Gå til innhold

Hjelp, det lukter bæsj i leiligheten!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Det har luktet skikkelig bæsj i leiligheten vår i dag. Vi trodde først det var hunden som prumpet, men har nå merket at lukten ser ut til å komme fra kjøleskapet vårt... :klø: Det lukter ingenting inne i selve skapet, så det er ikke matvarer som har blitt dårlige.

Kan dette være gass fra kjøleskapet? Er det i så fall farlig? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jeg lager middag, og når jeg tilsetter hvit pepper lukter det bæsj. Type ukesgamle bæsjebleier som har ligget og gjæret i søpla.

Når jeg lukter på boksen med hvit pepper lukter den derimot ok. Og maten likter helt fint før jeg tilsetter pepper.

Så hvis du har laget mat med hvit pepper og satt det i kjøleskapet kan det kanskje være forklaringen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hm, jeg har ikke laget noe med hvit pepper, nei. Dessuten lukter det som sagt kun utenfor kjøleskapet, ikke inne i det. Merkelige greier. Håper bare ikke det er farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sluk på golvet? F.eks. skjult under kjøleskapet eller deromkring?

Et sluk har en vannlås som går tørr hvis den ikke brukes (vannet fordamper). Da er det åpnet fra kloakkanlegget og opp i rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

TS her. Vi har kun sluk i gulvet på badet, og der lukter det ingenting.

Lukten ser ut til å komme fra baksiden av kjøleskapet/veggen kjøleskapet står inntil.

Vi bor i sokkelleilighet - kan det være et kloakkrør eller noe slikt i leiligheten over oss som kan ha gått lekk mon tro?

Det er så rart, for det lukter bare i blant! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...