Klips Skrevet 25. august 2010 Forfatter #261 Del Skrevet 25. august 2010 Åh, jeg hadde ikke tenkt på at det var vanskelig å finne, tenker liksom at elixia selger alt Hvor har de jentehansker hen da? Vet du? Hei, Cumulus, hyggelig hvis jeg kan inspirere, inspirason er noe av livets beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. august 2010 #262 Del Skrevet 25. august 2010 Åh, jeg hadde ikke tenkt på at det var vanskelig å finne, tenker liksom at elixia selger alt Hvor har de jentehansker hen da? Vet du? Hei, Cumulus, hyggelig hvis jeg kan inspirere, inspirason er noe av livets beste Om elixia har vet jeg ikke, har ikke sett på Sats eller det andre senteret jeg trener. De fleste sportsbutikker skal egentlig ha det, men når jeg har vært innom har de sett rart på meg når jeg spør etter jentehansker, og i alle fall i små størrelser. Nå har jeg ikke vært rundt på lenge, for jeg tenkte jeg skulle fortsette å herde henda mine en liten stund til. Tror jeg kanskje ville prøve XXL jeg. Grunnen til at jeg synes det er tiltak er at jeg aldri er i byen, jeg holder meg liksom på jobb, på trening eller hjemme jeg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 25. august 2010 #263 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg har kjøpt hansker på XXL, og det er gull verdt for å unngå træler. Jeg har imidlertid ikke verdens minste, fine jentehender, så jeg vet ikke hvor små størrelser som finnes, eller om mine egentlig er jentehansker engang. Men ser på nettsidene at de har hansker ment til dame, så da burde det være håp. Dessuten føler jeg meg alltid mye tøffere når jeg får på meg hansker, og man skal jo ikke undervurdere effekten av sånt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 25. august 2010 #264 Del Skrevet 25. august 2010 Hansker er virkelig verdt investeringa, ja! Løp og kjøp.. Men må du ha jentehansker? Jeg kjøpte mine, sorte, på g-sport og de gjør jobben sin de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. august 2010 Forfatter #265 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg er jo altså en liten flis, så må nok ha ganske så liten størrelse. Men yes, takk for svar, da regner jeg med det er en lur investering. Gleder meg veldig til tøffhetseffekten Da er det liksom ingen som trenger lure på at jeg mener business når jeg kommer på trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 25. august 2010 #266 Del Skrevet 25. august 2010 Og ingen kødder med ei kjerring med treningshansker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 26. august 2010 #267 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg hadde samme følelsen når jeg startet med frivekter, det gjorde så vondt i hendene at jeg ville ha hansker, men jeg følte meg ikke proff nok til å kjøpe de.. Jeg endte nå med å kjøpe (på sats) og er veldig glad for det! Føler meg tøffere gjør jeg også Litt sent kanskje, men gratulerer med sterk benk og chins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. august 2010 #268 Del Skrevet 26. august 2010 Har ikke jeg sagt noe i denne boka?! Må få den med på Mine Innlegg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. august 2010 Forfatter #269 Del Skrevet 27. august 2010 Veldig stolt nå av at jeg sent i går kveld/natt plutselig kjente at lårene mine var så harde og sterke å ta på at jeg måtte få han som eier hele firmaet mitt til å kjenne også. Jajja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. august 2010 Forfatter #270 Del Skrevet 27. august 2010 Siden Madam Mim gjorde det, så: Men nå må jeg stikke og løfte noe skrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 27. august 2010 #271 Del Skrevet 27. august 2010 Vi har ein trend! Dæven du ser tøff ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. august 2010 #272 Del Skrevet 27. august 2010 Skal du løpe birken altså? Påmeldt eller vurderer du fortsatt? Jeg skal løpe i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. august 2010 Forfatter #273 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Hmm, jeg vet ikke, jeg fikk lyst til å gjøre det en gang, men da vil jeg helst ha trent til det først, ellers er det liksom ikke like morsomt. Men så var det hun kollegaen min som prøvde å dra meg med da, sånt er jo alltid litt vanskelig å motstå. Hvor lenge er det til og hva kan jeg rekke å pådra meg av form innen den tid? Nå vil datteren min velge smilefjes: Endret 27. august 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. august 2010 #274 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Hmm, jeg vet ikke, jeg fikk lyst til å gjøre det en gang, men da vil jeg helst ha trent til det først, ellers er det liksom ikke like morsomt. Men så var det hun kollegaen min som prøvde å dra meg med da, sånt er jo alltid litt vanskelig å motstå. Hvor lenge er det til og hva kan jeg rekke å pådra meg av form innen den tid? Nå vil datteren min velge smilefjes: Det er 3 uker til. Endret 27. august 2010 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. august 2010 Forfatter #275 Del Skrevet 27. august 2010 Huff, det er alt for kort tid nå som jeg tydeligvis ikke kan løpe. Kanskje jeg heller skal ha det som et treningsmål neste år? Det er to mil eller noe, er det ikke? Det er for langt til at det er noe morsomt når man ikke kan løpe. Jeg må være litt streng og realistisk nå, for hun var alt for fristende hun, min spretne kollega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. august 2010 #276 Del Skrevet 27. august 2010 Birken er halvmaraton i terreng. Jeg vil si at du har for liten tid dersom du ikke har trent for et halvmaraton, løp ikke du Oslo i fjor? I så fall vet du jo litt hva det går ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. august 2010 Forfatter #277 Del Skrevet 27. august 2010 Jo. Det blir målet for 2011, da. Så skal jeg trene litt mer målrettet enn før halvmaraton også. Det blir gøy! (Leser jo Murakamis bio nå, og har bare lyst til å løpe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. august 2010 Forfatter #278 Del Skrevet 27. august 2010 Viste min ektemann bildet jeg la ut, og han syntes det var litt ekkelt, for det så ut som en mannearm Ja, riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 28. august 2010 #279 Del Skrevet 28. august 2010 Du får ta ett der han ser puppen også, så han blir beroliget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. august 2010 #280 Del Skrevet 28. august 2010 Du får ta ett der han ser puppen også, så han blir beroliget... Flott biceps. Fin overgang til skuldern der. Sånn vil jeg også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå