Gå til innhold

Maybe shes born with it...


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

I et av de nyeste Det Nye bladene var det ei jente som hadde sendt inn brev der hun sammenlignet dagens Det Nye med et hun hadde liggende fra noen år tidligere. Hun sa da at det gamle bladet hadde flere interessante artikler og ønsket det tilbake. Men dette ble da avvist av redaksjonen, og de sa at de har valgt en annen profil nå og vil prioritere mer mote. Så å si i fra er tydeligvis ingen løsning.

Det slo meg da jeg hadde lest nest siste blad at jeg bare hadde sett klær og ikke lest noe interessant, og jeg bestemte meg da for å si opp abonnementet dersom dette fortsatte. Faktisk skal jeg gjøre det med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Serena

Det fine med tilgangen til nettet fra laptopen i fanget er at jeg kan lage mitt eget blad med spennede lesestoff.

-enkelte blogger fyller opp med hud og hårstoff

-amerikanske kjendissider dekker behovet for kjendisnytt

-politikk og aktuelle saker blir dekket av nytimes, huffingtonpost og andre web sider med godt dekning på område.

-mote, jeg er kresen på mote,dvs at jeg vet hvilken figur jeg har og gidder derfor ikke bryet med å lese om trendy "must haves" når jeg vet det ikke passer figuren min. Kan klikke meg inn for å få inspirasjon fra akkurat den. Eks: harembukse.

Og jeg slipper å betale 72 kr for noe som også inkluderer 120 sider reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips for de som vil lese meningsfulle artikler om kvinner: Britiske "Marie Claire". ;)

Helt enig! Kjøper dette av og til selv, og det er et blad jeg virkelig storkoser meg med. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...