Cumulus Skrevet 18. april 2010 #61 Skrevet 18. april 2010 Har vært på fotballturnering med datteren min idag. Jeg blir rørt når en spiller får seg en trøkk på banen og blir bært ut av mamma/pappa. De er så store og så plutselig er de så små.
Keyser Soze Skrevet 18. april 2010 #62 Skrevet 18. april 2010 Synes denne kortfilmen er fantastisk og rørende: http://www.youtube.com/watch?v=xj9x6kUJX98
~white lady~ Skrevet 18. april 2010 #63 Skrevet 18. april 2010 Jeg blir rørt når andre viser omtanke, spesielt ovenfor fremmede. Ikke vant til det jeg. Og Redd barna reklamene på tv får jeg alltid klump i halsen av..
Djungelvrål Skrevet 19. april 2010 #64 Skrevet 19. april 2010 Ingenting Så kald og livløs du må føle deg..hvis du aldri blir rørt av noe..ville nesten anbefale at du fikk hjelp.....
Gjest luzylue Skrevet 19. april 2010 #65 Skrevet 19. april 2010 jeg ble veldig rørt av den kortfilmen. trist
babord Skrevet 19. april 2010 #66 Skrevet 19. april 2010 Den der med utrykningskjøretøy og blålys har jeg og, pussig egentlig. Noe med at man automatisk vet at det er noen som ikke har det bra, og å se at folk automatisk respekterer og viker unna, som en refleks.. Opplevde en gang at et begravelsesfølge kom kjørende, da kjørte alle til siden og fotgjengere stoppet på fortauet og sto nærmest i giv-akt. Brr, grøss, klump i magen. sånn gjør alle hjemme hos meg, så jeg blir mer moralsk forarget etter at jeg oppdaget at det ikke er sånn i byer synes det er en fin og rørende skikk og gjør det alltid selv. Oppleves veldig støttende når det er du selv som har mistet noen.
LetThemEatCake Skrevet 19. april 2010 #67 Skrevet 19. april 2010 Synes denne kortfilmen er fantastisk og rørende: http://www.youtube.com/watch?v=xj9x6kUJX98 Why would you do that to me!?? Nu kan jag inte sluta gråta!
Djungelvrål Skrevet 19. april 2010 #68 Skrevet 19. april 2010 Synes ikke den var rørende i det hele tatt jeg, bare forstyrrende. Ei gravid ei som stjeler, horer, doper seg og drikker..
El Capitan Skrevet 19. april 2010 #69 Skrevet 19. april 2010 Synes ikke den var rørende i det hele tatt jeg, bare forstyrrende. Ei gravid ei som stjeler, horer, doper seg og drikker.. 1+ Usympatiske karakterer i mine øyne.
Twinkle* Skrevet 19. april 2010 #70 Skrevet 19. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=3RF2uUQHOXo Denne får meg til å grine hver gang. Utrolig trist. Kiwi fuglen kan ikke fly. Så den hopper i døden for å få følelsen av å fly èn eneste gang Tror denne treffer de fleste i hjertet,så ikke se om du ikke vi grine Endret 19. april 2010 av Twinkle*
Gjest Psiv Skrevet 19. april 2010 #71 Skrevet 19. april 2010 Denne får meg til å grine hver gang. Utrolig trist. Kiwi fuglen kan ikke fly. Så den hopper i døden for å få følelsen av å fly èn eneste gang Tror denne treffer de fleste i hjertet,så ikke se om du ikke vi grine Awww, den der er ufattelig trist... Selv mannen min, som er ganske kald i forhold til det meste, ble nesten sur på meg når jeg viste ham den
Tabris Skrevet 19. april 2010 #72 Skrevet 19. april 2010 Denne får meg til å grine hver gang. Utrolig trist. Kiwi fuglen kan ikke fly. Så den hopper i døden for å få følelsen av å fly èn eneste gang Tror denne treffer de fleste i hjertet,så ikke se om du ikke vi grine Den har jeg sett før, helt utrolig rørende!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #73 Skrevet 19. april 2010 Synes ikke den var rørende i det hele tatt jeg, bare forstyrrende. Ei gravid ei som stjeler, horer, doper seg og drikker.. Du har stor innsikt i hvordan det er å være ekstremt avhengig og hva det kan dra med seg?
Djungelvrål Skrevet 19. april 2010 #74 Skrevet 19. april 2010 (endret) Nei jeg har ikke det. Ser ikke hva det har med å gjøre om man synes den er rørende eller ikke. De fleste som har svart på tråden er vel ikke gravide narkomane fordi om de syns den var rørende? Endret 19. april 2010 av Vinnie
LetThemEatCake Skrevet 19. april 2010 #75 Skrevet 19. april 2010 Jag störde mig också på att den gravida kvinnan drack och knarkade, men jag tyckte ändå att den var rörande. Det ena utesluter inte det andra. Och det är lov till delade meningar.
Gjest navnelapp Skrevet 19. april 2010 #76 Skrevet 19. april 2010 (endret) Mette Marit og Haakon! Talen til Gunnar Stålset, det han sa til Mette Marit! Det er noko av det nydelegaste eg har høyrt nokon seie til ein annan. Eg sit med tårer i augene no. Då eg såg det var eg på Færøyane, og sat på eit ferjeleie med masse menn rundt meg, og tuta. :dåne: Og til og med talen Haakon holdt til henne, der han sa: Nå er vi her. Nå er vi sammen. Hulk, hulk. I dag gret eg av dokumentaren med Bjørn Hansen, der han dro tilbake til Los Angeles for å treffe att den dama han intervjua etter Rodney King-opptøyane i 1992. Dama var prest, og dei to sto på fortauet og snakka saman, då ein gutegjeng kom bort med stokkar og dundra i fortauet. Ho byrja å snakke til denne ungdommen, om å vere stolt av seg sjølv, om å ta vare på samfunnet sitt, og kor viktig det var at nettopp denne journalisten fekk kome heim og formidle sin bodskap om korleis det var å leve i ghettoen. Fantastisk. Det endte med at guten og den kvinnelege presten sto og heldt om kvarandre og gret. Nydeleg. Endret 19. april 2010 av Alt godt
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #77 Skrevet 19. april 2010 Nei jeg har ikke det. Ser ikke hva det har med å gjøre om man synes den er rørende eller ikke. De fleste som har svart på tråden er vel ikke gravide narkomane fordi om de syns den var rørende? Nei, og det er ikke jeg heller, det handler om evne til empati, i tillegg til andre ting ved kortfilmen som er(/kan være) rørende.
Cumulus Skrevet 20. april 2010 #79 Skrevet 20. april 2010 Mette Marit og Haakon! Talen til Gunnar Stålset, det han sa til Mette Marit! Det er noko av det nydelegaste eg har høyrt nokon seie til ein annan. Eg sit med tårer i augene no. Då eg såg det var eg på Færøyane, og sat på eit ferjeleie med masse menn rundt meg, og tuta. :dåne: Og til og med talen Haakon holdt til henne, der han sa: Nå er vi her. Nå er vi sammen. Hulk, hulk. Nettopp!! Når Mette Marit griner under Stålsetts tale, ansiktet hennes er så åpent og ubeskyttet at det føles nesten på kanten å se på henne. Begynner å grine bare jeg tenker på det akkurat nå....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå