Småkjekset Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1101 Del Skrevet 9. november 2010 Hellu:)!! Ja, her går det unna! Så rart at man merker i andre sine dagbøker at tiden liksom går så fort:)!! Men ja, so happuy for you...håper bare ikke du blir helt nervevrak da... :gjeiper: Neida!! Bjørklund har masse nnydelig ringer, men det er ikke så lett akkurat det der altså.. Ønsker deg hell og lykke Popper inn før den store dagn, men ja, kose deg med drømmene dine du, for en herlig følelse! Heisann Ja det er sannelig sant I andre dagbøker går tiden mye fortere enn sin egen. Bare se på din egen bok, du skal jo snart få lov til å møte den lille krabaten som ligger og lurer i magen din :rødme: Tror nok at nervene mine begynner å forberede seg for det som skal skje, for jeg er konstant nervøs. Det var rett før jeg røpte meg for kjæresten i går Men jeg skal nok klare å holde meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. november 2010 #1102 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Så spennende! Så romantisk...:rødme: Red: måtte fjerne en "e" på slutten av romantisk...er jo ikke rogalending, heller! Endret 9. november 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1103 Del Skrevet 9. november 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. november 2010 #1104 Del Skrevet 10. november 2010 Ojojojjj - nå er det ikke lenge igjen!!! Så spennende!!! Gleder meg skikkelig på deres vegne Skal dere reise bort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. november 2010 Forfatter #1105 Del Skrevet 10. november 2010 Ojojojjj - nå er det ikke lenge igjen!!! Så spennende!!! Gleder meg skikkelig på deres vegne Skal dere reise bort?? To dager igjen Det blir til at vi reiser bort Like greit egentlig, for da kommer vi hjem der vi hører til, så da passer det enda bedre synes jeg For det er der vi skal bygge hus når den tid kommer :rødme: Er fremdeles usikker på hvordan jeg skal gjøre det, men jeg regner med at det løser seg av seg selv Det har begynt å snø her hos oss nå, så vi får håpe at det er greit føre over fjellet Hvis ikke får vi ta inn på hotell på fjellet Jeg gleder meg sånn at jeg ikke har ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. november 2010 #1106 Del Skrevet 10. november 2010 Snø, hotell, og frieri - :rødme: :rødme: :rødme: Det blir nok et nydelig frieri, uansett hvor det blir! Gleder meg sånn til å høre alt om det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 10. november 2010 #1107 Del Skrevet 10. november 2010 Åh, det kommer til å bli helt perfekt Småkjekset!! :rødme: Gleder meg sånn til å høre om hvordan det har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. november 2010 #1108 Del Skrevet 10. november 2010 ohh dette er jo så spennende, gleder meg til å høre hvordan alt går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. november 2010 Forfatter #1109 Del Skrevet 10. november 2010 Snø, hotell, og frieri - :rødme: :rødme: :rødme: Det blir nok et nydelig frieri, uansett hvor det blir! Gleder meg sånn til å høre alt om det!! Det blir nok bra Åh, det kommer til å bli helt perfekt Småkjekset!! :rødme: Gleder meg sånn til å høre om hvordan det har gått! Gleder meg sånn jeg også! Dagene kan ikke gå fort nok! Og nå er det jo bare 1 dag og to timer til datoen blir fredag 12.11 ohh dette er jo så spennende, gleder meg til å høre hvordan alt går Dette er kjempe spennende ja Gleder meg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. november 2010 #1110 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) :strix: Jeg feirer frieriet litt på forhånd jeg :strix: jeg er bare litt sånn over middels interessert i bryllup Endret 10. november 2010 av Icing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. november 2010 Forfatter #1111 Del Skrevet 10. november 2010 Det er jeg også egentlig Saumfarte internett tidligere etter historier om frieri og bryllup til alle jeg kom over, og storkoste meg Dette blir vel gjerne ikke noe bedre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. november 2010 #1112 Del Skrevet 11. november 2010 Å ta inn på hotell på fjellet høres jo skikkelig romantisk ut da!!! Tror dette kommer til å gå strålende bra uansett hvordan det blir, men ekstra koselig blir jo tanken på at du frir der dere kommer fra og skal flytte tilbake til når den tid kommer... Gleder meg til å høre om hvordan det har gått!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2010 #1113 Del Skrevet 11. november 2010 I morgen er dagen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. november 2010 Forfatter #1114 Del Skrevet 11. november 2010 Å ta inn på hotell på fjellet høres jo skikkelig romantisk ut da!!! Tror dette kommer til å gå strålende bra uansett hvordan det blir, men ekstra koselig blir jo tanken på at du frir der dere kommer fra og skal flytte tilbake til når den tid kommer... Gleder meg til å høre om hvordan det har gått!!!! Det hadde vært koselig å gjort det, men det blir nok til at vi kjører hele veien hjem. Har med oss katten vår, så bør ikke stoppe og gjøre turen hjem lenger enn nødvendig for henne stakkars I morgen er dagen her! Det er den Jeg kan nesten ikke tro det! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. november 2010 #1115 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Å ta inn på hotell på fjellet høres jo skikkelig romantisk ut da!!! Jeg også syns det! :rødme: Nesten så jeg sitter her å håper dere får uvær på vei over fjellet jeg nå altså! ..... Endret 11. november 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. november 2010 Forfatter #1116 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg også syns det! :rødme: Nesten så jeg sitter her å håper dere får uvær på vei over fjellet jeg nå altså! ..... Får vi det skylder jeg på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2010 #1117 Del Skrevet 11. november 2010 Tomorrow, tomorrow Jeg har så mye sommerfugler i magen på dine vegne!! Også må du bare oppdatere iløpet av kvelden om hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. november 2010 #1118 Del Skrevet 11. november 2010 Ja, jeg har også lyst å ta inn på hotell på fjellet... Ah, romantisk! Men skjønner godt dere drar rett dit pga katten. Uansett blir det kjempe bra vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. november 2010 Forfatter #1119 Del Skrevet 11. november 2010 Tomorrow, tomorrow Jeg har så mye sommerfugler i magen på dine vegne!! Også må du bare oppdatere iløpet av kvelden om hvordan det gikk Oppdatering kommer, jeg lover Ja, jeg har også lyst å ta inn på hotell på fjellet... Ah, romantisk! Men skjønner godt dere drar rett dit pga katten. Uansett blir det kjempe bra vet jeg! Tror at dette blir kjempe bra Nå merker jeg virkelig at nervene begynner å komme. Jeg skjelver på hendene faktisk! Om en halvtime kommer kjæresten hjem, og så skal jeg på personalmøte. Så om 3,5 timer er vi på vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. november 2010 #1120 Del Skrevet 11. november 2010 Skjønner godt at du skjelver på hendene ja.. Det gjorde mannen min også da han fridde, men det var bare sjarmerende! Skjønner godt at du er nervøs, men det går braaaa. God tur etterpå Stopper innom igjen i morgen og ønsker deg enda mer lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå