Gå til innhold

hva blir du rørt av?


Gjest smoothie22

Anbefalte innlegg

Gjest smoothie22

heisann!

satt her og tenkte, leser om alt dette her flykaoset, og da jeg gikk inn på vg sine sider, opplyses det om en haikesentral der alle kan legge inn om de trenger transport, eller om de har transport og tilby.

så leser jeg nedover på denne lista over folk som kan ta med seg folk i bil osv, og blir rørt av dette:P får tårer i øynene og alt mulig. at folk kan være så snille med andre mennesker, at folk går sammen for og hjelpe andre folk, nei jeg blir veldig rørt av sånnt=)

har du noen sånne rare ting du blir rørt av?

jeg jobbet også på en flyplass tidligere, sto i kiosk, og når noen løp forbi for og rekke et fly - spesielt sammen med securitas eller flypersonale, fikk jeg de samme tårene. at noen hjelper noen andre og nå målet sitt. haha, jeg er rar! utenom dette blir jeg rørt av ting som er vanlig og bli rørt av, men som sagt, hva er din greie?

(om dette var feil plass og poste, sorry!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bli rørt av de minste rare ting! Om jeg snakker med noen om noe som var lurt eller praktisk eller en veldig god idé som kan resultere i noe trivelig, så kan jeg bli rørt til tårer. Det høres jo helt banalt ut, men jeg blir ofte rørt av de snodigste ting. :sjenert: Samboeren min merker det alltid selv om jeg prøver å forhindre rørtheten i å ta overhånd, for jeg begynner enten å strekke på meg eller å unngå øyekontakt. :ler:

Aner ikke hvorfor det er sånn, men har følelsen av at det kan være arvelig.

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smoothie22

haha, er litt morsomt at småting kan få oss på gråten=) moren min er lettrørt, jeg har det nok fra henne. Jeg sto liksom og betjente kunder på denne flyplassen, når disse sprang forbi..betjente kunder med tårer i øynene :D bøyde meg ned for og liksom hente noe for og tørke tårene! hahahah! kunne være ille på dager med mye forsinkelser, der folk løp forbi konstant, og jeg ''gråt'' konstant;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Veldig mange ting som i utgangspunktet er ganske nøytrale, men rørende på noe vis. Og så kommer de tingene som helt klart er både søte, varme og forferdelig rørende på en gang. Jeg er helt håpløs og det blir verre og verre ettersom årene kommer...

:tristbla:

:grine:

:regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extreme Makeover Home Edition. :grine: Det får meg alltid til å gråte, fordi jeg blir så glad på andres vegne. :sjenert: Og jeg er normalt ikke en lettrørt person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vanlig er jeg vel "normal", men når jeg har pms begynner jeg å tute for absolutt alt.

Hehe, husker jeg så Titanic med pms. Jeg har aldri grått av filmen verken før eller etter, men jeg holdt i 20 min, før jeg tutet resten filmen. Jeg visste jo hva som skulle skje :trist:

Endret av Green Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, er litt morsomt at småting kan få oss på gråten=) moren min er lettrørt, jeg har det nok fra henne. Jeg sto liksom og betjente kunder på denne flyplassen, når disse sprang forbi..betjente kunder med tårer i øynene :D bøyde meg ned for og liksom hente noe for og tørke tårene! hahahah! kunne være ille på dager med mye forsinkelser, der folk løp forbi konstant, og jeg ''gråt'' konstant;P

Ja, moren min er også lettrørt, så jeg tror jeg har det fra henne. Kan til og med høre det over telefon når hun blir rørt, for det brister gjerne litt i stemmen. :fnise:

Neste gang jeg blir rørt, som sikkert ikke blir så lenge til, så skal jeg skrive det ned her som et konkret eksempel. Men makan..jeg blir jo nesten rørt av at det finnes fler som er like lettrørte som meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt rørt nå, fikk tårer i øyekroken, over hvor søt du var som ble rørt av haikelistene, også pluss haikelistene, da..

Jeg blir rørt av ALT! Jeg pleier å sitte å grine gjennom hele SYTYCD også, når folk virkelig gir alt de har i dansen, og det synes jeg jo alle gjør.. haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smoothie22

hahaha jaaaaa men det er bare så fint gjort, og hvor hyggelig hver annonse er: den og den skal dit, ledig plass til 4, ledig plass til FIRE fremmende i sin egen bil, gud så snille folk er, at de i det hele tatt gidder! blir kjemperørt av det=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disneyfilmer skrur på vannverket mitt :fnise: Kan også være hverdagssituasjoner, hvis en unge er søt/flink, noen bryr seg om andre eller noe som er trist. Det er godt å gråte litt iblant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disneyfilmer har lett for å få meg til å gråte ja :ler:

Og på slutten av Happy Feet ,der hvor helikoptere kommer og alle pingvinene danser, må jeg virkelig bite meg i leppen for å ikke begynne å stortute.

Og i den filmen der det ikke har blitt født noen barn på 21 år hadde jeg en skikkelig klump i halsen når den nybakte moren går ut fra et i stykkerskutt hus med et gråtende spedbarn og alle bare stopper opp.

Sånne typiske fine/triste ting er egentlig nok til å få meg på gråten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Exstreme makeover, jeg elsker å se folk blir glade. :klemmer: Føler ingen form for sjalusi på noen måte, når folk vinner noe. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag blir alltid gråtfärdig när jag ser barn med fetma som ser olyckliga ut! Och barn som till synes försummas av sina föräldrar. Och barn som behöver rullstol eller kryckor.

Jag blir löjligt glad av söta barn!

Jag blir också väldigt rörd av att se glada, äldre människor. Speciellt när de matar ankor vid en damm, eller försöker konversera med mig på bussen/tåget.

När jag läser mitt eget inlägg nu verkar det som att jag blir rörd av utsatta människor som inte riktigt kan ta hand om sig själva, det vills säga små barn och gamla människor. Märkligt..

Men jag blir också väldigt rörd när okända människor ler mot mig eller säger "hej" spontant! Det älskar jag och det ger mig energi för hela dagen ibland. Det är som att adrenalin- och endorfinpumpen sätter igång direkt, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også. Jeg er totalt håpløs når d gjelder dette temaet.

Kan ta til tårene av allslags. F.eks:

- Sos-barnebyer reklamene o.l som går på tv

- Løvenes konge. Kan ikke se den filmen, for da er jeg helt ødelagt etter mufasas død.

- Bryllup. enten det er noen jeg kjenner eller kronprins-par bryllup

- Fødsler.

- Folk som synger vakkert

Og en haug med andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Jeg blir rørt av menneskene i Tangerudbakken borettslag.

- Jeg griner så jeg får vondt i hodet når det skjer noe virkelig trist i en serie eller film ( der det triste skjer med en jeg har "blitt kjent med". )

- Jeg blir rørt av dyr som kommer til et godt hjem etter å ha hatt det vondt.

++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disneyfilmer skrur på vannverket mitt :fnise:

Jeg også. Spesielt Skjønnheten og Udyret, der Udyret forvandles til en prins til den musikken. Flyter over hver gang, og jeg har sett den filmen mange ganger.

Jag blir alltid gråtfärdig när jag ser barn med fetma som ser olyckliga ut!

Huff, det gjør jeg og. Rørt og opprørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter når jeg ser filmer/nyheter om overgrep (f.eks trafficking, filmer som Lilja Forever osv) og mennesker som er hjelpeløse ofre for katastrofer, sykdom osv.

Særlig historier om psykisk sykdom kan gjøre meg veldig opprørt.

Jeg gråter ikke av kjærlighetsfilmer og rørende scener, men av merkelige ting som f.eks i Ringenes Herre når de er i Morias miner og passerer Dvergadjup (aner ikke hvorfor, men det blir liksom så mektig eller noe... :s ).

Og kan også begynne å gråte av naturfilmer.

Synes metamorfose og fødsler og mektige/underlige naturfenomener osv er så fantastisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constanze

Jeg blir rørt av mye jeg leser og ser .. uten å si akkurat hva her.

MEN jeg kan si en koselig ting som rører meg for tiden og det er reklamefilmen for Posten. Hvor den nydelig og hengivne hunden får så god kontakt med postbudet ... en nydelig reklame for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...