Gå til innhold

Flausene våre


Tull&tøys

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg lurer på, hva er andres flauser? Jeg (og sikkert mange andre) synes det er så morsomt å lese om flauser. Så ta deg litt tid og skrive om din verste flause!

Her er min:

Jeg hadde spist en diiiiger softis med masssse sjokoladesaus, og jeg var i byen. Jeg gikk ut av kafeen og trodde alt var fred og ingen fare, men neida. Folk glodde og glodde, og jeg lurte jo selvsagt på hva det var! Jeg skulle på do, og neida, var jeg ikke full av sjokoladesaus? Jo!

Og en til:

Jeg var i en butikk, og skulle kjøpe mascara. Jeg så en jeg trodde kunne være bra, og prøvde den på vippene. Butikkdama så det og kom bort til meg og sa; Det der er ikke en tester, du kan ikke prøve den på vippene!

Jeg hadde trodd at dette var en tester, og ble jo rååååflauuuu! Møtte kjøpe den.

Enda en til, men den siste:

Jeg var inne på en stor butikk i Sverige, og hadde kjøpt en masse rart. Jeg betalte, og gikk ut. Og plutselig begynte alarmen og pipe, og ALLE så på meg. det var bare butikkdama som ikke hadde fått en vare registrert. Men flaut var det alikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke akkurat noen flause, men...

Var i alle fall sammen med en eks, og jeg var sjåfør på ham og tre av kompisene hans....

På vei hjem fra fest, fant de ut at de skulle snøbade.... nakne.... og ikke kle på seg igjen etterpå...

Så da kjørte jeg rundt på 4 nakne gutter.... Ikke akkurat så veldig opphissende i og med at de nettopp hadde rullet seg i snøen, og ikke hadde så mye og skryte av....

Men så stoppet vi, og en taxi kom kjørende opp på siden av meg..... Sjåføren var ganske kjekk, og skulle spørre om veien til ett eller annet sted......

Jeg syntes i alle fall det var pinlig å sitte der med 4 nakne gutter i bilen......

Utenom det, så har jeg hatt en tendens til å ta på klær på vrangen, og det har jo vært en smule pinlig det også...... Jeg har blitt flinkere nå...

Rive ned ting fra butikkhyller, gå på dører etc er jeg også mester i.... icon_rolleyes.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en tid i Forsvaret da jeg som "barsk" jente hadde det dritkjipt og ringte hjem til mamma for trøst. Satt og hylgrein i telefonen og mamma sier på tøys; "snyt deg i gardinen, vennen". Oppløst i tårer og ikke helt tilregnelig; jeg så gjorde! Hvorpå stasjonsjefen stod på dørterskelen og lurte på hva som var galt; han hadde hørt hylgriningen - og jeg var fersket med gardinen i hånden...usj.

HÆRlighet så flau jeg var... (Kan legge til for å gjenopprette inntrykket av jenter i fors'en at jeg ble oppgradert (takket være andre ting, dah) etpar dager senere).

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min er nesten for flau til å fortelle, jeg er fasktisk fortsatt så flau over denne at jeg ikke tør annet enn å være anonym...

Det var endel år siden, på ungdomsskolen, var som vanlig trøtt om morgenen, og hadde dårlig tid. Slengte på meg en bukse på badet, en med vide bein nede, som ikke var skitten, men jeg hadde brukt den en dag uka før.

På vei til skolen begynner to personer jeg ikke kjenner å le bak meg, de går ca 20 meter bak. Jeg tenker at de sikkert ler av en vits, selv om de ler mer og mer.

Vel (?) framme på skolen finner jeg pulten min. timen har ikke begynt enda. plutselig oppdager noen en truse (!) på gulvet!!! og den er min! Og jeg aner ikke hvordan den har havnet der! Den må ha ligget på badegulvet ved siden av buksa, og hengt seg fast i de vide beina, synlig for de som gikk bak meg!

dette er ikke alt: trusa er brukt! OG det er mensflekker på den! Ingen vedkjente seg noengang denne trusa, ikke jeg heller...

Og som dere ser, jeg tør ikke engang å bruke nick når jeg forteller om det! icon_smile.gif

-trusa-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev masse brev i stedet for dagbok da jeg var yngre. Disse kom ikke alltid i posten og det skjedde flere ganger at foreldre, venner osv fant disse brevene og konfronterte meg med drømmer, fantasier og teite ting jeg skrev.

Dette var alltid kjempeflaut... Tør ikke gå inn på eksempler på hva som sto i brevene, men det var litt av hvert.

Det er masse dumt jeg har gjort og det meste var i 16 årsalderen. Nå er jeg litt mer forsiktig med hva jeg gjør og sier...

Heldigvis kan jeg le av disse tingene nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, trusa minnet meg på en fæl forglemmelse... Vi hadde utveksling på ungdomsskolen med en dansk klasse, og da "min" danske bodde hos oss glemte jeg et brukt bind på badet - det lå faktisk på kanten av vasken og var MEGET synlig. Har aldri gjort det før eller siden. Den danske jenta gikk på badet rett etter meg, og hva må hun ha tenkt? At i Norge slenger man om seg med brukte bind? Jeg ble så flau at jeg ikke turde å forklare at jeg glemte det, heller.

amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Gemini

For noen år siden hadde jeg en skikkelig flause; Jeg skulle ligge over til kjæresten min på hybelhuset han bodde i. Midt på natten gikk jeg i søvne (for første gang så vidt jeg vet..) inn på naborommet hvor jeg splitter naken hadde prøvd å slå på tvn. Jeg strevde så hardt med den tv'n at jeg selvfølgelig vekket han som bodde i det rommet.. Er ikke sikker på om jeg våknet, men ble iallefall så forfjamset av å merke hvor jeg befant meg at jeg lagde et stort leven så jeg vekket de andre som bodde der, og de kom ut for å se hva for et bråk dette var..

Dagen etter trodde jeg at det hele var et teit mareritt, helt til typen min gikk på kjøkkenet for å lage frokost og jeg hørte noen si ;"vet du at jeg fikk besøk av dama di i natt?"

Etter denne episoden måtte han pent finne seg i å besøke meg istedenfor, og nå er vi samboere så det skjer vel ikke flere ganger.

Men FLAUT FLAUT FLAUT..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Kom på en til flause jeg..

Det var midt i julestria for noen år siden. Mine venninner og jeg bestemte oss for å ta en tur sammen på café. Caféen var stappfull, men tilslutt fikk vi et bord. Da jeg skulle gå bort til disken for å handle klarte jeg å tre foten min ned i lomma på jakken til min venninne (hun hadde hengt den over stolryggen sin) og jeg ramlet pladask på magen på gulvet. Typisk at dette skulle skje den dagen hvor caféen var så full som den aldri kommer til å bli igjen da..

Uansett..., Selv om de andre begynte å le etter de så at det gikk bra, var det ikke så galt.. fordi jeg tror faktsk jeg var først ute med å le av meg selv den gangen icon_biggrin.gif

Klem fra meg12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gif

Jeg husker da jeg en gang skulle lærekjøre for første gang med min far. Etter mye om og men så skulle vi rett på veien å kjøre. Ut av innkjørselen -bra så langt. Så skulle jeg rygge litt for å komme meg ut på hovedveien.

Når jeg hadde rygga helt ferdig-trodde jeg. Kom den driit deilige nabogutten Daniel bak meg. I sin elegante styla mercedes. Da pappa sa , jeg måtte nå rygge enda litt mere. For å klare å komme meg helt ut av innkjørselen. Og jeg hylte. "Men jeg kan da ikke det?!! Det er jo bil bak meg."

Etter vi hadde veifta litt, skjønte ikke Daniel tegninga. Så pappa måtte hoppe ut av bilen, og fortelle han det. At vi er her for å lære kjøre. Så om han kunne ta litt hensyn og komme seg tre fire meter bakover..

Han beklagte og heiv seg på giren og rygga bakover.

Når jeg så skulle prøve igjen.Kvelte jeg bilen. Jeg starta den igjen og skulle prøve igjen.MEN, den ikke starte mer.

Så jeg og pappa skifta plass,og pappa måtte sitte forann rattet.Og jeg ut å dytte bilen inn til huset igjen. Daniel -som hadde bilen fylt av kammerater suste forbi og lo og vinka.

FLAUT!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel for saa vidt ingen fael flause, men jeg gremmer meg naar jeg tenker tilbake paa det...Mine venner har hatt det veldig moro paa min bekostning!

icon_biggrin.gif

Min kjaere samboer hadde nettopp begynt paa universitetet og jeg var sjalu paa alle disse studinene som jeg innbilte meg kom til aa flakse rundt ham, for det skjedde paa universitet mente jeg... icon_smile.gif

Han ble jo litt lettere irritert paa meg og mente jeg var vel paranoid, som han da hadde helt rett i...

En kveld skulle han paa noe saant "ny student sammenkomst" og jeg var groenn av sjalusi...

Bedre ble det ikke da jeg snek meg til aa kikke i avtale boka hans og saa at navnet Fredrikke og diverse klokkeslett var oppfoert paa flere av dagene.

Helt fra meg ringer jeg en av mine beste

kompiser og tuter verre enn en taakelur, og snufser at min kjaere er utro mot meg med ei som heter Fredrikke...

Helt utroestelig var jeg!

Og jeg la ut om alle dagene han sa han var paa universitetet, mens han da hadde hatt seg med denne Fredrikke dama og min kompis var medfoelende og sa at dette hoertes da slettes ikke ut som min kjaere. Det maatte da vaere en misforstaaelse?

Saa blir han stille en stund og begynner aa le!!!! icon_biggrin.gif

Doedelig fornaermet lurer jeg paa om min "hjerte smerte" var ett morsomt tema og i saa tilfelle, var min kompis en ufoelsom stut!

Hvem var det du sa han traff igjen? sa min kompis... Fredrikke snufset jeg...

Og han ler enda raaere...Du er sikker paa at han ikke er paa kantina paa Blindern da?

...........

Joda...Naar samboeren kom hjem til roed oeyde meg og en avtale bok som var trampet i filler, maatte jeg jo fortelle min hjerteskjaerende kveld...

Og han lo hoeyt og lenge!

Der hadde jeg altsaa sittet som ett annet fe og vaert doedelig sjalu paa ei kantine...Hvor han bare skulle moete noen kompiser...!

icon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...