Gå til innhold

hva blir du rørt av?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg også! Spesielt hunder som har hatt det veldig vondt, og egentlig burde bære nag til hele menneskeheten. Men så kommer de til en ny eier og viser hengivenhet med en gang. Blir også rørt av å se hunder som f.eks. hjelper blinde og handikappede, som redder mennesker opp av vannet eller frem fra snømassene, osv. Hunder er fantastiske dyr!

Sånn i hverdagen blir jeg veldig rørt når jeg ser eldre ektepar, hvor den ene er litt skrøpelig og den andre hjelper til som best mulig. Eller et gammelt ektepar som leier hverandre! Da tenker jeg at sånn vil jeg også ha det, når jeg blir gammel.

Enig!

Jeg blir også veldig blank i øynene når jeg ser barn som faller eller lignende, og andre barn hjelper dem. Også gråter jeg av filmen Stepmom. Den er så utrolig trist! Moren får kreft og da hun gir julegaver/avskjedsgaver til barna klarer jeg ikke holde gråten inne lengre!

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Rørt og rørt... Viser at det finnes mennesker i verden med vett i hodet i alle fall.

Gjest Bloodless
Skrevet

Denne videoen er helt syk, første gangen jeg så den var kanskje den mektigste opplevelsen ever. Helt ufattelig mengde glede som eksploderer i brystet, og tårene rant:

Og ikke-menneskelige dyr som har det vondt er det verste. Jeg klarer f.eks fremdeles ikke å se på Lassie.

:grine:

Rørt og rørt... Viser at det finnes mennesker i verden med vett i hodet i alle fall.

Herregud. :grine:

Skrevet

Synes ikke den var rørende i det hele tatt jeg, bare forstyrrende. Ei gravid ei som stjeler, horer, doper seg og drikker..

Tror du hun vet bedre? Tror du de som stjeler, horer, doper seg og drikker gjør det fordi det er så ufattelig morsomt?

Hadde en stor klump i magen gjennom hele filmen, helt utrolig trist.

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=3RF2uUQHOXo

Denne får meg til å grine hver gang. Utrolig trist.

Kiwi fuglen kan ikke fly. Så den hopper i døden for å få følelsen av å fly èn eneste gang a050.gif

Tror denne treffer de fleste i hjertet,så ikke se om du ikke vi grine :fnise:

For faen da :grine: dakar lille

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

For faen da :grine: dakar lille

Hm, jeg pleier alltid å gråte som en idiot, men denne gråt jeg ikke av faktisk!

Men denne..

Og jeg gråter alltid når folk holder taler. Helt håpløs. Jeg skal begynne å skrive liste tror jeg!

Edit: Mukhtars bursdag! :')

Endret av mariab
Skrevet

Veldig mye, til og med av å sitte å se på Cæsar! :) Da kommer tårene iblant :flau:

Skrevet

Ble rørt da jeg så på Alt for norge og fødeavdelingen. Haha! Lettrørt sa du :gjeiper:

Skrevet (endret)

The Piano

Nydelig og trist..

Endret av desert_rose
Skrevet (endret)

Huff,kiwifuglen var helt forferdelig trist! Og så griner jeg av

-de 10 første minuttene av filmen Up

-Filmen "My life without me", da moren leser opp bursdagshilsener til ungene sine.

-fødsler på tv. verken er eller har noensinne vært gravid, men er kanskje litt verpesyk.. I det sekundet ungene er ute, etter at moren har slitt med riene og pressing...intet øye tørt.

-ekstrem makeover homeedition.. Tom. forloveden griner av det, så om jeg skal ta med hvor mange ganger jeg har sett ham grine, får jeg ikke ta med de gangene han har sett på det showet.

Endret av Jay
Skrevet

Noe av det rareste jeg blir rørt av er musikkkorps og 17. mai. Hallo liksom?

Ellers barn som har det vondt går lett innpå meg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble rørt på Lerkendal stadion i dag, da vi tok farvel til Erik Hamren som trener, og 20000 tilskuere sang med på hyllesten som kom over storskjermene.. Så gla vi trlndere ble i han svensken *snufs*

Gjest Elijah
Skrevet

Denne gjorde meg litt beveget første gang jeg så den.

Det finnest godhet i verden.

Denne er også veldig bra, men litt lenger:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...