Gå til innhold

Har du mellomrom mellom lårene?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nemlig. Jeg veier 57-58 kg for tiden (er 165 høy). Har kanskje 4 cm mellomrom når jeg står rett opp.

Syns det blir like tragisk av folk her som påpeker at dette ikke er naturlig, osv. Hvorfor klager dere på mine tråder om tykke kvinner, tykke trenere, etc da? Dere er jo ikke det fnugg bedre. :fnise:

Tror noen her er veldig nærtagende (og noen har vel litt vel mye å bære på).

Hvis du veier såpass er det rart du har 4 cm mellomrom mellom lårene eller?

Men du har kanskje fettet på rumpa og magen i stedet.

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du veier såpass er det rart du har 4 cm mellomrom mellom lårene eller?

Men du har kanskje fettet på rumpa og magen i stedet.

Nope. Har fettet jevnt fordelt (t.o.m en liten sixpack). :)

Relativt liten (normal) stump. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er utifra at man står med beina helt inntil hverandre, så nei. Hvis det er når man står vanlig, så ja, men likevel ikke sånn kjempemye. Har likevel langt i fra tjukke lår. :) Jeg selv hadde i alle fall ikke kledd å ha mellomrom mellom lårene mens jeg stod med beina helt inntil hverandre.

Det er sånt som dette som gjør at du av mange blir misslikt, bare så det er sagt.

Men jeg er enig i at det ikke blir rett å si at det er unormalt at man har mellomrom mellom beina. Folk er forskjellige, og noen passer til en type form, mens andre passer til noe annet.

Jeg som sagt ville ikke passet til å ha såpass tynne lår.

Altså, vil bare få sagt en ting, og det en gang for alle. Jeg er ikke her for å bli likt.

ikke for å bli mislikt heller, men for meg er det det samme om noen her liker meg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jag. Jag väger normalt och äter normalt. :) Men där låren är som tjockast snuddar de lite vid varandra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Har fettet jevnt fordelt (t.o.m en liten sixpack). :)

Relativt liten (normal) stump. :sexy:

Noen som har det som plommen i egget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvis du veier såpass er det rart du har 4 cm mellomrom mellom lårene eller?

Men du har kanskje fettet på rumpa og magen i stedet.

veier såpass?hva hvis brukeren har masse muskler??? da vil brukeren kanske ha en lav fett% og være veldig liten.jeg er 166 og veier nesten det samme.jeg er langt i fra stor.jeg kan faktisk være smalere enn en som veier mindre enn meg fordi den personen kan ha mer fett enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du veier såpass er det rart du har 4 cm mellomrom mellom lårene eller?

Men du har kanskje fettet på rumpa og magen i stedet.

Tycker du det var mycket eller? Nu blev jag lite sårad. Jag tycker i alla fall inte att man är fet om man väger 58kg på 165cm! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, vil bare få sagt en ting, og det en gang for alle. Jeg er ikke her for å bli likt.

ikke for å bli mislikt heller, men for meg er det det samme om noen her liker meg eller ikke.

Jeg støtter ikke det som ble skrevet, synes innleggene dine er bra jeg. Du har egne meninger og er ikke redd for å dele de samt at krtikken du evt. kommer med er konstruktiv! Det er jo ett diskusjonsforum og der skal en vel ikke bare være enig med alt som blir skrevet, en skal diskutere, rose, rise og komme med tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tycker du det var mycket eller? Nu blev jag lite sårad. Jag tycker i alla fall inte att man är fet om man väger 58kg på 165cm! :sjokkert:

Tenkte det samme selv, ENIG med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme selv, ENIG med deg!!

phew! *torkar svett ur pannan* Jag har storlek small och trodde faktiskt att en small var en small.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, vil bare få sagt en ting, og det en gang for alle. Jeg er ikke her for å bli likt.

ikke for å bli mislikt heller, men for meg er det det samme om noen her liker meg eller ikke.

Det er greit nok, men jeg skjønner ikke hvorfor du har behov for å rakke ned på andre enten det gjelder utseende, fritidsproblemer eller andre ting. Det er det jeg ikke helt forstår.

Jeg støtter ikke det som ble skrevet, synes innleggene dine er bra jeg. Du har egne meninger og er ikke redd for å dele de samt at krtikken du evt. kommer med er konstruktiv! Det er jo ett diskusjonsforum og der skal en vel ikke bare være enig med alt som blir skrevet, en skal diskutere, rose, rise og komme med tips!

Men det er jo ingen som har noe i mot at hun har andre meninger. Poenget er at det er unødvendig å kalle folk for tjukke, at dem har lav intellegens etc. Det er i alle fall ikke noe jeg ser på som kontruktiv kritikk.

Å ha egne meininger er ingenting galt i, men jeg synes mange av kommentarene hun kommer med er høyst unødvendig, og det provoserer meg når hun f.eks. sier at hun synes folk er veldig nærtagende, og da også må legge til at det er sikkert fordi mange av dem har litt vel mye å bære på. Hva er egentlig poenget med å legge til at det sikkert er fordi dem er overvektige selv at de reagerer? Det er jo ikke konstruktivt. Eller det å gi uttrykk for at en ser ned på de som er overvektige, noe jeg i tildligere tråder har oppfattet at hun av og til har gjort.

Tenkte det samme selv, ENIG med deg!!

Hehe, i så fall så er vel jeg tjukk :fnise: Jeg veier 67 kg og er 174 høy, og er langt, langt i fra overvektig. :) Folk kan ha forskjellige former uavhengig av vekt. Man kan sette opp to stk med samme vekt og høyde, likevell ser kanskje den ene personen 10 kg lettere ut, veltrent og slank, mens den andre ser ut som det motsatte.

Akkurat pga. det er jeg motstander av BMI. For den tar ikke hensyn til forholdet mellom muskler, fett og hvordan kroppsformen er. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tycker du det var mycket eller? Nu blev jag lite sårad. Jag tycker i alla fall inte att man är fet om man väger 58kg på 165cm! :sjokkert:

Utrykket "veier såpass" betyr ikke overvektig. Har ikke kalt noen fet. Veier mer selv, men jeg er mye høyere. Det er bare et fakta at stort sett veier jenter mye mindre når de har mellomrom mellom lårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Utrykket "veier såpass" betyr ikke overvektig. Har ikke kalt noen fet. Veier mer selv, men jeg er mye høyere. Det er bare et fakta at stort sett veier jenter mye mindre når de har mellomrom mellom lårene.

Nå svimler du fælt. Alle vet da at muskler veier mer enn fett, jenter med muskler på bena kan ha mellomrom de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan de sikkert, har jeg skrevet at de ALDRI kan det?? Jeg har skrevet stort sett. Ikke kommet med en bombastisk påstand! Les skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det kan de sikkert, har jeg skrevet at de ALDRI kan det?? Jeg har skrevet stort sett. Ikke kommet med en bombastisk påstand! Les skikkelig!

Og snasen er da sikkert en av de som har muskler og mellomrom. Hvorfor bemerke det når du sier selv det kan forekomme? Les heller dine egne ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og snasen er da sikkert en av de som har muskler og mellomrom. Hvorfor bemerke det når du sier selv det kan forekomme? Les heller dine egne ord.

:tommelsmil:

Endret av LetThemEatCake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrykket "veier såpass" betyr ikke overvektig. Har ikke kalt noen fet. Veier mer selv, men jeg er mye høyere. Det er bare et fakta at stort sett veier jenter mye mindre når de har mellomrom mellom lårene.

Uttrykket "veier såpass" har i vektsammenheng hos mennesker aldri vært noe særlig positivt ladet, og det tror jeg at du er svært klar over.

Samtidig så er det ikke annet enn god kutyme å henvise til kilder når man hevder at noe er fakta.

Mellomrom mellom lår har med med bredde på bekkenet og q-vinkler på femurhalsen å gjøre. Grad av valgus og varus spiller også inn (om man er hjulbeint eller kalvbeint). Hva slags aktivitet men bedriver har selvsagt også noe å si, som f.eks vil ryttere (ikke at det er en idrett, men det er mer en fysisk aktivitet) ha sterke adduktorer som gjør at de kan sitte i alle gangarter med en relativ stabilitet. En utøver av slalom vil utvikle massiv lår- og glutealmuskulatur, det samme vil skøyteløpere. Såklart vil vekt i ekstremer den ene eller andre veien spille inn, men ekstremer er ikke det som gjelder for normalvektige, friske mennesker, som det er snakk om her.

Og jeg synes det er mye mer sexy med et eller annet som er kurant trent, og som gir litt blanke i hvordan alt til enhver tid ser ut, enn de som til og med måler antall cm mellom låra. Da har man for lite å bekymre seg over. Veldedighetsarbeid og perspektiv på hva som betyr noe kan være en kurant ting.

Denne tråden viser bare kvinners enorme evne til å fokusere stort på det som betyr lite.

Som Yvonne så godt sa det; Nei, og hva så? Er man frisk og trener så er det utrolig mye å være takknemlig over, ihvertfall for min del. Håper ikke framtidens 82-åringer kommer til å bedømme livene sine utifra hvor stort mellomrommet mellom låra var.....

Endret av bergans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok......takk for forelesning.

JEG synes i alle fall det var interessant. :) At det har med hvordan bekkenet er og sånt, det var jeg faktisk ikke klar over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...