som en Hemmelig Skybertine, for å nevne henne er som å utlevere henne. Bianca, jeg brukte et klokke-eksempel også, men det reagerte ikke Steinar på, for han tror at alt vi damer gjør er å utlevere seksuelle ting. Helt utrolig. huffameg jeg blir helt overgidd over denne mannen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #391 Del Skrevet 3. mai 2010 Det tar ett sekund å sende en sms, "hvor kjøpte du den". Snarere enn å sitte og søke og lete på nettet. Mye enklere. Det er ikke å utlevere å stille slike spørsmål. På akkurat samme måte som det ikke er det å spørre ei venninne, "Hva heter de smertestillende tablettene du bruker som virker så bra mot PMS?" Dette er IKKE utlevering. Hva er felles med det å kjøpe smertestillende tabletter til deg selv, og det å kjøpe en penisring til din partner? Jeg ser ingenting felles, annet enn at begge deler sikkert koster penger. Og jeg håper virkelig for din del at du ikke er fullt så teit som du gir inntrykket av her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 3. mai 2010 #392 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis dette foregår i virkeligheten, så ser jeg enda flere gode grunner til hvorfor kvinner og menn ikke skal være kompiser. Slapp av, Steinar. De bare tuller med deg. Det er selvfølgelig ingen som snakker med vennene sine om sånt i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #393 Del Skrevet 3. mai 2010 Hæ det er snakk om gavetips her. Eler vil du vite hva du får i bursdaggave? Trodde det var meningen slikt skulle være en overraskelse jeg.. Det er tydeligvis utlevering det også, Biancis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #394 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva er felles med det å kjøpe smertestillende tabletter til deg selv, og det å kjøpe en penisring til din partner? Jeg ser ingenting felles, annet enn at begge deler sikkert koster penger. Og jeg håper virkelig for din del at du ikke er fullt så teit som du gir inntrykket av her. kanskje hun mente om dama di hadde pms plager og du skulle kjøpe smertestillende til henne, så hadde d ikke vært utlevering om du spurte en venninne, om du hadde en om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #395 Del Skrevet 3. mai 2010 Hæ det er snakk om gavetips her. Eler vil du vite hva du får i bursdaggave? Trodde det var meningen slikt skulle være en overraskelse jeg.. Jeg vil mye heller ha noe jeg har bruk for og vet om, enn en overraskelse som jeg ikke har en dritt bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #396 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er tydeligvis utlevering det også, Biancis... jeg tror seriøst han bare kverulerer. Han kan ikke si seg enig med noen for da har han tapt diskusjonen. Han bare må være uenig bare av prinsipp trpr jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #397 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva er felles med det å kjøpe smertestillende tabletter til deg selv, og det å kjøpe en penisring til din partner? Jeg ser ingenting felles, annet enn at begge deler sikkert koster penger. Og jeg håper virkelig for din del at du ikke er fullt så teit som du gir inntrykket av her. Du må ha det vondt, Steinar... Jeg snakker om å få hjelp utenfor forholdet. Mannen spør en venninne om smertestillende tabletter, fordi kjæresten lider av sterke smerter, og han vet at venninnen har snakket om noen som fungerer bra. Kvinnen spør en mannlig venn om tips til en gave til mannen for å overraske ham. I dette eksempelet en penisring. Felles for disse er at en mann kan hjelpe kvinnen i forholdet, og en kvinne kan hjelpe mannen i forholdet å gjøre noe godt for partneren. Dette har ingenting med utlevering å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. mai 2010 #398 Del Skrevet 3. mai 2010 jeg tror seriøst han bare kverulerer. Han kan ikke si seg enig med noen for da har han tapt diskusjonen. Han bare må være uenig bare av prinsipp trpr jeg Skal ikke se bort i fra at det er noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #399 Del Skrevet 3. mai 2010 Slapp av, Steinar. De bare tuller med deg. Det er selvfølgelig ingen som snakker med vennene sine om sånt i virkeligheten. Det er her du tar feil. Dette foregår i virkeligheten - uten tvil. En del mennesker er totalt blåste i hue. Og derfor gjelder det å holde seg langt unna disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #400 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg vil mye heller ha noe jeg har bruk for og vet om, enn en overraskelse som jeg ikke har en dritt bruk for. Hva er vitsen med å gi gaver til deg da?? Hva hvis hun vil kjøpe en genser til deg da, eller en klokke? Det har du da bruk for. Men ikke noe spennende hvis du vet at det er akkurat det du skal få på forhånd. Ikke er det gøy å få gaver når man vet hva man får og ikke er det gøy å gi heller om du blir sur for å få en overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg