Småkjekset Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #1481 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, bra når man har noe som motiverer. Jeg får tenke sånn selv også. Hvis det blir prøverør, er det sikkert lurt å være så frisk og sunn som mulig. Det er jo den beste motivasjonen en kan ha Å være i god form til man får barn Jeg hadde også tenkt å ha en kort kjole da vi giftet oss i fjor, men grunnet høyden, kraftige legger og litt ekstra kiloer på midten ble jeg frarådet det. Prøvde en kjole som var av typen kort (ca lengde rund knærne) og så hvorfor de mente jeg ikke skulle ha det. Jeg så lavere ut enn jeg er (bare 2 cm høyere enn deg) og leggene så enorme ut. Tenkte det kunne være et tips å ta med seg... Kjolene du har sett deg ut så langt nydelige! Likte veldig godt den med de fargede detaljene. Den kan jo virkelig bli personlig man velger sin favorittfarge! Det er stas å planlegge bryllup - så kos deg masse med forberedelsene og ikke minst å finne kjole! Er det jeg er litt redd for at jeg ikke kler også grunnet leggene mine Når jeg går med en av kjolene mine som er til midt på leggen føler jeg meg som en hva til tider, da leggene ser mye større ut enn de er.. Så tror nok at det blir full lengede på kjolen min ja Ang farge på detaljene på ene kjolen har jeg utelukket rødt, da det blir for likt søsteren min sin kjole. Så nå står jeg mellom mørkelilla og en blåfarge På fargekart nummer to frister veldig farge nummer 21 Lillafargen jeg liker finnes ikke der, så ser ut til at det blir blått jeg går for Og forloveden er veldig glad i blått, så ved å velge denne fargen vet jeg at han blir kjempe flott uansett hva han ender opp med å gå med :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #1482 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Jeg har også sett på kort til inivtasjonene på Cards and Pockets Det finnes så utrolig mange flotte kort der, som til og med jeg hadde klart å lage ferdig selv Så endte opp med å kjøpe noen prøver på forskjellige typer invitasjoner og farger slik at jeg kan se hvilke jeg liker best Har veldig lyst å bruke mest penger på takkekortene enn på invitasjonene, men får jeg dette til kan jeg jo også lage takkekort med disse kortene Bestille bilder fra foto knudsen eller lignende og legge dem inni. Jeg får se om jeg blir like fornøyd med dem som jeg er nå Blir skikkelig imponert over alle kortene som ligger ute på facebook siden deres, og håper at våre kan bli like fine Endret 13. januar 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. januar 2011 #1483 Del Skrevet 13. januar 2011 Torsdagsklem tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. januar 2011 #1484 Del Skrevet 14. januar 2011 God helg, Småkjekset! Noen spennende planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #1485 Del Skrevet 14. januar 2011 God helg til deg også Sequax Denne helgen er det jobbing på kveldstid som gjelder Kan ikke helt si at jeg gleder meg til å jobbe fra 16 til 23/24 i dag, i morgen og søndag.. Kunne tenkt meg å slappe av sammen med forloveden før han kanskje må avgårde på jobb også.. Men jeg får håpe at vi får mye tid sammen også, slik at vi får planlegge litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. januar 2011 #1486 Del Skrevet 14. januar 2011 God helg til deg også Sequax Denne helgen er det jobbing på kveldstid som gjelder Kan ikke helt si at jeg gleder meg til å jobbe fra 16 til 23/24 i dag, i morgen og søndag.. Kunne tenkt meg å slappe av sammen med forloveden før han kanskje må avgårde på jobb også.. Men jeg får håpe at vi får mye tid sammen også, slik at vi får planlegge litt mer Æsj...kveldsvakter i helg i kjipern! Kjæresten min har også det denne helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. januar 2011 #1487 Del Skrevet 14. januar 2011 KJipt med helgejobbing!! Håper dere får kost dere litt før du begynner på jobb da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. januar 2011 #1488 Del Skrevet 14. januar 2011 forloveden :rødme: Tenk du skal gifte deg til sommeren Artig med inbydelser og takkekort, jeg digger å pusle med slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. januar 2011 #1489 Del Skrevet 15. januar 2011 Moro med innbydelse titting Jeg bestilte også sånn halvferdig og gjorde resten selv...dvs jeg ga dem til en kompis som jobber på trykkeri da Kjedelig med jobbehelg Håper den går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #1490 Del Skrevet 15. januar 2011 Æsj...kveldsvakter i helg i kjipern! Kjæresten min har også det denne helga... Det er kjempe kjedelig Har heldigvis fått byttet vakten min i morgen slik at jeg jobber tidlig da, slik at jeg får sett forloveden litt i helge ihvertfall KJipt med helgejobbing!! Håper dere får kost dere litt før du begynner på jobb da! Får ikke gjort så mye før jeg skal avgårde på jobb Jeg sitter hjemme og venter på å dra på jobb, mens han er på trening. Håper han er hjemme igjen snart, slik at vi kan spise litt sammen før jeg må dra avgårde. Ikke noe artig å bli spurt å komme tidligere på jobb, når en egentlig ikke har øyst til å gå på jobb i det hele tatt forloveden :rødme: Tenk du skal gifte deg til sommeren Artig med inbydelser og takkekort, jeg digger å pusle med slike ting Jeg skjønner det fremdeles ikke selv. Jeg skal gifte meg! :rødme: Gleder meg til å begynne med invitasjonene, så håper jeg klarer å bestemme meg for noen nå snart sli kat jeg får bestilt dem Moro med innbydelse titting Jeg bestilte også sånn halvferdig og gjorde resten selv...dvs jeg ga dem til en kompis som jobber på trykkeri da Kjedelig med jobbehelg Håper den går fort Godt å kjenne noen som kan hjelpe til med slike ting Gårdagen gikk greit, men jeg tror dagen i dag og morgendagen kommer til å gå tregt dessverre Men det skal bli godt når jeg er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #1491 Del Skrevet 16. januar 2011 Da var denne arbeidshelgen over og jeg kan nyte søndagskvelden med forloveden min :rødme: Sitter å ser på en westernfilm nå, hans valg selvsagt , mens jeg sitter og blar i Ditt Bryllup takke være Lucky Tusen takk enda en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. januar 2011 #1492 Del Skrevet 16. januar 2011 Har du fri imorgen etter helgeøkta? Kos deg videre med FORLOVEDEN din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1493 Del Skrevet 17. januar 2011 Har du fri imorgen etter helgeøkta? Kos deg videre med FORLOVEDEN din! I dag var det bare en tur på skolen som stod for tu, og nå skal ejg snart avgårde på min første Zumba time Skal bare jobbe onsdag- og fredagskveld denne uken, så da får vi mye tid sammen før han skal avgårde til det store utland på søndagen tror jeg Gleder meg til å hente han om to timer, for da blir det kvalitetstid på høyt plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. januar 2011 #1494 Del Skrevet 17. januar 2011 Så bra bladet kom frem Hva synes du om zumbaen da? Jeg synes det er veldig morsomt, et av ukens høydepunkt faktsik Deilig med masse tid med forloveden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1495 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg synes zumba var kjempe artig Følte meg kjempe sliten etter å ha hoppet der i en times tid, men det var en veldig flott form for sliten altså Gleder meg allerede til neste gang Og i morgne kveld blir det nok en time med styrke med ball, så jeg håper at jeg ikke blir like sliten som forrige gang da. FØlte meg først normal igjen i lårene i går Det er kjempe herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 17. januar 2011 #1496 Del Skrevet 17. januar 2011 Så flink du er å trene! Hehe kjenner til den følelsen i lårene ja, man blir jo helt hjelpesløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1497 Del Skrevet 17. januar 2011 Er nødt til å legge meg i hardtrening nå skal jeg bli flott brud i juni Jeg føler meg mye mer våken etter bare ett par treningstimer, så dette går virkelig veier Blir jeg like hjelpesløs denne uken som forrige uke må jeg få byttet bort vakter på jobb, er jo ikke mye hjelp i meg når jeg ikke klarer å bevege meg noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 20. januar 2011 #1498 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hei hei! Flink du er da! Er du godt trent? Jeg vurderer også hive på meg en zumba time, men so far har det blitt styrke, roing og tredemøllen. Så misunnelig på deg jeg Endret 20. januar 2011 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #1499 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg prøver å være flink, så skal trene minst en gang om uken til å begynne med og så får jeg se hvor mange ganger det blir per uke til slutt Er langt i fra godt trent, så hver eneste lille treningstime teller Har ikke trent noe som helst siden andre år på videregående for 5 år siden, så det var tungt å starte opp igjen, men det blir garantert verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. januar 2011 #1500 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg synes det er kjempemotiverende å sette et konkret mål, feks et visst antall treninger innen en viss dato, og så telle ned etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå