Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Har du mellomrom mellom lårene når du står med bena inntil hverandre? Synes dette er utrolig fint!
addict Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Neeeeeeeeeeeeei.... Har dessverre ganske stygge lår, de er litt pløsete og feite oppe.. Men det skal jobbes med etter fødselen! Da blir det mye spinning
Capricorn Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Syns ikke det er så veldig fint jeg. Ser bare mager ut da. Jenter skal da ha såpass med fett :-)
Chanel.No5 Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 (endret) . Endret 17. april 2010 av Lotte28
M_C Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 Ja, jeg har mellomrom mellom både lår og legger jeg..
The Kitten Skrevet 17. april 2010 #8 Skrevet 17. april 2010 Ja, det har jeg. Synes ikke veldig store lår på kvinner er pent.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #9 Skrevet 17. april 2010 jeg har det, har ganske slanke ben. det kommer av gener, men jeg må være under en viss vekt(ganske slank). derimot har jeg alt mitt fettlager rundt midjen, noe jeg ikke er fullt så fornøyd med selv liker jeg jo best omvendt kroppsform enn meg(fyldigere lår og rumpe med smal midje), mens jeg registrerer at mange kvinner/jenter ønsker seg slankere ben. man vil alltid ha det man ikke har selv. utrolig tåpelig å bekrefte at man har en type kroppsform og så følge opp med at man ikke liker andre typer. "jeg har perfekte pupper, fordi jeg ikke liker noe annet". det kalles gener og/eller sykelig kroppsfokus.....
Gjest Ylva Virvla Skrevet 17. april 2010 #10 Skrevet 17. april 2010 Nei. Er glad jeg ikke har det, synes ikke det er pent. Har et slags mellomrom helt, helt øverst da, og så går lårene sammen igjen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #11 Skrevet 17. april 2010 Nei det har ikke jeg. Er ikke hjulbent heller. Har stramme fine lår med masse muskler, penere det
Azalea Skrevet 17. april 2010 #12 Skrevet 17. april 2010 Har du mellomrom mellom lårene når du står med bena inntil hverandre? Synes dette er utrolig fint! Jeg synes ikke det er så veldig pent når jenter/kvinner har mye mellomrom mellom låra, minner meg om en fjortiskropp.. Ikke pent.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #13 Skrevet 17. april 2010 Nei. Men bekymrer meg ikke for det, det er verre med mellomrom mellom øra.
Gjest Eurodice Skrevet 17. april 2010 #14 Skrevet 17. april 2010 (fyldigere lår og rumpe med smal midje), Den rumpa skulle jeg likt å se
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #15 Skrevet 18. april 2010 Jepp, mellomrom mellom både lår og legger, men er ikke akkurat flere mil heller da.
Delilah :-) Skrevet 18. april 2010 #17 Skrevet 18. april 2010 Hm, her var det interessant å se at flere av de som kommenterer svarer angående dem selv, og skyndter seg å legge til hva de ikke synes er pent.... Jeg har sett personer som kler både å ha mellomrom mellom lårene, og de som kler å ikke ha det, tenk at folk er forskjellige Selv synes jeg at jeg har for store lår i forhold til resten, pussig nok så ser de rimelig smale ut i speilet og på bilder...Jeg har et ørlite mellomrom mellom lårene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #18 Skrevet 18. april 2010 Hm, her var det interessant å se at flere av de som kommenterer svarer angående dem selv, og skyndter seg å legge til hva de ikke synes er pent.... Hvorfor er det interessant å se folk svare på spørsmål og samtidig oppgi personlig preferanse? Skjer over hele forumet 24/7 det.
Gjest Cupcakes Skrevet 18. april 2010 #19 Skrevet 18. april 2010 jeg har mellomrom mellom lår, knær og legger jeg. tenker ikke så mye på hva jeg eller andre har egentlig, eneste jeg tenker på er at jeg må bli flink å ikke spenne knærna bakover, for det ødelegger nemlig knærna mine.
Fortunatus Skrevet 18. april 2010 #20 Skrevet 18. april 2010 Nei, har ikke det Men slik er nå jeg bygd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå