Gå til innhold

Far slo og sparket 4 åring i barnehagen

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mange foreldre som er slik, men de fleste er smarte nok til å holde sinnet innenfor husets fire vegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er mange foreldre som er slik, men de fleste er smarte nok til å holde sinnet innenfor husets fire vegger.

trist å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist ja, selv om en jente eksperimenter i barnehagen i den alderen så fortjener hun ikke å bli kalt for hore. Dette ga meg vondt i hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke slik at en del av de som jobber i barnehagen også sier at han IKKE gjorde det? At det var oppspinn hele veien fra en enkelt person?

Mener bare jeg har lest det ett eller annet sted.

Har det skjedd - ja grusomt!, men jeg vil ikke dømme en person og en sak før sannheten er lagt på bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trajan

Ikke noe sjokkerende ved dette. Det ligger i menneskets natur og være slik

desverre nekter mange og innse at mennesker er i stand til slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Derfor er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger det i menneskets natur å være voldelig mot en 4-åring? Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trajan

Derfor er det greit?

Hvor sa jeg at det var greit ?

Nevn et sted hvor jeg sa det var greit. Kanskje du skal lese det jeg skriver og ikke hva du selv vil lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trajan

Ligger det i menneskets natur å være voldelig mot en 4-åring? Hvor har du det fra?

Det ligger i menneskets natur og være ond. Dette har historien vist oss gang på gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det ligger i menneskets natur og være ond. Dette har historien vist oss gang på gang

Enig, det er lite som sjokkerer meg lenger når det gjelder hvor onde folk kan bli. Det betyr ikke at jeg synes det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting sjokkerer meg lenger. Har hørt så grusomme historier om mødre, stefedre som torturerer egne små barn. Dessverre skjer sånt veldig ofte. Det er vanlig i disse tider. Grusomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Historien har også vist oss gang på gang at det ligger i menneskets natur å være god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Hvor sa jeg at det var greit ?

Nevn et sted hvor jeg sa det var greit. Kanskje du skal lese det jeg skriver og ikke hva du selv vil lese

Jeg leser ditt utsagn som at du synes det er greit - altså inntar en litt passiv holdning. Som i -"Det ligger i naturen, så kan vi ikke gjøre noe med det, dessverre, slik er det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Det kommer an på hva du ønsker å fokusere på. Som Nobilian sier, historien viser også at det ligger i menneskets natur å være god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ditt utsagn som at du synes det er greit - altså inntar en litt passiv holdning. Som i -"Det ligger i naturen, så kan vi ikke gjøre noe med det, dessverre, slik er det".

Slik tolket jeg det også.

Selv om vi møter ondskap, så nytter det ikke å gi opp. Menneskets natur gjør oss også i stand til uendelig mye godhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men er det ikke slik at en del av de som jobber i barnehagen også sier at han IKKE gjorde det? At det var oppspinn hele veien fra en enkelt person?

Mener bare jeg har lest det ett eller annet sted.

Har det skjedd - ja grusomt!, men jeg vil ikke dømme en person og en sak før sannheten er lagt på bordet.

Enig her. Kanskje stemmer alt som står, kanskje er bare deler rett, kanskje er det hele oppspinn. Vi kan vel alle enes om at slikt ikke BØR skje, men her vet vi ikke helt sikkert at det HAR skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trajan

Det kommer an på hva du ønsker å fokusere på. Som Nobilian sier, historien viser også at det ligger i menneskets natur å være god.

mennesket kan være god og ondt. Og det kan være likegyldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trajan

Nei vi kan ikke gjøre noe med det. Mennesker har en uffatelig ondskap i seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trajan

Historien har også vist oss gang på gang at det ligger i menneskets natur å være god.

De gode handlinger som blir gjort gjøres hovedsakelig ut fra at man vil ha en god selvfølelse og har lite med og faktisk hjelpe andre mennesker eller dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...