Småkjekset Skrevet 8. november 2010 Forfatter #1081 Skrevet 8. november 2010 Tusen takk for kjempe gode forslag Dine Tror virkelig jeg kommer til å gå for de Så da er det bare å vente på at helgen skal komme, og huske å ha med boken hvis vi drar noe sted :rødme: Jeg klarer nesten ikke å vente
~lillefot~ Skrevet 8. november 2010 #1083 Skrevet 8. november 2010 Hei småkjekset Har oppdatert meg litt i boken din, jeg - gjett om jeg skal inn her og sjekke den 12.! Ønsker deg masse lykke til med frieriet; du er jammen tøff!
Småkjekset Skrevet 8. november 2010 Forfatter #1084 Skrevet 8. november 2010 Sååååå spennende! Hei småkjekset Har oppdatert meg litt i boken din, jeg - gjett om jeg skal inn her og sjekke den 12.! Ønsker deg masse lykke til med frieriet; du er jammen tøff! Jeg gleder meg sånn, og håper dagene flyr avgårde slik at dagen endelig kommer :rødme:
Dine Skrevet 8. november 2010 #1085 Skrevet 8. november 2010 Så moro Det kommer til å gå sååå bra uansett hvordan du gjør det - det viktigste er jo at du husker boken dersom dere drar avgårde Kommer til å være skikkelig spent på dine vegne fredag, selv om jeg er helt overbevist om at det går bra! Håper du får oppdatert oss i løpet av helgen hvertfall, med hvordan det gikk Stor så lenge (håper uken går foooort unna, så fredagen kommer!!)
Småkjekset Skrevet 8. november 2010 Forfatter #1086 Skrevet 8. november 2010 Så moro Det kommer til å gå sååå bra uansett hvordan du gjør det - det viktigste er jo at du husker boken dersom dere drar avgårde Kommer til å være skikkelig spent på dine vegne fredag, selv om jeg er helt overbevist om at det går bra! Håper du får oppdatert oss i løpet av helgen hvertfall, med hvordan det gikk Stor så lenge (håper uken går foooort unna, så fredagen kommer!!) Det kommer såklart oppdatering her Kjære søte fredag, kan du ikke komme litt fortere? :pls:
Dine Skrevet 8. november 2010 #1087 Skrevet 8. november 2010 Det kommer såklart oppdatering her Kjære søte fredag, kan du ikke komme litt fortere? :pls: Jeg heier med deg jeg
Lucky? Skrevet 8. november 2010 #1088 Skrevet 8. november 2010 Nå er det ikke lenge igjen Håper du finner en fin anledning til å gi kjære boken
Spatula Skrevet 8. november 2010 #1089 Skrevet 8. november 2010 4 dager igjen Dette blir så romantisk å flott og snart blir dette ei bryllupsdagbok
Småkjekset Skrevet 8. november 2010 Forfatter #1090 Skrevet 8. november 2010 Jeg heier med deg jeg Nå er det ikke lenge igjen Håper du finner en fin anledning til å gi kjære boken Merker jeg får litt småpanikk av å tenke på at det ikke er mange dagene igjen, men ejg gleder meg sånn så det får jeg bare tåle 4 dager igjen Dette blir så romantisk å flott og snart blir dette ei bryllupsdagbok Det er ikke lenge til! :dåne: For tiden er den jo alt annet enn prøverdagbok, så tror nok det blir mer passende med en alt mulig dagbok sånn egentlig Nå sitter kjæresten og jobber med noe pcgreier mens jeg sitter å drømmer meg bort i ringhimmelen da Burde kanskje ikke sitte å se på det nå allerede, men det finnes jo så mye som frister Snublet over Bjørklund sine sider, og der er det halv pris på den billigste forlovelsesringen ut november Men jeg har ikke klart å finne noen jeg liker veldig der enda da. Men så fant jeg lykkeringene, og der kan jeg jo få akkurat den ringen jeg vil
DDuck Skrevet 8. november 2010 #1091 Skrevet 8. november 2010 Ååååh jeg gleder meg til fredag :strix:
Becky1 Skrevet 8. november 2010 #1092 Skrevet 8. november 2010 OMG!!! Nå er det ikke lenge igjen Vi har lykkeringer og er veldig fornøyde med det. Husk at hvis du setter på diamanter, så må de visst byttes ut etter en tid. Stjernedryss og de der. Det sa de etter at jeg bestemte meg for ikke å ha diamant (det gikk ikke pga str og mønster). Da sa de det i ettertid. Du kan jo uansett forhøredeg om det, hvis du ønsker diamanter.
Småkjekset Skrevet 8. november 2010 Forfatter #1093 Skrevet 8. november 2010 Ååååh jeg gleder meg til fredag :strix: Det gjør jeg også OMG!!! Nå er det ikke lenge igjen Vi har lykkeringer og er veldig fornøyde med det. Husk at hvis du setter på diamanter, så må de visst byttes ut etter en tid. Stjernedryss og de der. Det sa de etter at jeg bestemte meg for ikke å ha diamant (det gikk ikke pga str og mønster). Da sa de det i ettertid. Du kan jo uansett forhøredeg om det, hvis du ønsker diamanter. Nei, nå nærmer det seg med stormskritt og jeg kan nesten ikke vente Det må jeg sjekke ut nærmere, for tror nok jeg vil ha diamant i min. Gjelder det bare de diamantene som er i stjernedryssene, eller gjelder det det hele hjertet også? Tror jeg skal inn og luske litt mer jeg nå
Becky1 Skrevet 8. november 2010 #1094 Skrevet 8. november 2010 Det må jeg sjekke ut nærmere, for tror nok jeg vil ha diamant i min. Gjelder det bare de diamantene som er i stjernedryssene, eller gjelder det det hele hjertet også? Det vet jeg ikke. Tror hun sa det som en slags trøst til at jeg ikke fikk ringen sånn som jeg først ønsket. Det hjertet er kjempefint
Småkjekset Skrevet 8. november 2010 Forfatter #1095 Skrevet 8. november 2010 Det vet jeg ikke. Tror hun sa det som en slags trøst til at jeg ikke fikk ringen sånn som jeg først ønsket. Det hjertet er kjempefint Jeg får nok forhøre meg litt med dem hvis det blir aktuelt med ring derfra Nå er det bare tre dager og 2 timer til datoen skifter til 12. november
pusilus Skrevet 8. november 2010 #1096 Skrevet 8. november 2010 Herlig stemning her Sitter og gliser nå jeg
cypress Skrevet 9. november 2010 #1097 Skrevet 9. november 2010 Her går heldigvis tiden fort!! Snart fredag!!!
Småkjekset Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1098 Skrevet 9. november 2010 Herlig stemning her Sitter og gliser nå jeg
Småkjekset Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1099 Skrevet 9. november 2010 Her går heldigvis tiden fort!! Snart fredag!!! Tiden går kjempe fort nå, og jeg liker det
Luremegpå Skrevet 9. november 2010 #1100 Skrevet 9. november 2010 Hellu:)!! Ja, her går det unna! Så rart at man merker i andre sine dagbøker at tiden liksom går så fort:)!! Men ja, so happuy for you...håper bare ikke du blir helt nervevrak da... :gjeiper: Neida!! Bjørklund har masse nnydelig ringer, men det er ikke så lett akkurat det der altså.. Ønsker deg hell og lykke Popper inn før den store dagn, men ja, kose deg med drømmene dine du, for en herlig følelse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå