Gå til innhold

Forlovelsen mellom madde og jonas er brutt


Gjest annemor30

Forlovelsen mellom madde og jonas er brutt  

25 stemmer

  1. 1. Støtter du Madde og Jonas?

    • ja
      16
    • nei
      4
    • vet ikke
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Royalisten

Hvordan vet du disse tingene, egentlig? Kjenner du dem?

Jeg mener at svenske medier har snakket nedsettende om den norske kongefamilien - ikke at den svenske kongefamilien har gjort det. En raskt titt på svensk frokost-tv levner liten tvil om hva de mener, særlig om Mette-Marit.

Det er allmenn kjent at søstrene har vært mye sjalu / misunnelige på hvernadre ja, og knivet om foreldrenes oppmerksomhet. Det var også i sin tid en av grunnene til at Victoria utviklet alvorlige spiseforstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit å få det overstått nå - ellers hadde det vel tatt mye mer av oppmerksomheten fra søsterens bryllup, og vært mer av en plage for alle parter. Håper Madeleine finner seg en fyr som ikke opererer med falsk navn og ligger med tilfeldige blondiner på hotell - ingen fortjener sånne partnere, verken menn eller kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg syns synd på henne. Det er kjipt nok å finne ut at forloveden har vært utro, men når det i tillegg er på forsiden av alle aviser og "alle" har en mening om det, ja det må være fryktelig ille.

Skjønner godt at hun brøt forlovelsen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvorfor er menn utro når de har så pene kjærester??? Det er ganske uforståelig for meg.. :sukk: TEnker på både Madde, Elin (x-kona til Tiger Woods),og både Denise Richards og Liz Hurley som ble bedratt til fordel for ganske lite pene damer som i tillegg var prostituerte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke det fint sammen, med kjemi, vennskap, felles humor, fremtidsplaner etc så hjelper det ikke at man er pen....:)

Fy f..., det må være bra slitsomt å få brettet ut hele privatlivet sitt på den her måten. Synes synd på de, jeg. :rødme:

Endret av missLynch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ignoranse

Har man ikke det fint sammen, med kjemi, vennskap, felles humor, fremtidsplaner etc så hjelper det ikke at man er pen....:)

Fy f..., det må være bra slitsomt å få brettet ut hele privatlivet sitt på den her måten. Synes synd på de, jeg. :rødme:

Til opplysning er det bare en brøkdel av utro menn som er det pga mangel på humor, vennskap, fremtidsplaner, kjemi etc i eksisterende forhold, men derimot pga mangel på ryggrad, integritet, impulskontroll og moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Til opplysning er det bare en brøkdel av utro menn som er det pga mangel på humor, vennskap, fremtidsplaner, kjemi etc i eksisterende forhold, men derimot pga mangel på ryggrad, integritet, impulskontroll og moral.

Amen!

Jeg vil gjerne understreke at jeg selvsagt har vondt av Madde med dette bruddet og hele utbroderingen i pressen. Men jeg synes det var ufint å nærmest forlove seg i full fart slik at hun også kunne få satt i gang bryllupsplaner samtidig med søsteren. Hvordan hadde dere likt det dersom det var din egen søster som gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en annen her jeg også synes litt synd på. Tora må jo ha blitt innbilt at dette var en liten nyhet som ikke var mye verdt og som ikke fikk særlig store konsekvenser for henne. 12500,- for en nyhet med potensiale til medføre et kongelig brudd er selvfølgelig kraftig underbetalt. Å bli husket resten av livet som en som knullet en prinsesseforlovede og medførte et kongelig brudd er selvfølgelig ikke det beste å sette opp på CVen. Tora med familien har nå flyktet men det utsetter vel bare problemet. En gang må hun uttale seg. Når hun har sagt A så må hun si B og jeg tror det ikke er noe annet alternativ for å få litt fred enn å gi pressen det de vil ha så fort som mulig og forsøke å bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en annen her jeg også synes litt synd på. Tora må jo ha blitt innbilt at dette var en liten nyhet som ikke var mye verdt og som ikke fikk særlig store konsekvenser for henne. 12500,- for en nyhet med potensiale til medføre et kongelig brudd er selvfølgelig kraftig underbetalt.

Jeg er forsåvidt enig, her har Se og Hør lurt henne trill rundt.. Samtidig må hun da ha forstått at dette kom til å bli en stor greie? Hun har nå sagt at hun angret, fordi hun trodde ikke det kom til å ta sånn av. Ærlig talt, hva fikk henne til å tro det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg er forsåvidt enig, her har Se og Hør lurt henne trill rundt.. Samtidig må hun da ha forstått at dette kom til å bli en stor greie? Hun har nå sagt at hun angret, fordi hun trodde ikke det kom til å ta sånn av. Ærlig talt, hva fikk henne til å tro det?

Tenk deg når en framitidig arbeidsgiver googler navnet hennes da.. Tror jeg ville ha skifta navn hvis jeg var henne ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt enig, her har Se og Hør lurt henne trill rundt.. Samtidig må hun da ha forstått at dette kom til å bli en stor greie? Hun har nå sagt at hun angret, fordi hun trodde ikke det kom til å ta sånn av. Ærlig talt, hva fikk henne til å tro det?

Jeg tror ikke hun kan ha forstått hvor stor sak dette var. I så tilfelle ville hun forlangt mer. Jeg tror at Se og Hør har forsøkt å innbille henne at dette var en liten sak både for å gjøre det lettere for henne og stå frem og for å redusere honoraret. Hun har vel kanskje opplevd størrelsen på honoraret som et tegn på at dette var en liten sak. Så først er hun lurt av Jonas og deretter av Se og Hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så først er hun lurt av Jonas og deretter av Se og Hør.

Haha, akkurat som om hun ikke visste utmerket godt hvem hun rotet med :filer:

Den eneste jeg synes synd på her er Madeleine, som har blitt ydmyket i full offentlighet. Enda godt hun brøt forlovelsen og på den måten sa tydelig i fra om at hun ikke tolererer den slags oppførsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo synd for Madde, da. Men er det noen av dere som har tenkt på at det kanskje bare er tull? Kanskje Tora bare har en verbal tic, som hun skammer seg forferdelig for, og må lyve for å dekke over? Jeg har det. Dvs, jeg innrømmer det jo, da, og alle vet at det er en tic, men jeg sier stadig vekk:

"Øyh! Henne har jeg pult!" Aner ikke hvorfor, det bare presser seg ut. Litt pinlig, men etter hvert har det blitt mer som en signatur, og alle får en god latter. JEg ser ikke så mye på kongestoffet, da, men jeg kan godt tenke meg inn i Toras situasjon. "Øyh, han har jeg pult!", det bare kommer, ikke sant, og hun som NESTEN alltid klarer å holde det inne. Og så må hun ta en nødløgn, da, ikke sant, og så baller det bare på seg.

Så ja, jeg tror Tora har Tourette, og det bør hun heller stå frem med. Be the light of the party, Tora, bare slipp de gærne kommentarene ut, og du vil se at folk elsker deg for det.

PS:

Nå må jeg innrømme at jeg var ikke HELT sannferdig ovenfor. Jeg har ikke verbale eller andre tics. Men likevel, tenk om det var sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, akkurat som om hun ikke visste utmerket godt hvem hun rotet med :filer:

Må hun ha visst det? Jeg hadde ikke kjent igjen denne fyren om jeg traff på ham, selv ikke om han hadde presentert seg med sitt virkelige navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Jonas har vært utro (Ikke at jeg fatter at det går an. Hva TENKER han på? MED?) så er det jo på en måte bra at det kommer for en dag. Jeg mener, om man knuller rundt med en 20-årig håndballspiller (SELV om trente damer er digg) når man godt og vel er forlovet og medieeksponert så det holder, så tenker jeg at den kritiske sansen og impulskontrollen hans er temmelig elendig. Det er ingen grunn til å tro at det er et enestående tilfelle. Når trynet ditt er klint ut over forsider og helsides oppslag i alle Europas dameblader, så er det rimelig naivt å tro at man kan dra en "Johnny fra Stovner", ONSe en søtnos som tilfeldigvis virker tilgjengelig, og SLIPPE UNNA MED DET! Han burde ha fått med seg at den originale "Johnny fra Stovner", vår egen Haakon, ble ferska momentant da han forsøkte seg på en diskret bytur.

Hvem vet hva en sånn skrotnisse kunne finne på dersom ekteskap faktisk ble inngått, og kongehuset måtte tolerere ham i all fremtid. Den svenske kongefamilien har kanskje tatt lærdom av våre begredelige erfaringer med Ari Behn. Bra for dem. Skulle ønske vi hadde klart å gjøre det samme.

Som kineserne sier: "En vis mann tar lærdom av andres feil. Dåren må lære av sine egne."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, akkurat som om hun ikke visste utmerket godt hvem hun rotet med :filer:

Er ikke dette bare en grunnløs spekulasjon? Har du noe som heldt grunnlag for denne spekulasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må hun ha visst det? Jeg hadde ikke kjent igjen denne fyren om jeg traff på ham, selv ikke om han hadde presentert seg med sitt virkelige navn.

Men det gjorde tydeligvis hun, for ryktene har etter det jeg forstår versert en stund i hennes bekjentskapskrets. Med henne som kilde, om jeg forstår oppslagene rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Jeg skjønner ikke at han var utro med Tora,har store vannskeligheter med å tro det.Gå fra noe så nydlelig som madde til Tora.Hvor dum er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det at han faktisk var utro mot vakre Madeleine betyr jo at sex ofte ikke har med utseendet aa gjoere, men er nok mer for spenningen og det aa ha sex med noen andre.

Det hjelper altsa ikke aa se ut som Madeleine, Cheryl Cole, Liz Hurley, Sandra Bullock. Man kan altsa kle seg ut som en trailersjaafoer og spise grillpolser i sofaen i stedet, og risikere aa bli snytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjorde tydeligvis hun, for ryktene har etter det jeg forstår versert en stund i hennes bekjentskapskrets. Med henne som kilde, om jeg forstår oppslagene rett.

Nå har ikke jeg finlest alle artikler om denne saken, men slik jeg har forstått det visste hun ikke hvem hun faktisk hadde kost seg med før etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...