Gå til innhold

Kvinner og menn - kompiser?

Steinar40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil gjerne at du utdyper hvorfor de andre tingene jeg nevnte var så forkastelige å snakke med andre enn partner om.

Det jeg har sagt, er at det å utlevere sin partner er forkastelig.

Og interne problemer er noe paret selv må løse opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen ved KUN å spørre deg så finner jo ikke hun ut om dette er noe som er normalt for alle menn enn om det bare er deg. Og da løser jo det slett ingenting ved bare å spørre deg.

Hvis det dreier seg om meg, så spiller det ingen som helst rolle hva andre menn måtte gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Det er da vel ikke å utlevere partneren så lenge man ikke putter inn intime detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Hvis det dreier seg om meg, så spiller det ingen som helst rolle hva andre menn måtte gjøre.

kommer an på hva det er og om hun er usikker på om det er rimelig oppførsel eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Og du mener at alt annet enn muligens å snakke om været er å utlevere partner?

Jeg vil kjøpe en ny spennende type penisring til deg, og spør en kompis om han har tips. Utleverer jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ikke å utlevere partneren så lenge man ikke putter inn intime detaljer.

Utlevering behøver ikke bare bety intime detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Få eksempler da på hva du mener er utlevering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer an på hva det er og om hun er usikker på om det er rimelig oppførsel eller ikke.

Da er det i så fall noe alvorlig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Så det du egentlig sier er at du er normen på hvordan alle normale menn bør og skal oppføre seg?

Hva om jeg ønsker å kjøpe en gave til deg? Og spør en mannlig kompis om tips til hva menn liker? Utleverer jeg intime detaljer da, er det en intim detalj at du har bursdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ah, så i det hele tatt og NEVNE navnet ditt til noen andre enn deg er utlevering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du mener at alt annet enn muligens å snakke om været er å utlevere partner?

Jeg vil kjøpe en ny spennende type penisring til deg, og spør en kompis om han har tips. Utleverer jeg da?

Selvfølgelig. Hva i helvete skulle din kompis ha med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Han vet hvor man får kjøpt det, og det vet ikke jeg. Jeg utleverer ikke deg. Jeg spør ham bare hvor man kjøper penisring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

kanskje han vet hva som er bra hvis han har brukt det selv? Tenk om hun ikke ba om tips. Ikke lett å kjøpe da når man ikke kan spørre noen som har litt mer greie på sånne ting enn jenter har. Og hun kunne jo ikke spørre deg for da hadde du jo visst hva du skulle få.

Endret av Bianca26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Prøvekandidat

Ah, så i det hele tatt og NEVNE navnet ditt til noen andre enn deg er utlevering?

Derfor kan du ikke fortelle hva slags vær Steinar foretrekker eller hva slags lesestoff han liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få eksempler da på hva du mener er utlevering?

Det er veldig enkelt egentlig.

Du prater om deg og ditt til andre.

Jeg prater om meg og mitt til andre.

Og det som er vårt, det prater vi om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Det er veldig enkelt egentlig.

Du prater om deg og ditt til andre.

Jeg prater om meg og mitt til andre.

Og det som er vårt, det prater vi om.

Du er en idiot over alle dimensjoner. Det går jo ikke an å snakke om problemer med en sånn som deg. Hadde jeg vært så uheldig å havnet i et forhold med deg så hadde jeg ikke sett noen annen løsning enn å utlevere deg og alt det idiotiske du sier.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

kanskje han vet hva som er bra hvis han har brukt det selv? Tenk om hun ikke ba om tips. Ikke lett å kjøpe da når man ikke kan spørre noen som har litt mer greie på sånne ting enn jenter har. Og hun kunne jo ikke spørre deg for da hadde du jo visst hva du skulle få.

Nettopp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...