Gjest Gjest Skrevet 29. april 2010 #21 Del Skrevet 29. april 2010 Da jeg skulle ta GU før aborten ble avtelt så var det en mann og en dame i rommet. Hun informerte om at han var student og at han ville ta undersøkelsen på meg. Jeg sa klart ifra at jeg ville ha en kvinne som lege fordi jeg har vært igjennom en voldtekt, men de overhørte meg. De sa at det kunne jeg ikke bestemme selv. Så studenten begynte og det var utrolig vondt. Han fikk det ikke til så hun måtte overta. Makan til tull... Dette er feil, og noe du både kan og bør melde inn om du har overskudd og mulighet til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #22 Del Skrevet 29. april 2010 Hva jeg kan forvente de neste ukene om jeg tar abort? Etter eller før? Om du bestemmer deg for å ta abort, vil dem ta den snarest mulig. Det spørs hvor langt du er på vei om du må ta kirurgisk, jeg måtte ta det. Og det var nok det beste. Ukene etter jeg tok abort var jeg veldig kvikk, glad, forvirret, men følte meg veldig tom. En tomhetsfølelse som ikke kan beskrives, og ikke sammenlignes med feks kjærlighetssorg. Når det var gått ca 2-3 mnder begynte jeg å reagere veldig på aborten, og sørget i over et år. Ble veldig deprimert. Den dag i dag går det enda ikke en eneste dag uten at jeg tenker på lille barnet.. Men kan også se at det kanskje var det beste.. Eller jeg klarer ikke å se at det var det beste, men vet at livet mitt ville vært helt anderledes om jeg hadde beholdt barnet. Så du bør tenkte deg godt om! Jeg skriver ærlig, for jeg vil at du skal vite hvordan det kan føles. Hvilken aborttype vil dere anbefale? Jeg tror kirurgisk er best, for da husker du ikke noe under selve inngrepet. Kan jeg få psykologisk hjelp etter ingrepet? Klart du kan få hjelp. Men du må nok be om det selv, og jeg regner med at du må betale selv. Må jeg ta gynekologisk undersøkelse hos legen før jeg bestiller abort? Når du "bestiller" abort blir du sendt til gynekologisk undersøkelse. I alle fall kirurgisk. Dette for å unngå smitte osv. Også tar di ultralyd på deg for å se hvor langt du er på vei.. Hvis jeg har sopp, må denne behandles før evt kirurgisk abort? Det vet jeg ikke, men det tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå