~lillefot~ Skrevet 21. august 2010 #641 Del Skrevet 21. august 2010 Hei småkjekset, tusen takk for kommentar i boken min At jeg allerede er 11 uker på vei, kan jeg ikke helt fatte. Håper det ordner seg mtp studiene dine dette året - det burde jo ikke være noe problem. Ha en super lørdagskveld du også - tips: illusjonisten på tvnorge kl 21.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. august 2010 Forfatter #642 Del Skrevet 21. august 2010 Da var tanta på plass Merker godt at jeg har vært bortskjemt med at hun ikke har vist seg de siste månedene, men det er allikevel godt å ha henne tilbake Jeg har funnet ut at siden det gjerne er like greit å ikke prøve nå før jeg skal opereres blir prøvingen satt på pause til jeg er på bedringens vei Og skulle det nå skje noe allikevel, så finnes det nok en ordning på det også Nå skal jeg nyte lørdagskvelden sammen med sambo :rødme: Håper dere får en flott helg jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. august 2010 #643 Del Skrevet 21. august 2010 Hei! Så gode nyheter! Den tanta er både hatet og elsket her inne.. Du skal ikke se bort i fra at den spotteperioden du hadde var en slags forvirret tante det og. Og med operasjon på trappene er kanskje bordet snart ryddet for ordentlig prøving på dere! Ha en fin lørdagskveld med kjærsten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. august 2010 #644 Del Skrevet 21. august 2010 Så fint at kroppen begynner å "virke" igjen . Nå slipper du forhåpentligvis etterhvert å småblø/spotte i tide og utide. Håper du har hatt en flott lørsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. august 2010 #645 Del Skrevet 22. august 2010 Så bra at tanta har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 22. august 2010 #646 Del Skrevet 22. august 2010 Tenk så mye du ikke visste for bare noen dager siden,(tanta, opreasjon, prøving...) og nå har du "orden" på det meste med kroppen din og livet ditt Syns det virker som om det går rette veien med dere nå, så håper det fortsetter sånn! Gruer meg til hvordan tiden etterpå operasjonen, så jeg driver å laster ned mye filmer og serier nå slik at jeg har noe å slappe av med Og jeg er stadig på jakt etter flere ting å laste ned, så det er bare å tipse i vei Tja, hva slags serier liker du? Krim, humor, goodfeel, eventyr.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. august 2010 Forfatter #647 Del Skrevet 22. august 2010 Hei! Så gode nyheter! Den tanta er både hatet og elsket her inne.. Du skal ikke se bort i fra at den spotteperioden du hadde var en slags forvirret tante det og. Og med operasjon på trappene er kanskje bordet snart ryddet for ordentlig prøving på dere! Ha en fin lørdagskveld med kjærsten!! Det er jo veldig mulig at den spottingen jeg opplevde tidligere var en forrvirret tante Jeg er bare glad for at hun endelig dukket opp, slik at jeg "vet" at ting er i orden Gleder meg til vi kan starte ordentlig prøving Så håper at syklusen stabiliserer seg til jeg er ferdig operert, slik at prøvingen kan begynne Hadde en flott kveld med kjæresten, ble både god mat, guitar hero og WOW på oss Så fint at kroppen begynner å "virke" igjen . Nå slipper du forhåpentligvis etterhvert å småblø/spotte i tide og utide. Håper du har hatt en flott lørsdagskveld Jeg håper at jeg slipper det ja, for det tærer skikkelig på humøret når det holder på en stund Så nå håper jeg at dette er starten på en grei høst syklusmessig Hadde en kjempe flott lørdagskveld, håper du hadde det også Så bra at tanta har kommet Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å bli glad for det, men det er jeg nå faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. august 2010 Forfatter #648 Del Skrevet 22. august 2010 Tenk så mye du ikke visste for bare noen dager siden,(tanta, opreasjon, prøving...) og nå har du "orden" på det meste med kroppen din og livet ditt Syns det virker som om det går rette veien med dere nå, så håper det fortsetter sånn! Tja, hva slags serier liker du? Krim, humor, goodfeel, eventyr.....? Jeg er veldig fornøyd for at det ble orden på så mye med en gang Så nå håper jeg bare at etterhvert som operasjonen blir unnagjort at alt det andre ordner seg også, slik at vi kan starte en familie :rødme: Jeg ser på det meste av serier egentlig Ser på Dexter, Greys, Frustrerte Fruer, Secret Life of the American Teenager, NCIS - ja, det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. august 2010 Forfatter #649 Del Skrevet 22. august 2010 Kjæresten har forresten funnet ut hvor mange ganger en må ha sex før en blir gravid 104 ganger over et halvt år Det er ihvertfall det Dagbladet sier i denne artikkelen sin Så da var det klar tale om hvordan vi kunne løse dette