Gå til innhold

Forlovelsen mellom madde og jonas er brutt


Gjest annemor30

Forlovelsen mellom madde og jonas er brutt  

25 stemmer

  1. 1. Støtter du Madde og Jonas?

    • ja
      16
    • nei
      4
    • vet ikke
      5


Anbefalte innlegg

Gjest annemor30

Var det lurt å gjøre dette rett før søsterens bryllup? Vil dette påvirke oppmerksomheten til det kommende brudeparet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt? Stakkars mennesker som ikke en gang kan få gjøre det slutt med kjæresten når de ønsker det. Hva hadde vært alternativet, ventet til neste år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, de må da få lov til å gjøre akkurat som de vil! Synes det er tragisk at man skal kose seg med slikt sladder, som faktisk handler om virkelige menneskers følelsesliv. Ikke nok med det, men så skal man fremdeles føle at man har noe man skulle ha sakt om hvorvidt de ønsker å fortsatt være forlovet?

Stakkars folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de skal få gjøre som de vil, jeg. Om det var lurt eller ikke aner jeg ikke noe om, siden jeg ikke er interessert i de kongelige overhodet. Synes media virkelig har gjort saken enda verre enn det var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også de får gjøre som de vil, og når de vil. Men utfallet er jo trist, men kanskje ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Var det lurt å gjøre dette rett før søsterens bryllup? Vil dette påvirke oppmerksomheten til det kommende brudeparet?

Nei, det var ikke lurt, fordi det vil ta oppmerksomhet fra storesøsterens bryllup.

Man kan samtidig ikke forvente at alt er så lurt og planlagt i et parforhold. Det som skjedde, det skjedde. Jeg synes nå uansett at Madde ikke passer med Jonas, han virker ikke sjarmerende.

Endret av gjestdeluxe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt flott at Madeleiene har avsluttet forholdet til sin utro forlovede. La det statuere et eksempel til alle jenter som godtar og tilgir utroskap, og til menn som er utro. (Ja jeg vet at det går begge veier). Personlig synes jeg ingen fortjener at partneren er utro. Virker som trenden har vært å tilgi, så godt at noen har selvrespekten i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Hvorfor går det ikke ann og svare at jeg gir totalt blaffen i madde og jonas ?

Ved å la være å svare i denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Jeg synes det er helt flott at Madeleiene har avsluttet forholdet til sin utro forlovede. La det statuere et eksempel til alle jenter som godtar og tilgir utroskap, og til menn som er utro. (Ja jeg vet at det går begge veier). Personlig synes jeg ingen fortjener at partneren er utro. Virker som trenden har vært å tilgi, så godt at noen har selvrespekten i orden.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dubedingsen

Hvorfor går det ikke ann og svare at jeg gir totalt blaffen i madde og jonas ?

Hvorfor gidder du å lese tråden og svare da? :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Å skulle gifte seg med en som allerede i starten har et greit forhold til å ha elskerinner på si, er ikke et godt utgangspunkt.

Syns det er på sin plass å statuere et eksempel og gi ham en tupp bak, og si: UT - slik oppførsel finner jeg meg ikke i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Men nå vet vi jo ikke egentlig hva som var årsaken til bruddet eller utroskapen - vi vet bare at en eller annen tullete fjortis jente uten sans for noe som helst konsekvenstankegang har fått fylt sin lommebok ved å fortelle om sin hete natt med Jonas. Nå angrer hun til og med. Vi vet ikke et hundre prosent sikkert om det er dette som er årsaken til bruddet eller om det er mer. Ja det er nok den DIREKTE grunnen til at det ble slutt AKKURAT nå. Men hva ligger bak? Det får vi forhåpentligvis aldri vite.

Og når det gjelder "stakkars Victoria" for dette stjeler oppmerksomheten: Ja Madde har i grunnen vært god på det der i lang tid. Hvorfor i h... måtte hun forlove seg og planlegge bryllupp samme år som søsteren? Hvorfor kan ikke Madde trekke seg litt i bakgrunnen og ikke prøve å overgå søsteren sin i et og alt absolutt hele tiden? Det var vel akkurat dette som var grunnen til at forlovelsen ikke ble brutt med det samme spekulasjonene begynte.

Jeg håper at Madde kan forbli i tenkeboksen i lang tid "over there" og la sin famiilie konsentrere seg om brylluppet nå fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Men nå vet vi jo ikke egentlig hva som var årsaken til bruddet eller utroskapen - vi vet bare at en eller annen tullete fjortis jente uten sans for noe som helst konsekvenstankegang har fått fylt sin lommebok ved å fortelle om sin hete natt med Jonas. Nå angrer hun til og med. Vi vet ikke et hundre prosent sikkert om det er dette som er årsaken til bruddet eller om det er mer. Ja det er nok den DIREKTE grunnen til at det ble slutt AKKURAT nå. Men hva ligger bak? Det får vi forhåpentligvis aldri vite.

Og når det gjelder "stakkars Victoria" for dette stjeler oppmerksomheten: Ja Madde har i grunnen vært god på det der i lang tid. Hvorfor i h... måtte hun forlove seg og planlegge bryllupp samme år som søsteren? Hvorfor kan ikke Madde trekke seg litt i bakgrunnen og ikke prøve å overgå søsteren sin i et og alt absolutt hele tiden? Det var vel akkurat dette som var grunnen til at forlovelsen ikke ble brutt med det samme spekulasjonene begynte.

Jeg håper at Madde kan forbli i tenkeboksen i lang tid "over there" og la sin famiilie konsentrere seg om brylluppet nå fremover.

Enig. For meg har "Madde" alltid framstått som et menneske med enorm oppmerksomhetstrang. Faktum er vel at hun forlengst er forbigått av Victoria, både i utseende og med tanke på sjarm,utstråling og ikke minst intellekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeeezeees, folk skal nå få gifte seg akkurat hvor og når de vil uten at folk skal lage klagekor av det, synes det var klokt å gå så tidlig når han var slik, det er nemlig ikke kjærlighet.. synes Madde virker oppegående, snill og klok- så slutt med de derre sure oppgulpene her, dere er missunneige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var lurt. Hun tok et riktig valg ved å avslutte forholdet til horebukken. Så kan hun komme seg videre. Sveriges befolkning kommer nok fort over skuffelsen, og de kan kose seg med storesøsteren sitt bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Royalisten

jeeezeees, folk skal nå få gifte seg akkurat hvor og når de vil uten at folk skal lage klagekor av det, synes det var klokt å gå så tidlig når han var slik, det er nemlig ikke kjærlighet.. synes Madde virker oppegående, snill og klok- så slutt med de derre sure oppgulpene her, dere er missunneige

Nei,det passer seg rett og slett ikke å forlove og gifte seg på slump.Det gjelder litt andre regler i en kongefamilie enn blandt mannen i gata.

Det har alltid vært mye misunnelse og sjalusi blant de to søstrene, og de prøver hele tiden å overgå hverandre. Forlovelsesbruddet er en nasjonal skam. Men egentlig er det til pass for svenskene. De har jo hele tiden snakket nedsettende om den norske kongefamilien, særlig med tanke på "den eks-narkomane alenemoren" Mette-Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...