Gå til innhold

Da var det vår tur!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei småkjekset,

tusen takk for kommentar i boken min :klemmer:

At jeg allerede er 11 uker på vei, kan jeg ikke helt fatte.

Håper det ordner seg mtp studiene dine dette året - det burde jo ikke være noe problem.

Ha en super lørdagskveld du også - tips: illusjonisten på tvnorge kl 21.30 :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var tanta på plass :sjenert:

Merker godt at jeg har vært bortskjemt med at hun ikke har vist seg de siste månedene, men det er allikevel godt å ha henne tilbake :jepp:

Jeg har funnet ut at siden det gjerne er like greit å ikke prøve nå før jeg skal opereres blir prøvingen satt på pause til jeg er på bedringens vei :jepp: Og skulle det nå skje noe allikevel, så finnes det nok en ordning på det også :jepp:

Nå skal jeg nyte lørdagskvelden sammen med sambo :rødme:

Håper dere får en flott helg jenter :vinke::klem:

Skrevet

Hei! :vinke:

Så gode nyheter! Den tanta er både hatet og elsket her inne.. Du skal ikke se bort i fra at den spotteperioden du hadde var en slags forvirret tante det og.

Og med operasjon på trappene er kanskje bordet snart ryddet for ordentlig prøving på dere! :jepp:

Ha en fin lørdagskveld med kjærsten!!

:klem:

Skrevet

Så fint at kroppen begynner å "virke" igjen :jepp: . Nå slipper du forhåpentligvis etterhvert å småblø/spotte i tide og utide.

Håper du har hatt en flott lørsdagskveld :)

Gjest Ruccola
Skrevet

Tenk så mye du ikke visste for bare noen dager siden,(tanta, opreasjon, prøving...) og nå har du "orden" på det meste med kroppen din og livet ditt :)

Syns det virker som om det går rette veien med dere nå, så håper det fortsetter sånn! :tommelopp:

:klemmer:

Gruer meg til hvordan tiden etterpå operasjonen, så jeg driver å laster ned mye filmer og serier nå slik at jeg har noe å slappe av med :jepp: Og jeg er stadig på jakt etter flere ting å laste ned, så det er bare å tipse i vei :jepp::popcorn:

Tja, hva slags serier liker du? Krim, humor, goodfeel, eventyr.....?

Skrevet

Hei! :vinke:

Så gode nyheter! Den tanta er både hatet og elsket her inne.. Du skal ikke se bort i fra at den spotteperioden du hadde var en slags forvirret tante det og.

Og med operasjon på trappene er kanskje bordet snart ryddet for ordentlig prøving på dere! :jepp:

Ha en fin lørdagskveld med kjærsten!!

Det er jo veldig mulig at den spottingen jeg opplevde tidligere var en forrvirret tante :jepp: Jeg er bare glad for at hun endelig dukket opp, slik at jeg "vet" at ting er i orden :)

Gleder meg til vi kan starte ordentlig prøving :jepp: Så håper at syklusen stabiliserer seg til jeg er ferdig operert, slik at prøvingen kan begynne :lur:

Hadde en flott kveld med kjæresten, ble både god mat, guitar hero og WOW på oss :fnise:

Så fint at kroppen begynner å "virke" igjen :jepp: . Nå slipper du forhåpentligvis etterhvert å småblø/spotte i tide og utide.

Håper du har hatt en flott lørsdagskveld :)

Jeg håper at jeg slipper det ja, for det tærer skikkelig på humøret når det holder på en stund :sjenert: Så nå håper jeg at dette er starten på en grei høst syklusmessig :jepp:

Hadde en kjempe flott lørdagskveld, håper du hadde det også :jepp:

Så bra at tanta har kommet :)

Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å bli glad for det, men det er jeg nå faktisk :jepp:

Skrevet

Tenk så mye du ikke visste for bare noen dager siden,(tanta, opreasjon, prøving...) og nå har du "orden" på det meste med kroppen din og livet ditt :)

Syns det virker som om det går rette veien med dere nå, så håper det fortsetter sånn! :tommelopp:

Tja, hva slags serier liker du? Krim, humor, goodfeel, eventyr.....?

Jeg er veldig fornøyd for at det ble orden på så mye med en gang :jepp: Så nå håper jeg bare at etterhvert som operasjonen blir unnagjort at alt det andre ordner seg også, slik at vi kan starte en familie :rødme:

Jeg ser på det meste av serier egentlig :popcorn: Ser på Dexter, Greys, Frustrerte Fruer, Secret Life of the American Teenager, NCIS - ja, det meste :jepp:

Skrevet

Kjæresten har forresten funnet ut hvor mange ganger en må ha sex før en blir gravid :fnise:

104 ganger over et halvt år :opplyser:

Det er ihvertfall det Dagbladet sier i denne artikkelen sin :fnise:

Så da var det klar tale om hvordan vi kunne løse dette med tanke på jobben hans; han er rett og slett nødt til å gå til sjefen sin at han er nødt til å være hjemme det neste halve året, ihvertfall fire dager i uken, slik at vi kan bli gravide :fnise:

Vet ikke helt om det hadde blitt godt tatt imot av sjefen, men det hadde nok blitt trekt litt på smilebåndene kan jeg tenke meg :fnise:

Gjest Ruccola
Skrevet

Jeg ser på det meste av serier egentlig :popcorn: Ser på Dexter, Greys, Frustrerte Fruer, Secret Life of the American Teenager, NCIS - ja, det meste :jepp:

Her er mine favorittserier :)

eventyr: Merlin sesong 1 og 2.

Sesong 3 kommer nå straks :)

Krim: Bones! alle fem sesongene!

goodfeel: Army wives, alle 4 sesongene

scienes fiction. V (Visitors) er midt i den enda, men spennende sålangt :)

og Ghost Whisperer alle 5 sesongene :)

Skrevet (endret)

Kjæresten har forresten funnet ut hvor mange ganger en må ha sex før en blir gravid :fnise:

104 ganger over et halvt år :opplyser:

Det er ihvertfall det Dagbladet sier i denne artikkelen sin :fnise:

Så da var det klar tale om hvordan vi kunne løse dette med tanke på jobben hans; han er rett og slett nødt til å gå til sjefen sin at han er nødt til å være hjemme det neste halve året, ihvertfall fire dager i uken, slik at vi kan bli gravide :fnise:

Vet ikke helt om det hadde blitt godt tatt imot av sjefen, men det hadde nok blitt trekt litt på smilebåndene kan jeg tenke meg :fnise:

:ler: mannen min leste det og.....da var kommentaren hans "JA, var det jeg sa, derfor vi traff så fort skjønner du ;) " :fnise:

Han kan jo tulle med sjefen da, se hva responsen er :ler:

p.s. glemte å :hoppe: for at tanta er kommet!

Endret av Neytiri
Skrevet

Her er mine favorittserier :)

eventyr: Merlin sesong 1 og 2.

Sesong 3 kommer nå straks :)

Krim: Bones! alle fem sesongene!

goodfeel: Army wives, alle 4 sesongene

scienes fiction. V (Visitors) er midt i den enda, men spennende sålangt :)

og Ghost Whisperer alle 5 sesongene :)

Da skal jeg sette i gang å laste ned :jepp:

Skrevet (endret)

:ler: mannen min leste det og.....da var kommentaren hans "JA, var det jeg sa, derfor vi traff så fort skjønner du ;) " :fnise:

Han kan jo tulle med sjefen da, se hva responsen er :ler:

p.s. glemte å :hoppe: for at tanta er kommet!

:fnise:

Skal ikke se bort i fra at det blir tatt opp i en sammenheng på jobb nei :ler:

Endret av Småkjekset
Skrevet

Jeg synes United States of Tara er fantastisk! Også ser jeg Glee, humoren er herlig om man skjønner den. Nå har jeg nettopp begynt å se Pretty Little Liars, men ve tikke om jeg liker den ennå..

Skrevet

Hurra for tanta! ;)

Og ja, han må nok være hjemme mer, hehe :P

Skrevet

:vinke: Innom og oppdaterer meg. Har vært VELDIG dårlig til det i det siste. :sjenert:

Serier er gøy. :nigo: Mine favoritter:

How I Met Your Mother

Sons of Anarchy

Friday Night Lights

Greek

Entourage

Psych (hysterisk morsom)

True Blood

Supernatural

...ser på det meste jeg egentlig. :fnise:

Skrevet

Jeg synes United States of Tara er fantastisk! Også ser jeg Glee, humoren er herlig om man skjønner den. Nå har jeg nettopp begynt å se Pretty Little Liars, men ve tikke om jeg liker den ennå..

Glee er kjempe artig ja, så gleder emg stort til neste sesong :jepp:

Hurra for tanta! ;)

Og ja, han må nok være hjemme mer, hehe :P

Han blir hjemme med meg en god stund etter operasjonen ihvertfall, så håper at formen er bra da :lur::fnise:

Skrevet

:vinke: Innom og oppdaterer meg. Har vært VELDIG dårlig til det i det siste. :sjenert:

Serier er gøy. :nigo: Mine favoritter:

How I Met Your Mother

Sons of Anarchy

Friday Night Lights

Greek

Entourage

Psych (hysterisk morsom)

True Blood

Supernatural

...ser på det meste jeg egentlig. :fnise:

Mange av seriene her har jeg sett før, mens de jeg ikke har fått sett enda skal lastes ned nå :jepp:

:hoppe: for TR :hoppe:

:hoppe:

Skrevet

Er det ingen som foreslår Big Bang Theory? :bond: Den er hysterisk :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...