med tanke på jobben hans; han er rett og slett nødt til å gå til sjefen sin at han er nødt til å være hjemme det neste halve året, ihvertfall fire dager i uken, slik at vi kan bli gravide Vet ikke helt om det hadde blitt godt tatt imot av sjefen, men det hadde nok blitt trekt litt på smilebåndene kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 22. august 2010 #650 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg ser på det meste av serier egentlig Ser på Dexter, Greys, Frustrerte Fruer, Secret Life of the American Teenager, NCIS - ja, det meste Her er mine favorittserier eventyr: Merlin sesong 1 og 2. Sesong 3 kommer nå straks Krim: Bones! alle fem sesongene! goodfeel: Army wives, alle 4 sesongene scienes fiction. V (Visitors) er midt i den enda, men spennende sålangt og Ghost Whisperer alle 5 sesongene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. august 2010 #651 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Kjæresten har forresten funnet ut hvor mange ganger en må ha sex før en blir gravid 104 ganger over et halvt år Det er ihvertfall det Dagbladet sier i denne artikkelen sin Så da var det klar tale om hvordan vi kunne løse dette med tanke på jobben hans; han er rett og slett nødt til å gå til sjefen sin at han er nødt til å være hjemme det neste halve året, ihvertfall fire dager i uken, slik at vi kan bli gravide Vet ikke helt om det hadde blitt godt tatt imot av sjefen, men det hadde nok blitt trekt litt på smilebåndene kan jeg tenke meg mannen min leste det og.....da var kommentaren hans "JA, var det jeg sa, derfor vi traff så fort skjønner du " Han kan jo tulle med sjefen da, se hva responsen er p.s. glemte å for at tanta er kommet! Endret 22. august 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. august 2010 Forfatter #652 Del Skrevet 22. august 2010 Her er mine favorittserier eventyr: Merlin sesong 1 og 2. Sesong 3 kommer nå straks Krim: Bones! alle fem sesongene! goodfeel: Army wives, alle 4 sesongene scienes fiction. V (Visitors) er midt i den enda, men spennende sålangt og Ghost Whisperer alle 5 sesongene Da skal jeg sette i gang å laste ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. august 2010 Forfatter #653 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) mannen min leste det og.....da var kommentaren hans "JA, var det jeg sa, derfor vi traff så fort skjønner du " Han kan jo tulle med sjefen da, se hva responsen er p.s. glemte å for at tanta er kommet! Skal ikke se bort i fra at det blir tatt opp i en sammenheng på jobb nei Endret 22. august 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. august 2010 #654 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg synes United States of Tara er fantastisk! Også ser jeg Glee, humoren er herlig om man skjønner den. Nå har jeg nettopp begynt å se Pretty Little Liars, men ve tikke om jeg liker den ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. august 2010 #655 Del Skrevet 22. august 2010 Hurra for tanta! Og ja, han må nok være hjemme mer, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. august 2010 #656 Del Skrevet 22. august 2010 Innom og oppdaterer meg. Har vært VELDIG dårlig til det i det siste. Serier er gøy. Mine favoritter: How I Met Your Mother Sons of Anarchy Friday Night Lights Greek Entourage Psych (hysterisk morsom) True Blood Supernatural ...ser på det meste jeg egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 22. august 2010 #657 Del Skrevet 22. august 2010 for TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. august 2010 Forfatter #658 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg synes United States of Tara er fantastisk! Også ser jeg Glee, humoren er herlig om man skjønner den. Nå har jeg nettopp begynt å se Pretty Little Liars, men ve tikke om jeg liker den ennå.. Glee er kjempe artig ja, så gleder emg stort til neste sesong Hurra for tanta! Og ja, han må nok være hjemme mer, hehe Han blir hjemme med meg en god stund etter operasjonen ihvertfall, så håper at formen er bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. august 2010 Forfatter #659 Del Skrevet 22. august 2010 Innom og oppdaterer meg. Har vært VELDIG dårlig til det i det siste. Serier er gøy. Mine favoritter: How I Met Your Mother Sons of Anarchy Friday Night Lights Greek Entourage Psych (hysterisk morsom) True Blood Supernatural ...ser på det meste jeg egentlig. Mange av seriene her har jeg sett før, mens de jeg ikke har fått sett enda skal lastes ned nå for TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. august 2010 #660 Del Skrevet 22. august 2010 Er det ingen som foreslår Big Bang Theory? Den er hysterisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå