Gå til innhold

Har du mellomrom mellom lårene?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og kvinner som ikke har mellomrom lårene trenger ikke å være feite og ha store lår.

ENIG! Vi er alle forskjellige og kroppene våre er formet på ulike måter. Noen har benbygning som gjør at de har dette "hullet", noen er tynne, hos andre kan fettet bare være plassert litt andre steder på kroppen enn på lårene osv. Det kan være utallige grunner til at noen har dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ENIG! Vi er alle forskjellige og kroppene våre er formet på ulike måter. Noen har benbygning som gjør at de har dette "hullet", noen er tynne, hos andre kan fettet bare være plassert litt andre steder på kroppen enn på lårene osv. Det kan være utallige grunner til at noen har dette.

Nettopp. Jeg har faktisk fått sjekket hvor fettet samler seg på meg, og lite av det havner på lårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Nei, det har jeg ikke. Hadde ikke det med bmi på 16 heller. Tror ikke det ligger for meg :gjeiper: (men er glad vi alle er forskjellige!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bare de som jeg legger merke til har det er ekstremt tynne. Tror ikke det er naturlig for en kvinne å ha mellomrom mellom lårene. Vet nesten ikke om noen jeg kjenner som har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og er normalt slank. Kunne heller gått ned fem kg enn opp...

Det handler nok både om vekt og kroppsbygning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg står med bena inntill hverandre er det melomrom øverst fra skrittet og ned til ca midten av låret. Der møtes lårene før det igjen blir mellomrom før knærne. SÅ møtes leggene midt på igjen før det blir nytt mellomrom før anklene. Er helt normalvektig, faktisk i øvre sjikt av hva som er normalvekt for min høyde. Er egenltig ganske fornøyd med lårene mine, de er faste og muskuløse, men ikke kjempestore.

Men en ting skal KG ha, jeg har oppdaget ting ved kroppen min som jeg aldri hadde tenkt over før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og er normalt slank. Kunne heller gått ned fem kg enn opp...

Det handler nok både om vekt og kroppsbygning...

Enig. Jeg har aldri hatt det, selv ikke da jeg gikk på barneskolen og var tynn som en stilk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ikke har jeg noe mellomrom der nei, og jeg er til og med hjulbeint. Hvilken grusom kropp jeg har... :ler:

Nei, ærlig talt, jeg bryr meg virkelig ikke. Det finnes formfulle jenter med mellomrom, det finnes tynne jenter uten, det finnes tynne jenter med mellomrom og så videre i det lange og det brede. Det har jo mye med benbygning å gjøre, så det blir jo bare teit å båssette en kropp som tykk/tynn utifra det. Jeg er heller ikke så enkel i hodet at jeg bedømmer hva en fin kropp er utifra mellomrommet mellom låra. Jeg legger vel ærlig talt ikke merke til sånt, for hvor ofte ser man egentlig fine poseringer der modellen står med beina sammenklistret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri tatt stilling til dette før jeg kom over denne tråden på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Airi Chikako

Nei, det har jeg ikke. Det kunne jeg sikkert hatt om jeg hadde kjørt strengt regime for å få kroppen min til å føye seg etter idealene, mrn jeg tviler på at det ville vært sunt for kropp og psyke. Med det mener jeg ikke at alle som ikke er sånn som jeg er for strenge med seg selv. Kropper er forskjellige, og noen har mer annlegg for det ene og det andre. Det er viktig å holde seg i form, men jeg har akseptert at min kroppsform vanskelig lar seg omforme til de satte standardene, og er fornøyd likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ingen mellomrom, men jeg får ikke knærne sammen :sjenert: Derimot er det mellomrom fra ankelen og til midt på leggen. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er også normaltvektige som har dette, bare så det er understreket..

Nemlig. Jeg veier 57-58 kg for tiden (er 165 høy). Har kanskje 4 cm mellomrom når jeg står rett opp.

Syns det blir like tragisk av folk her som påpeker at dette ikke er naturlig, osv. Hvorfor klager dere på mine tråder om tykke kvinner, tykke trenere, etc da? Dere er jo ikke det fnugg bedre. :fnise:

Tror noen her er veldig nærtagende (og noen har vel litt vel mye å bære på).

Endret av Frk Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det er utifra at man står med beina helt inntil hverandre, så nei. Hvis det er når man står vanlig, så ja, men likevel ikke sånn kjempemye. Har likevel langt i fra tjukke lår. :) Jeg selv hadde i alle fall ikke kledd å ha mellomrom mellom lårene mens jeg stod med beina helt inntil hverandre.

Tror noen her er veldig nærtagende (og noen har vel litt vel mye å bære på).

Det er sånt som dette som gjør at du av mange blir misslikt, bare så det er sagt.

Men jeg er enig i at det ikke blir rett å si at det er unormalt at man har mellomrom mellom beina. Folk er forskjellige, og noen passer til en type form, mens andre passer til noe annet.

Jeg som sagt ville ikke passet til å ha såpass tynne lår.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror noen her er veldig nærtagende (og noen har vel litt vel mye å bære på).

Eller litt for mye fritid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mellomrom, nei, men ønsker meg det, hehe. Trodde ikke det egentlig var andre enn meg som tenkte over dette engang, jeg. Men ja, jeg skal nå innrømme jeg skulle ønske jeg hadde mellomrom mellom lårene. Jeg synes det er penest. Og da ikke på en anorektisk måte, men på en helt normal slank måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...