Gå til innhold

Forlovelsen mellom madde og jonas er brutt


Gjest annemor30

Forlovelsen mellom madde og jonas er brutt  

25 stemmer

  1. 1. Støtter du Madde og Jonas?

    • ja
      16
    • nei
      4
    • vet ikke
      5


Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

I svenske aviser sier de at Tora hadde sendt en sms til Jonas dagen etter der det stod "hvorfor utga du deg for aa vaere en annen enn den du er?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I svenske aviser sier de at Tora hadde sendt en sms til Jonas dagen etter der det stod "hvorfor utga du deg for aa vaere en annen enn den du er?".

Det er ikke mulig!

Det nekter jeg å tro. Hva er vitsen med å være inkognito hvis du gir fra deg mobilnummeret? Nei, det må bare være feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig!

Det nekter jeg å tro. Hva er vitsen med å være inkognito hvis du gir fra deg mobilnummeret? Nei, det må bare være feil.

Hvorfor må det være feil? Kanskje hans forsøk var bare halvhjertet/halvgjennomtenkt? Det er neppe det eneste som er halvgjennomtenkt i hans tilfelle. Hvor mange som får et telefonnummer i forbindelse med en one-night-stand sjekker om navnet virkelig er riktig? Hva trenger du det til etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjesteFest

Må hun ha visst det? Jeg hadde ikke kjent igjen denne fyren om jeg traff på ham, selv ikke om han hadde presentert seg med sitt virkelige navn.

Kanskje du ikke ville visst det, men du er kanskje heller ikke typen som har ørti kjendis"venner" på Facebook og som synes det virker som en god ide å selge en skandalehistorie om en one night stand du har hatt til Se og Hør (bare det sier jo noe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ikke ville visst det, men du er kanskje heller ikke typen som har ørti kjendis"venner" på Facebook og som synes det virker som en god ide å selge en skandalehistorie om en one night stand du har hatt til Se og Hør (bare det sier jo noe).

:ler: Nei, det er forsåvidt sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ja ja gitt. 12.500 kroner og et røket forhold senere ...

Jeg synes ikke det virker som om det er særlig mange med lyset på i toppetasjen.

Oi stakkars familien til Tora - nå må de gå i skjul for de vil ikke bli plaget, derfor uttaler både onkel og nabo seg. Jajamensann.

Ja jeg har vondt av Madde ...

Men om noen år, når alt er glemt og alle er gifte ...

Ja så vil Jonas fremdeles være tosken som lot Madde gå fra seg og Tora vil fortsatt være frosken som solgte historien for en helt symbolsk sum.

Hvem er dummest ... jeg vet ikke. Jeg kan ikke forstå at man kan selge sin frihet og integritet for 12.500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om noen år, når alt er glemt og alle er gifte ...

Ja så vil Jonas fremdeles være tosken som lot Madde gå fra seg og Tora vil fortsatt være frosken som solgte historien for en helt symbolsk sum.

Ja, det er vel akkurat det som er tingen. Disse bildene og denne historien blir arkivert, det er ikke slik at avisene og bladene havner i søpla og blir borte sammen med historien. Fremover, når noe skal skrives om kjærlighet i den svenske kongefamilien, så vil dette bli dradd frem igjen. Toras ansikt er nok ikke ferdig i media på veldig, veldig lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor summen som Tora fikk, er egentlig ganske irrelevant føler jeg. Det er kongelige det er snakk om her! Hun må da vite at det å gå ut med slik historie vil lage et utrolig press på henne og familien. Og ingen pengesum er verdt det. Hun må jo rett og slett være lite intelligent, og det er IKKE synd på henne. Men familien hennes er det synd på. Hadde gremmes om jeg hadde en sånn person i familien! Jonas fikk som fortjent (og det hadde nok fått uavhengig av Toras historie..) , Tora er en oppmerksomhetssyk unge som ikke vet hvor grensen går før det er for sent, og Madde er det utrolig synd på.

Jonas hadde alt, Madde er creme de la creme, og han går hen å har seg med en helt alminnelig norsk jente.. Godt Madde ble kvitt han! Tenker han angrer en smule ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må da vite at det å gå ut med slik historie vil lage et utrolig press på henne og familien.

Det er det jeg reagerer på også. Hvorfor vil hun virkelig gjøre dette mot en familie?

Spre skittent sladder som eksploderer i media (du må være kraftig lite intelligent for å ikke skjønne at det ville eksplodere, ja...), for noen tusenlapper. Nei, jeg synes det lukter svidd, jeg. Hun virker enten veldig dum, eller veldig egoistisk. Gjerne begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er Jonas som er idioten her, og delvis også "Madde",som på død og liv skulle forlove og gifte seg samme året som søsteren. Det lukter oppmerksomhetstrang lang vei.

Forholdet mellom Madde og Jonas var begynt å bli lunkent lenge før de gikk offentlig ut med forlovelsen. Som kongelig burde hun ha tenkt seg bedre om,istedet for å være opptatt av å kuppe oppmerksomheten fra Victoria og hennes forlovelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå vet vi jo ikke egentlig hva som var årsaken til bruddet eller utroskapen - vi vet bare at en eller annen tullete fjortis jente uten sans for noe som helst konsekvenstankegang har fått fylt sin lommebok ved å fortelle om sin hete natt med Jonas. Nå angrer hun til og med. Vi vet ikke et hundre prosent sikkert om det er dette som er årsaken til bruddet eller om det er mer. Ja det er nok den DIREKTE grunnen til at det ble slutt AKKURAT nå. Men hva ligger bak? Det får vi forhåpentligvis aldri vite.

Og når det gjelder "stakkars Victoria" for dette stjeler oppmerksomheten: Ja Madde har i grunnen vært god på det der i lang tid. Hvorfor i h... måtte hun forlove seg og planlegge bryllupp samme år som søsteren? Hvorfor kan ikke Madde trekke seg litt i bakgrunnen og ikke prøve å overgå søsteren sin i et og alt absolutt hele tiden? Det var vel akkurat dette som var grunnen til at forlovelsen ikke ble brutt med det samme spekulasjonene begynte.

Jeg håper at Madde kan forbli i tenkeboksen i lang tid "over there" og la sin famiilie konsentrere seg om brylluppet nå fremover.

Signerer denne!

Har egentlig ikke mer å tilføye. Jeg synes jo synd på Madeleine, men jeg synes (det virker som) hun prøver å kuppe oppmerksomheten hele tida og blafre med øyevippene så fort noen fokuserer på Victoria. Det blir jo bare spekulasjoner fra min side da men. Håper Madeleine får slikket sårene sine og kommer mer moden ut av dette etterhvert (les: prøver å finne en ordentlig mann, ikke en løs Stureplansnobb) og at Victoria og Daniel får stråle litt :-)

Dessuten synes jeg det er udelikat hvordan sladdermediene fråtser i dette. En ting er at det blir skriverier, men folk kan prøve å være mer diskrè og verdige i sin omtale av andre. Men det selger jo ikke så....huff... Synes dette er en trist og guffen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Signerer denne!

Har egentlig ikke mer å tilføye. Jeg synes jo synd på Madeleine, men jeg synes (det virker som) hun prøver å kuppe oppmerksomheten hele tida og blafre med øyevippene så fort noen fokuserer på Victoria. Det blir jo bare spekulasjoner fra min side da men. Håper Madeleine får slikket sårene sine og kommer mer moden ut av dette etterhvert (les: prøver å finne en ordentlig mann, ikke en løs Stureplansnobb) og at Victoria og Daniel får stråle litt :-)

Dessuten synes jeg det er udelikat hvordan sladdermediene fråtser i dette. En ting er at det blir skriverier, men folk kan prøve å være mer diskrè og verdige i sin omtale av andre. Men det selger jo ikke så....huff... Synes dette er en trist og guffen sak.

Slik oppfatter jeg det også. Hun har i alle år stilt seg i medias søkelys og liker tydeligvis veldig godt all oppmerksomheten. Da må hun nesten takke seg selv litt for at sladdermediene fråtser i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dainty

Jonas hadde alt, Madde er creme de la creme, og han går hen å har seg med en helt alminnelig norsk jente..!

Hvorfor er Madde "creme de la creme"? Fordi hun er pen? Vi vet da vel ingenting om hennes personlighet, hennes verdier eller hvordan hun er som kjæreste. For alt vi vet, kan hun være en arrogant, selvsentrert klyse.

Grunnen til at det Jonas gjorde var dumt bør ikke være fordi han mistet en vakker kvinne, men fordi et slikt svik er dårlig gjort uansett hvem som opplever det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som kritiserer Madeleine for å "stjele" oppmerksomhet fra søsteren; hva ligger til grunn for det? Nå er det en gang sånn at det var umulig for de andre søskene å gifte seg før Victoria gjorde det. Madde og Jonas hadde vært sammen i nærmere 8, eller var det 9 år, da er det klart at man vil få forholdet framover.

Victoria var den som skulle gifte seg først, og i tillegg den som forlovet seg først. Da Madeleine fulgte etter, var det ingen som skrev om Victorias forlovelse lenger. Det var vel 6 måneder etter, om jeg ikke husker feil. Hvor mye har dere lest/hørt om Victorias forlovelse mellom de tidspunktene? Jeg kan ikke huske å ha hørt noe...

De eneste gangene jeg har lest om forlovelsene deres noen dager etter kunngjøringene, er når det blir skrevet artikler om andre ting de gjør, og da gjerne i en bisetning. Så hvordan Madde har stjålet all glitter og glam fra Victoria, har jeg vanskelig for å se. Synes også det er moro å lese om alle som mener at Madde søker oppmerksomhet. Det er vel ikke hennes skyld at fotografene samler seg om henne, framfor søsteren. Hva forventer dere, egentlig? At hun skal kle seg kjempekjedelig, for å være sikker på at hun ikke ser bedre ut, og får mer oppmerksomhet, enn søsteren? Synes det lukter en del sjalusi her.

Når det gjelder Tora synes jeg historien hennes virker rar. Hun hadde en one night stand med fyren. DAGEN ETTER har hun søkt opp nummeret hans (kall meg gjerne dum, men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne telefonnummeret til noen i Sverige), og sendt ham en sms om at han ikke var den han utga seg for? Jeg tviler for øvrig på at telefonnummeret hans står oppført noe sted. Om det gjør det, er det vel på advokatfirmaet. Jeg antar dette var måten hun fant det ut på. For hvis noen av de hun var sammen med den kvelden visste det, er det vel mer naturlig at de sa det, da?

Jeg synes ikke betalinga har så mye å si. Når du forteller en sånn historie i et blad, har du sunket lavt i mine øyne. Om hun fikk 12 eller 30.000, er irrelevant. Hun har uansett tatt betalt for å fortelle historien, en historie som får konsekvenser for flere enn henne selv. Jeg antar dessuten at hun fortalte enten familie eller venner om dealen før hun stilte opp? Hvis de hun fortalte det til virkelig er så virkelighetsfjerne at de heller ikke ante at saken ville få oppmerksomhet, og at hun kunne melket Se&Hør for mye mer, vil jeg si at hun har en latterlig dum omgangskrets.

Jeg tror for øvrig disse uttalelsene er Toras siste forsøk på å komme unna med noe av æren i behold. "Jeg visste ikke hvem han var", "Jeg ante ikke at historien ville få konsekvenser." Hun sto fram etter at skribleriene om Madde og Jonas hadde begynt, da er det umulig å ikke tro at sånne uttalelser ikke vil bidra til en eskalering av saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Dere som kritiserer Madeleine for å "stjele" oppmerksomhet fra søsteren; hva ligger til grunn for det? Nå er det en gang sånn at det var umulig for de andre søskene å gifte seg før Victoria gjorde det. Madde og Jonas hadde vært sammen i nærmere 8, eller var det 9 år, da er det klart at man vil få forholdet framover. Victoria var den som skulle gifte seg først, og i tillegg den som forlovet seg først. Da Madeleine fulgte etter, var det ingen som skrev om Victorias forlovelse lenger. Det var vel 6 måneder etter, om jeg ikke husker feil. Hvor mye har dere lest/hørt om Victorias forlovelse mellom de tidspunktene? Jeg kan ikke huske å ha hørt noe...

De eneste gangene jeg har lest om forlovelsene deres noen dager etter kunngjøringene, er når det blir skrevet artikler om andre ting de gjør, og da gjerne i en bisetning. Så hvordan Madde har stjålet all glitter og glam fra Victoria, har jeg vanskelig for å se. Synes også det er moro å lese om alle som mener at Madde søker oppmerksomhet. Det er vel ikke hennes skyld at fotografene samler seg om henne, framfor søsteren. Hva forventer dere, egentlig? At hun skal kle seg kjempekjedelig, for å være sikker på at hun ikke ser bedre ut, og får mer oppmerksomhet, enn søsteren? Synes det lukter en del sjalusi her.

Når det gjelder Tora synes jeg historien hennes virker rar. Hun hadde en one night stand med fyren. DAGEN ETTER har hun søkt opp nummeret hans (kall meg gjerne dum, men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne telefonnummeret til noen i Sverige), og sendt ham en sms om at han ikke var den han utga seg for? Jeg tviler for øvrig på at telefonnummeret hans står oppført noe sted. Om det gjør det, er det vel på advokatfirmaet. Jeg antar dette var måten hun fant det ut på. For hvis noen av de hun var sammen med den kvelden visste det, er det vel mer naturlig at de sa det, da?

Jeg synes ikke betalinga har så mye å si. Når du forteller en sånn historie i et blad, har du sunket lavt i mine øyne. Om hun fikk 12 eller 30.000, er irrelevant. Hun har uansett tatt betalt for å fortelle historien, en historie som får konsekvenser for flere enn henne selv. Jeg antar dessuten at hun fortalte enten familie eller venner om dealen før hun stilte opp? Hvis de hun fortalte det til virkelig er så virkelighetsfjerne at de heller ikke ante at saken ville få oppmerksomhet, og at hun kunne melket Se&Hør for mye mer, vil jeg si at hun har en latterlig dum omgangskrets.

Jeg tror for øvrig disse uttalelsene er Toras siste forsøk på å komme unna med noe av æren i behold. "Jeg visste ikke hvem han var", "Jeg ante ikke at historien ville få konsekvenser." Hun sto fram etter at skribleriene om Madde og Jonas hadde begynt, da er det umulig å ikke tro at sånne uttalelser ikke vil bidra til en eskalering av saken.

Det var skjær i sjøen i Madde og Jonas sitt forhold lenge før de valgte å fortelle offentligheten om forlovelsen. Det er blitt bekreftet. Det er det vi legger til grunn for å tro at det var et sterkt element av attention seeking denne gangen også. Det har ingen ting med misunnelse å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skjær i sjøen i Madde og Jonas sitt forhold lenge før de valgte å fortelle offentligheten om forlovelsen. Det er blitt bekreftet. Det er det vi legger til grunn for å tro at det var et sterkt element av attention seeking denne gangen også. Det har ingen ting med misunnelse å gjøre.

Ja, det har vært skjær i sjøen mellom dem lenge, men alle artikler jeg har lest, tyder på at de opprinnelig hadde tenkt å vente med et brudd til etter bryllupet. Men så valgte en viss Tora å stå fram, og deretter...

Selv om Madeleine visste om utroskapen, kan det være at hun trodde det ville bli enklere å legge alt bak seg. De siste måneders skriverier tyder jo på at Jonas har fortsatt med livsstilen Madde ikke tålte. Men dette vet vi jo ikke, så det blir uansett spekulasjoner. Uansett utrolig rart å tenke at hun forlovet seg for å tro at hun kom til å slå opp. Det setter verken henne eller Kongehuset i et direkte positivt lys.

Jeg kan skjønne at Madeleine hadde syntes det var vanskelig å vise seg offentlig i søsterens bryllup med forloveden, om hun bare ventet på å annonsere et brudd. Hadde de kommet dit sammen, hadde de nok uansett fått mer oppmerksomhet, og alle hadde fokusert på hvordan de oppførte seg mot hverandre. Nå er det nesten halvannen måned igjen til Victorias bryllup, og selv om det antakeligvis vil bli skrevet om Maddes singeltilværelse, vil jeg tro at det hadde blitt lagt mer fokus på henne om hun kom sammen med Mr. Bergstrøm.

Hadde hun kommet alene, uten å annonsere bruddet, hadde det garantert blitt skrevet om det også.

Endret av Vanya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi-oi-oi...

Det er mye man skal bry seg om her i verden, ja...

Not.

En sidekommentar:

Noe av det jeg synes er merkeligst både i dette og i andre forum er alle de som skriver inn og forteller hvor lite interessant de finner akkurat dette temaet. En ting er at de alikevel gidder å åpne tråden, ende mer overraskende er det at de gidder å skrive. Hvis jeg skulle lagt inn en kommentar på hvert eneste emne som ikke interesserte meg så hadde jeg ikke hatt annet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sidekommentar:

Noe av det jeg synes er merkeligst både i dette og i andre forum er alle de som skriver inn og forteller hvor lite interessant de finner akkurat dette temaet. En ting er at de alikevel gidder å åpne tråden, ende mer overraskende er det at de gidder å skrive. Hvis jeg skulle lagt inn en kommentar på hvert eneste emne som ikke interesserte meg så hadde jeg ikke hatt annet å gjøre.

Sant nok det :)

Tror det har noe å gjøre med at man (i alle fall jeg) vil skrive inn og si dette for å vise at man kanskje synes at temaet og interessen for dette er helt på trynet (unnskyld uttrykket). Og kanskje gjøre dette som en motvekt, bare for å vise at ikke alle er opptatt av dette. Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...