Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Muffin! hadde en kjempesøt kjole hun brukte til både vielse i utlandet og fest hjemme. Kanskje hun har noen tips til hvor du kan lete og hva som er lurt å tenke på? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og da var den nærmeste familie informert om dato, så da er det bare å sette i gang å lete etter flybilletter og hotel :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, dere somler ikke ;) Vi giftet oss 6,5mnd etter forlovelsen og det er ikke så mange grunner til å vente om ikke en må spare eller lignende, så kjekt :strix:

Siden du skriver flybilletter og hotell og borgerlig vielse betyr det utlandet eller bare en annen kant av landet enn der dere bor? Jeg kjøpte dress via nettet, jkdress, billig og bra vil jeg påstå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ohh, dere somler ikke ;) Vi giftet oss 6,5mnd etter forlovelsen og det er ikke så mange grunner til å vente om ikke en må spare eller lignende, så kjekt :strix:

Siden du skriver flybilletter og hotell og borgerlig vielse betyr det utlandet eller bare en annen kant av landet enn der dere bor? Jeg kjøpte dress via nettet, jkdress, billig og bra vil jeg påstå ;)

Har ikke så mye oppsparte penger nå egentlig, men siden den største utgiftsposten kommer etter sommeren har vi fått ferie- og skattepenger begge to så da burde vi ha en god del å bruke hvis vi trenger det :)

Det blir ambassade bryllup på oss i Lisboa :strix: Gleder meg utrolig mye, for det er ikke et annet sted som vi liker oss bedre så det kommer til å bli kjempeflott!

Har vært innom jkdress flere ganger tidlige og nå skal jeg sjekke ut litt mer om jeg finner en mer passende kjole der nå som de største avgjørelsene er tatt :jepp:

Er vel gjerne ikke så greit med svær bløtkakekjole i utlandet, tenk på all den plassen den hadde tatt :dåne: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere får giftet dere på favoritt-reisemålet deres :strix: . Blir nok kjempebra. Kan virkelig anbefale junibryllup og. Vi gifta oss i juni-09 og er fortsatt godt gift :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :strix: Håper dere får med dere mange til vielsen da :) Blir nok fantastisk!

Foreløpig ser det ut som om foreldrene mine, svigers og søsteren til forloveden kommer, så tror dette blir kjempe bra :jepp:

Så gøy at dere får giftet dere på favoritt-reisemålet deres :strix: . Blir nok kjempebra. Kan virkelig anbefale junibryllup og. Vi gifta oss i juni-09 og er fortsatt godt gift :fnise:

Godt å høre at junibryllup anbefales :jepp:

Gleder oss kjempe mye :rødme:

Sitter å koser meg med Bryllupsmagasinet nå og leter etter inspirasjon til kjole nå. Hver gang jeg tror jeg har bestemt meg finner jeg meg en ny favoritt, så blir ikke noe smartere av dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow, her går det unna :strix:

kos deg masse med bryllupsplanlegging - det er jo gøy! :skya:

Åsså i Lisboa, da...ikke misunnelig i det hele tatt :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj, her har jeg ikke vært på noen dager -- og som det går unna!! :hoppe:

Hva skjedde med "flytte hjem, muligens 2012, tidligst om 1,5 år" ? :fnise:

Lisboabryllup hørtes fantastisk ut!! :jepp: Spennende tid dere har foran dere!!:) Gleder meg til å følge med her! Vi har nå begynt å avlyse våre bryllupsplaner for juli 2011, føler oss ganske trygge på at spira er kommet for å "bli" :rødme: Er nesten litt trist, å avbestille kirka og div, men har jo verdens beste grunn til å utsette bryllupeet da :rødme: Har nesten bestemt oss for ny dato da, i juli 2012, så er ikke lenge til vi begynner å booke igjen;)

Kan du ikke poste noen bilder av aktuelle kjoler/ting du liker? :)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, her har jeg ikke vært på noen dager -- og som det går unna!! :hoppe:

Hva skjedde med "flytte hjem, muligens 2012, tidligst om 1,5 år" ? :fnise:

Lisboabryllup hørtes fantastisk ut!! :jepp: Spennende tid dere har foran dere!!:) Gleder meg til å følge med her! Vi har nå begynt å avlyse våre bryllupsplaner for juli 2011, føler oss ganske trygge på at spira er kommet for å "bli" :rødme: Er nesten litt trist, å avbestille kirka og div, men har jo verdens beste grunn til å utsette bryllupeet da :rødme: Har nesten bestemt oss for ny dato da, i juli 2012, så er ikke lenge til vi begynner å booke igjen;)

Kan du ikke poste noen bilder av aktuelle kjoler/ting du liker? :)

Det gikk visst litt fortere enn jeg hadde tenkt :fnise: Forloveen lurte på om jeg begynte å angre og få kalde føtter nå som ting ble mer fastsatt, men jeg bare koser meg jeg :jepp: Og det er så herlig når han er like gira som meg :jepp:

Kjedelig å måtte avlyse det dere har kommet i gang med å planlegge, men dere har jo verdens beste grunn til å gjøre det :rødme: Dere får jo bare ekstra tid til å få dagen akkurat slik som dere ønsker, og det er jo ikke verst det heller :) Merker jeg er glad for at vi har lenger tid på oss til å få bryllupsfesten slik vi vil, for selve oppholdet i Lisboa kommer til å gå strålende uansett :jepp:

Kjolene jeg ser på nå kommer i neste innlegg grunnet smileybegrensninger :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan slenge inn kjolene jeg lurer på her også :jepp: Det største problemet mitt er at jeg er usikker på om jeg kan gå med alle kjolene hele dagen, og det er jo det jeg aller helst vil :jepp: Er jo ikke hver dag en kan kle seg som en prinsesse :nigo:

Velger jeg en av de lange kjolene blir det gjerne til at de blir brukt i selve vielsen og lunsjen, og at jeg da har den korte kjolen til senere på kvelden når vi drar ut og spiser middag og koser oss ute :jepp:

Kjole 1 I en lys farge selvfølgelig :jepp:

Kjole 2 Får en skikkelig gresk-gudinne følelse av denne her :hjerte:

Kjole 3 Nydelig :rødme:

Kjole 4 Kjempe flott kjole, som jeg tror blir nydelig uansett farge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten lyst til å gifte meg igjen jeg når jeg ser slike flotte kjoler :hjerte:

Ville gått for kjole 2,3 eller 4 :) Spørs litt på hvordan kropp du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...