Klips Skrevet 3. september 2010 Forfatter #301 Del Skrevet 3. september 2010 Joda, men jeg trener ikke styrke hver dag, det er andre ting innimellom. Og nå har det helt av seg selv blitt to dager med ingenting. Fordi jeg hadde glemt skoene torsdag. Og fordi jeg torsdag kveld tok med meg tre jenter hjem fra jobb og sjenket dem vin og mat og det tok av såpass at vi hanket inn en nabo med mer vin langt på kveld samt en fyr vi kjenner som var på vei hjem fra byen og div. Fantastisk superherlig kveld. Når katten (ektemannen) er borte danser denne musa (huffda) skikkelig på bordet. Og i dag hadde jeg to ekstra smågutter her så evt. trening måtte skjedd før ti. Fat chance Regner med det blir treningsfri i morgen også, jeg har jo ingen barnevakt for tiden. Men søndag ser jeg et mulig smutthull. Blablabla. Det er litt deilig å ikke tenke på trening hele tiden, men vi er snart tilbake i sig Takk Smilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. september 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 5. september 2010 Sendte barna på sirkus med svigermor, og løp rett ut i skogen Løpeformen er riktignok elendig (kanskje jeg skulle la være å løpe alltid dagen etter at jeg har drukket øl til langt på natt?) og det var for mye gjørme og myr til å komme rundt hele Bogstadvannet som planlagt. Deretter styrkeøkt. Hadde mer å gå på (knebøy & markløft), lurer på hvor mye jeg skal øke når jeg går ned til seks repetisjoner? Fem kilo? Eller legger man inn flere sett, da? Ooooog: 5 - 5 - 4 chins! (Fabelaktig progresjon på den der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 5. september 2010 #303 Del Skrevet 5. september 2010 Du er mi chins-gudinne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. september 2010 Forfatter #304 Del Skrevet 5. september 2010 Takk Føler meg så utrooolig tøff når jeg slentrer bort til det stativet og bare: opp, opp, opp.. (Føler meg også rimelig sikker på at jeg på et eller annet tidspunkt når jeg klarer enda fler kommer til å briefe med den der på fest eller noe, det er så typisk meg ) (Har jo sine fordeler å være pytteliten også, da, er jo ikke allverden som skal heises opp) Noen innspill på vektøkningen forresten? Det blir ikke før på onsdag at jeg får mulighet til å trene styrke igjen, så jeg kommer til å være fin og restituert også. Kanskje litt støl fra klatring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. september 2010 #305 Del Skrevet 5. september 2010 Vanlig å legge inn flere sett når man går ned i antallet reps. Hvor mange reps tar du i dag? 8-10? Går du ned til 6 reps kan du helt sikkert forsøke å legge på 5 kg. Det er jo bare å ta av/legge på etter første settet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. september 2010 Forfatter #306 Del Skrevet 5. september 2010 I dag tar jeg tre sett av 8. Øke til fire sett? Eller fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. september 2010 #307 Del Skrevet 5. september 2010 I dag tar jeg tre sett av 8. Øke til fire sett? Eller fler? Når jeg kjører 4-6 reps så kjører jeg 5 sett, når jeg kjører 8-10 kjører jeg 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. september 2010 Forfatter #308 Del Skrevet 5. september 2010 Åkei, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 8. september 2010 Forfatter #309 Del Skrevet 8. september 2010 Klatrings. Ikke max fysisk utfordrende å klatre i barneveggen akkurat, men noe psykisk utfordrende. Det er HØYT asså. Har jeg blitt pyse? Gleder meg i hvert fall som en hund til å se lille jenta mi oppe i en skikkelig vegg Og hvis dette er noe hun vil fortsette med, kan det jo hende vi får dratt med gutta på noen kurs, så kan det bli noe mer klatring på meg også etter hvert. Sikringsgnagsår på tommelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 8. september 2010 Forfatter #310 Del Skrevet 8. september 2010 Drøyde en gang til å gå ned til 6, til etter miniferie, tok gode gamle 3x8 denne gang. Økte til 57,5 på knebøy og markløft, dermed er jeg altså over min egen kroppsvekt. Lønner seg å være liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. september 2010 #311 Del Skrevet 8. september 2010 Du har økt så utrolig fort altså, imponert! Jeg er enda ikke der hvor jeg tar 3x8 med egen kroppsvekt i knebøy, gleder meg til jeg kommer dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 