Klips Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #121 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Nei det får da være måte på, dette kan vi ikke la stå. Se Chan under, så ser dere ca. hva jeg klarte å lire av meg her. Endret 2. juni 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. mai 2010 #122 Del Skrevet 31. mai 2010 Core får kjørt seg mer når du kjører frivekter, ettersom du må bruke coremusklene for å stabilisere. Nå er det viktig å ha en sterk coremuskulatur da, så planke og sideplanke er fine øvelser å ha med uansett og om du fortsetter med corebartimer så får du jo trent magen din nok. Det er fettprosenten som i stor grad bestemmer hvor mye av magemusklene som synes, ikke nødvendigvis hvor mange sit-ups du tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #123 Del Skrevet 31. mai 2010 Nei, jeg tenkte ikke antall situps, mer at de har maskiner på senteret for å legge på 200 kilo liksom. Uansett tenkte jeg å veie opp for skryteinnlegget jeg plutselig hadde skrevet: Når jeg strekker armene ut til siden er det Flab Hell under overarmene, når jeg setter meg ned blir den oppreist flate magen til FLAB HELL! og i og med at bena mine er korterte enn en smurfs kunne de helt klart tålt å være tynnere. Sådesså! Ikke har jeg pupper heller, sånn hvis noen trodde det. Dagens siste fnis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan Skrevet 31. mai 2010 #124 Del Skrevet 31. mai 2010 Hoho, nå er jeg fornøyd, her fikk jeg liksom tilfeldig flettet inn at jeg er tynn, har rappelert 70 m, gir blod og er flink til planke , tror det skjedde ubevisst asså, helt ærlig, men jeg så det nå Beklager, må bidra med litt mer fnis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Ok, nøye penslet inn mellom alskens den første uken i JUNI Tirsdag 1: TotalStep (skulle vært corebar, elixia kløna) 55' Onsdag 2: spinning 40' + styrke&core 30' + PT 40' Torsdag 3: corebar 55' + armer (midt på dagen) Fredag 4: Lørdag 5: Sykle fra byen, tro ikke annet enn at jeg tar i så det svir, selv med kjole og lange øredobber. 45' Søndag 6: styrkeprogram, park-tilpasset (= 3 klistremerker, 5 to go) Så begynner de med sommertimeplan, tre av mine planlagte timer pe uke er borte, og det blir noe mer utfordrende å planlegge da jeg ikke ønsker å kjøre så mye timer med styrke når jeg starter opp styrkeprogramet (men jeg kan vel snart veksle noe mer på hvilket senter jeg går på, er jo ikke plass til mer enn 25 klistremerker). Kanksje jeg omsider skulle våge å teste denne zumbaen? Endret 6. juni 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juni 2010 #126 Del Skrevet 1. juni 2010 God plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #127 Del Skrevet 1. juni 2010 Oi, dette skrev jeg visst i et annet vindu tidlig i dag men glemte å poste: Ser vi på hele 2010 ser det sørgeligere ut. 60 treninger (= hver 2. til 3. dag) 55 min per trening (Propellen har 70) 22 min per dag (utenom annen aktivitet) Tall som gir store muligheter for forbedring Noe mer jeg kan regne ut før jeg begynner å jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 2. juni 2010 Beklager, må bidra med litt mer fnis. Ja, le du, jeg sletter hele skiten, ble så flau Men sitatet kan du godt la stå, så kanskje jeg lærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #129 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Core får kjørt seg mer når du kjører frivekter, ettersom du må bruke coremusklene for å stabilisere. Nå er det viktig å ha en sterk coremuskulatur da, så planke og sideplanke er fine øvelser å ha med uansett og om du fortsetter med corebartimer så får du jo trent magen din nok. Det er fettprosenten som i stor grad bestemmer hvor mye av magemusklene som synes, ikke nødvendigvis hvor mange sit-ups du tar. Takk for svar forresten Fortsetter med en del coretrening ved siden av det jeg får "gratis" under andre øvelser, det må jo være bra for å unngå plager/skader i rygg og sånn. Ang fettprosenten så er jeg litt usikker på hva jeg kan gjøre med den utenom trening, har en innebygget aversjon mot tanken på å telle kalorier, det tror jeg aldri jeg kommer til å begynne med. Er alt håp ute da? I dag kl 08 hadde jeg mine første (gratis) 45 min med PT, og siden jeg ikke visste hvor mye effektiv trening det ble sørget jeg for en 40 minutters spinningtime og en 30 minutters styrke & core-time først Lovet PT å ikke gjøre det neste gang, "step up" for eksempel ble ganske tungt etter å ha kjørt allerede tre sett i timen. Anyway, da starter jeg visstnok med: Knebøy 12x3, 20 kg Nedtrekk 12x3, 35 kg Benkpress 12x3, 25 kg Step-up 12x3 (bare 12x2 i dag ), 4 kg Hofteløft på benk opp mot ribbevegg 20x3 Rygghev 15x3, 10 kg (skive) Rekker ikke de neste (gratis) 30 minuttene (og resten av øvelsene) med ham før om to uker, så frem til det får jeg kjøre programmet hans to ganger i uken og mine egne biceps & skulderøvelser ved siden av. Gleder meg til å kunne øke på noen kilo, det burde gå om ikke så lenge nå som jeg er helt nybegynner. Og jeg innser at noen timer med PT innimellom må jeg koste på meg hvis jeg skal drive med sånne programmer som dette (dvs. få noe progresjon). Løp ut og kjøpte meg sjokolademelk og snus etterpå, følte meg bra småharry, men jeg skjønner at en sånn shake (før?)etter styrketrening kanskje ikke er så dumt. Tips? Endret 2. juni 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 2. juni 2010 Kjente jeg ble helt frydefull da han snakket om litt sånne forskjellige ting, chins og sånn, hehe, gleder meg skikkelig til å komme i gang og bli sterk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. juni 2010 #131 Del Skrevet 2. juni 2010 Takk for svar forresten Fortsetter med en del coretrening ved siden av det jeg får "gratis" under andre øvelser, det må jo være bra for å unngå plager/skader i rygg og sånn. Ang fettprosenten så er jeg litt usikker på hva jeg kan gjøre med den utenom trening, har en innebygget aversjon mot tanken på å telle kalorier, det tror jeg aldri jeg kommer til å begynne med. Er alt håp ute da? Det kommer jo an på hvor "ripped" du ønsker å være, og litt genetisk betinget er det jo også. Om jeg var deg ville jeg drite i kcal-telling, men tenke på å få i meg sunn mat, og ikke for mye alkohol, sjokolade, snacks etc og trene kondisjonstrening. Det skal mye til for å se ut som fitnessjentene. Husk at de ligger i hardtrening og går på diett før de blir tatt bilder av, de går ikke rundt og ser sånn ut absolutt hele tiden. Løp ut og kjøpte meg sjokolademelk og snus etterpå, følte meg bra småharry, men jeg skjønner at en sånn shake (før?)etter styrketrening kanskje ikke er så dumt. Tips? Viktig å få i seg litt mat rett etter trening for å komme raskest mulig i gang med restitusjon. Yoghurt eller sjokolademelk og en banan er fint etter trening. Selv hater jeg når sånne melkeprodukter blir småvarme av tiden den ligger i bagen før jeg får inntatt den, så jeg bruker helst proteinbarer og shakes, men det er ikke nødvendig å innta shakes eller proteinbare for å få i deg nok protein, dersom du har et sunt og balansert kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan Skrevet 2. juni 2010 #132 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja, le du, jeg sletter hele skiten, ble så flau Men sitatet kan du godt la stå, så kanskje jeg lærer. Nei men du da, jeg reagerte ikke et bittelite sekund på det du skrev. Bare flirte av "oppsummeringen" din etterpå (som jeg siterte). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Det kommer jo an på hvor "ripped" du ønsker å være, veldig mye mer enn nå i hvert fall! og litt genetisk betinget er det jo også. Om jeg var deg ville jeg drite i kcal-telling, men tenke på å få i meg sunn mat, og ikke for mye alkohol, sjokolade, snacks etc Bra! Spiser relativt sunt, synder litt på snacks men ikke ofte, liker smør og synder en del på alkohol som kjent og trene kondisjonstrening. Det skal jeg, løpe, corebar, zumba, spinning. Men yndlingstimen Step&Styrke med Lene lurer jeg på om jeg skal legge litt på is, siden det er styrke der også, har ikke lyst til å overdrive akkurat nå?Det skal mye til for å se ut som fitnessjentene. Husk at de ligger i hardtrening og går på diett før de blir tatt bilder av, de går ikke rundt og ser sånn ut absolutt hele tiden. Nei, siden jeg ikke takler diett får jeg vel finne meg i å se litt mer vanlig ut. Men håper jo mine kommende muskler kommer til å synes i det hele tatt, da. Viktig å få i seg litt mat rett etter trening for å komme raskest mulig i gang med restitusjon. Yoghurt eller sjokolademelk og en banan er fint etter trening. Selv hater jeg når sånne melkeprodukter blir småvarme av tiden den ligger i bagen før jeg får inntatt den, så jeg bruker helst proteinbarer og shakes, men det er ikke nødvendig å innta shakes eller proteinbare for å få i deg nok protein, dersom du har et sunt og balansert kosthold. Åkei. Men å fokusere litt på mer protein og mindre karbohydrater kan kanskje være lurt fremover? Takk for svar. Igjen Endret 2. juni 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 2. juni 2010 #134 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har ikke så mye fornuftig å komme med, men må nevne at jeg syns du er så flink og entusiastisk! Moro å følge med her, sikker på at du blir supersterk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 2. juni 2010 #135 Del Skrevet 2. juni 2010 For meg har det i alle fall funka å fokusera litt meir på prottis og mindre på karbo. Men om eg har ein guddommelig kropp, nei det tvilar eg på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 2. juni 2010 Det kan jeg ikke uttale meg om. Når det gjelder min egen er jeg altså villig til å putte inn hauger med trening, men smøret mitt, det får du aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har ikke så mye fornuftig å komme med, men må nevne at jeg syns du er så flink og entusiastisk! Moro å følge med her, sikker på at du blir supersterk! gleder meg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #138 Del Skrevet 3. juni 2010 Ai, dilemma dilemma. Skulle trent i morgen, men jeg skal også til frisøren og så har jeg lyst til å støpe negler (sommerfest i morgen nemlig). Da blir det ca... 30 min igjen av arbeidsdagen? Kan ta styrkeprogrammet mitt søndag kveld i stedet, da blir det riktignok 4 dager restitusjon fra siste økt (og ikke klistremerke) men så bare tre igjen til jeg får tatt neste, og det blir likevel fire treningser denne uken i og med at jeg allerede har tatt tre. Nei vent, fem blir det, jeg har allerede fire? Da vinner neglene tror jeg. Går det greit å løfte vekter med støpte negler? Skal ikke være veldig lange, bare litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #139 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Så kom ektemannen og mente han skulle trene i kveld (og det er jo jeg som aldri er hjemme, så ikke noe jeg skulle sagt). Dermed behov for en noe kreativ vri. På lekeplassen (rolig strøk her, få tilskuere ): Knebøy med datter, ca. 20 kg, 3x12 Step ups, BW, 3x12 Pushups, 3x12 Ben-/hofteløft i skråning, 3x20 Dips fra parkbenk, 3x20 Spensthopp, 16-12-10 Joggesko og et par øvelser til så har jeg sommerrutinen inne når jeg er langt fra studio Og ektemannen? Han surrer fortsatt rundt her.. Endret 6. juni 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #140 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Og i går, i høye hæler med champagne i glasset, i går snakket vi masse om trening. Og befriende ingen snakket om kilo og kaloritelling, det var vekter og muskler og benkpress eller mentalrengjøring under løpeturer som ble omtalt med glødende begeistring. Fine jentene. I hvert fall to av dem likte å løfte tungt. Hun ene, flotte, hadde credoet med jentene i klubben at uansett hvor man var og hva man gjorde: 20 pushups og 100 situps hver dag. Ikke at det nødvendigvis er det riktige, men for damer som reiser mye, sånn som meg, så er det ikke så dumt med noen triks i ermet i hvert fall. Og apropos det, tre dager på tur nå. Ta med joggesko, hvis det er plass i bagen? Ellers blir det pushups, situps, utfall fra høyde/step ups, dips. Litt usikker på hva som er best å gjøre for ryggen, og om jeg gidder. Litt lat på rygg, den er så sterk. Så får jeg se om jeg tar corebar midt på dagen eller styrkeprogrammet på torsdag. Og definitivt noe på fredag. Dustete sommertimeplan. To klistremerker. Noe i helgen. Blir ingen bra treningsuke. ... hun skrøt veldig av armene mine, hun flotte. Bare vent du, jeg har jo såvidt begynt! Endret 6. juni 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå