Gå til innhold

Hva skjuler du for noe spennende under klærne dine? Fortell!


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjuler en kropp under klærne mine. Har du noe mer mystisk enn en kropp under dine klær, Kjetil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

BH og truse i varierende farge, form, blonder eller ikke ;-)

Ikke mer en en jente må ha det vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjuler en vinterbleikfeit kropp. Hverken mer eller mindre.

Har tatt frem solsenga mi, og brukt den ute på terrassen her i flere dager nå - Begynner å hjelpe mye på allerede nå, faktisk!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, skal vi se. To armer, to bein, to føtter, to pupper, en mage, en rygg, en rumpe og en dametiss. Har jeg glemt noe nå? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta

Tja, skal vi se. To armer, to bein, to føtter, to pupper, en mage, en rygg, en rumpe og en dametiss. Har jeg glemt noe nå? :klø:

Jeg tror du har fått med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann45

En litt hårete blek og slapp akademikerkropp, med en liten bilring, et for tiden litt for lite brukt lem, som for øvrig aldri - og da mener jeg aldri - svikter meg, pakket inn i en svart truse med et hvitt motiv av en dame som danser en sexy dans (utrolig harry, egentlig), navle med lo, og et bankende hjerte og et åpent sinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, skal vi se. To armer, to bein, to føtter, to pupper, en mage, en rygg, en rumpe og en dametiss. Har jeg glemt noe nå? :klø:

For en flott kropp du har!!! :-))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt hårete blek og slapp akademikerkropp, med en liten bilring, et for tiden litt for lite brukt lem, som for øvrig aldri - og da mener jeg aldri - svikter meg, pakket inn i en svart truse med et hvitt motiv av en dame som danser en sexy dans (utrolig harry, egentlig), navle med lo, og et bankende hjerte og et åpent sinn.

:gjeiper:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann45

:gjeiper:

:ler:

Hei S. Likte den gjeipen med tunga ut av kjeften. Slikt varmer en halvgammel type som pt er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En altfor grå, tørr, lubbete kropp med et par strekkmerker for mye.

Så dette året skal handle om egenpleie og trening som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en vårkåt kvinnekropp av den frodige typen, med noen kilo for mye.. Men når man er kåt og begynner å bli forelsket gjør det ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En helt fantastisk kropp...som er en perfekt match til en uimotståelig personlighet...og en virilitet når jeg rir inn i fredagen som jeg føler kunne tilfredsstilt alle norske kvinner (og litt til)...livet er herlig!!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kropp som lengter etter ertende solstråler og kilende bris, som gleder seg til å slippe å dekke seg med masse klær for å nyte sommervarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt hårete blek og slapp akademikerkropp, med en liten bilring, et for tiden litt for lite brukt lem, som for øvrig aldri - og da mener jeg aldri - svikter meg, pakket inn i en svart truse med et hvitt motiv av en dame som danser en sexy dans (utrolig harry, egentlig), navle med lo, og et bankende hjerte og et åpent sinn.

:ler: Sjarmis!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMS-mage-satans-helvetes-propp-som-verken-løsner-eller-noe-er-kåt-som-ville-helvete-men-hva-hjelper-det-når-jeg-er-proppete-som-en-trinn-liten-badeball-og-når-det-løsnier-blir-jeg-blodig-og-uren-og-resten-av-kroppen-husker-jeg-ikke-hvordan-ser-ut-for-HELVETES-HORMONER! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...