8. september 2010 #312 Del Skrevet 8. september 2010 Eg vil og vær ein liten sterking! Men du er uansett sterkare enn meg, 57.5 kan eg se laaangt etter i bøy. Tenk at det bare er noen månadar siden du begynte med frivekter! Klatring er DRITSKUMMELT. Men du føler deg tøff etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 8. september 2010 Forfatter #313 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Gliser fra øre til øre. Tusen takk for ros Nå er dette muskler som jeg alltid har vært sterk i forholdsmessig, med eller uten trening, usikkert hvorfor, sikkert genetisk. Rare greier. Mens fx. benk&nedtrekk fortsatt er pain-in-the-ass med null progresjon. Nå føler jeg 3x8 med 40 kg i benk er bra foreløpig, asså, men det går ALDRI videre derfra. Og det er helt fra dag til dag om jeg faktisk klarer 8 rep på hvert sett. Og nedtrekk gidder jeg ikke snakke om en gang. Er vel ikke såå gira på vekttrening akkurat nå, det blir jo hele tiden det samme, trenger noe mer piff snart. Noen å trene med (gutta på jobb-senteret om morgenen ), en PT, noen nye øvelser... Jeg gjennomfører jo, da, selvsagt. Og jeg ser jo resultater på kroppen, pusser tenner foran speilet med nakne skuldre og bare.."Dæven" Endret 8. september 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 13. september 2010 Forfatter #314 Del Skrevet 13. september 2010 Da logger jeg: trasking av Roma på kryss og tvers i tre dager. I dag må jeg komme meg på styrke igjen, litt motvillig/umotivert, men jeg gjennomfører jo. I hvert fall når jeg har skrevet det her, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 13. september 2010 Forfatter #315 Del Skrevet 13. september 2010 Puh. Innen jeg kom så langt følte jeg meg ikke i form i det hele tatt. Mistenkte skulkesyke. Heldigvis kom skulkesyken med vaskeekte feber, så da er det bare å ta det hele til etteretning på sofaen. Må ikke bli ordentlig syk, har invitert alle naboene på champagne og fingermat fredag og har planer om å stråle i min nye lille Audrey Hepburn-sorte fra Roma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. september 2010 Forfatter #316 Del Skrevet 14. september 2010 Såååå stolt av lille datter. Hun er RÅ i veggen. Instruktøren på barnekurset påpekte hvor sterk hun var, og sendte henne inn på ungdomsrommet for å få litt utfordring. På hennes aller første dag med klatring med topptau. Dessuten lærte hun jo kjapt åttetallsknuten, som alle de andre voksne der så ut til å synes var så fryktelig vanskelig. 7 år gammel, sterk, lett og fryktløs. Håper hun vil fortsette til hun blir stor, dette er hun skapt for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 15. september 2010 #317 Del Skrevet 15. september 2010 Så flink hun er! Jeg digger å se på kroppen til min eldste på 9. Hun er så utrolig slank og muskuløs på samme tid, helt perfekt rett og slett. Hun gikk forresten 7-fjellsturen i Bergen i vår, da var hun 8 år. 2400 meter oppstigning og 3,5 mil, på en dag!!! Hun var nok av de aller yngste som gikk. Sånt er bare dødskult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. september 2010 Forfatter #318 Del Skrevet 15. september 2010 Imponerende! Ja, det er fascinerende å se på dem. Skal støtte opp om friskuspersonligheten hennes så godt jeg kan. Fader ass, 7 år og bare henger henslengt oppe i den veggen med stil så kul som om hun aldri har gjort annet enn å klatre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 15. september 2010 #319 Del Skrevet 15. september 2010 Heia Hvordan går det med løpetreningen? Har du fått laget en fremdriftsplan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. september 2010 Forfatter #320 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Huff, nei, jeg har ikke trent en gang. På en uke. Jeg har faktik bare trent tre dager i de to første ukene av september ser jeg nå. (skam!) Styrke i dag, core extreme med mølle først i morgen, styrke fredag - så er vi i gang igjen. Løping kommer jeg vel ikke til å starte med før til våren på skikkelig, og da bare hvis jeg har lyst. Tenker det blir halvtimesturer på mølle en gang i uken gjennom vinteren bare, så kroppen ikke skal glemme denne fremkomstmåen fullstendig. Jogge om høsten er jo vakkert, da, så noen småturer ute kan det fortsatt bli. Hva med deg? Endret 15. september 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå