Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Hei hei. Vil bare legge igjen et spor siden jeg har smuglest litt ;) Utrolig fin ring!!! Må si jeg er imponert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i samboeren min om dagen :rødme: Er nesten nødt for at det blir sånn når jeg er så heldig som jeg er :jepp:

Hei hei. Vil bare legge igjen et spor siden jeg har smuglest litt ;) Utrolig fin ring!!! Må si jeg er imponert :)

Så koselig med nytt besøk i boken! :velkommen: skal du være :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite nytt å fortelle om fra prøververdenen om dagen :sjenert:

Men en positiv ting er at jeg ikke har opplevd småblødninger siden fredag :hoppe: Føler meg mye friere uten å måtte bekymre meg for det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boken din hadde falt ut av mine innlegg, så nå måtte jeg bare skrive noe for å få den inn igjen...

Håper du har det fint! Ingen småblødninger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, på deg, Småkjekset!

Kan virke som om syklusen din er i ferd med å stabilisere seg, kanskje ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite nytt å fortelle om fra prøververdenen om dagen :sjenert:

Men en positiv ting er at jeg ikke har opplevd småblødninger siden fredag :hoppe: Føler meg mye friere uten å måtte bekymre meg for det :jepp:

Så bra :nigo: Hvordan går det ellers da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress, Sequax og *lilly* :vinke:

Jeg håper virkelig at syklusen min holder på å stabilisere seg :jepp:

Men det står dårlig til med prøvingen nå dessverre :sjenert: Forrige gang vi :sengekos: var forrige tirsdag, og uken før der igjen gangen før det :sjenert: Men siden ejg ikke vet hvordan jeg ligger an i syklusen er det ikke enkelt å vite om vi gåår glipp av muligheten denne PP eller ikke.

I signaturen min står det fremdeles PP2, for jeg vet ikke om jeg skal kalle de siste ukenes småblødninger PP3, for jeg har jo ikke hatt en "vanlig" TR siden midten av mai. Så det er vel mest rett å vente til neste gang TR kommer og kalle det PP3? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ja, det er jo fortsatt pp2, selv om den drøyer i det kjedsommelige.. :gjeiper:

Nå håper jeg virkelig at det skjer noe med deg snart altså, må være forferdelig å gå sånn og lure!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig å lure sånn.. De første mnd etter jeg sluttet på p-piller var syklusen min helt på bærtur, var til å bli smågal av! Håper det stabiliserer seg snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en kan trygt si at tålmodigheten min får prøvd seg med dette her, og ikke minst den stakkars samboeren min :fnise:

Så vi får bare håpe og tror at dette skal gå veien for oss også, men det skal bare ta litt tid før vi kommer igang først :jepp:

Nyter for tiden noen late feriedager hjemme hos foreldrene mine, og kan ikke klage når vi endelig har litt :sol: å skryte av :) Det er vel det eneste vi kan skryte av for tiden, for noe :sengekos: er det ikke mye av :sjenert: Men det kommer nok etterhvert det også :jepp: Skal ihvertfall gjøre en innsats :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Lenge siden jeg har vært innom nå med laaang ferie :)

Jeg kan tipse om at mye :sol: og varme kan stimulere til :sengekos: Så skru opp varmen i leiligheten, sett på masse lamper, spill hawaiimusikk og lag noen flotte drinker! Bikini og solkrem må seff også til. Voila! :fnise: (vi to den litt mer langvarige varianten og reiste til syden :jepp: Vi ble sikkert stemplet som det i overkant lykkelige gravide paret på hotellet :rolleyes::fnise: )

Litt lite stas å lage syden i huset til foreldrene dine kanskje..

Nå må denne syklusen din skjerpe seg her. :opplyser: Har du prøvd temping for å se om du kan se antydning til eggløsning/syklus? Det ville jeg gjort tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at manglende :sengekos: skyldes at vi er på ferie der vi kommer fra, så det er ikke alltid like greit å prøve på noe når en har svigers til alle kanter :fnise: Men jeg fikk lurt til meg noe i går :lur:

Vi lurer på om vi skal ta oss en tur til varmere strøk senere i høst, i så fall SKAL det produseres en liten en på den turen :fnise: Neida, jeg tror vi trenger å komme oss litt bort bare oss to siden han jobber såpass mye som han gjør, og jeg blir mye hjemme alene på grunn av det :)

Men når vi skal få tid til å dra bort er en annen ting :sjenert: Jeg skal til konsultasjon på sykehuset i Telemark om to uker ang operasjon av den teite skjoldbruskkjertelen min som gir meg høyt stoffskifte, så vi får vel vente å se til etter jeg har vært der før vi kan bestille noe. Men hvis jeg har et nytt arr så kan vel ikke jeg være i solen den første tiden? :klø: I så fall er det jo idiotisk å dra til en solfylt plass for å nyte solen :vetikke:

Jeg har ikke tempet noe til nå, men jeg lurer på om jeg skal begynne med det ut over høsten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du setter på plaster går det kanskje greit..? Er det kikkhullsoperasjon? Da blir det jo bare noen små prikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket ikke som om det er kikkhulsopperasjon dessverre, så ut i fra det jeg har hørt blir det et arr på 4-6 cm på tvers av halsgropen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanten min opererte bort skjoldbruskkjertelen for noen år siden, og da ble det et langt arr i halsgropen ja. Det er mange år siden da, så ting kan jo ha skjedd siden den gang. Jeg husker hun pleide å skremme lille, naive meg med at hvis hun tok av teipen foran såret, ville hodet hennes ramle av.. Det er slemt å skremme dumme barn med sånt!! :snurt:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :fnise:

Vil tror det skremte deg godt da ja :jepp:

Jeg er litt redd for at jeg kommer til å få et fælt arr og at jeg ikke kommer til å bli vant til det og at jeg kommer til å føle meg skikkelig dårlig til sinns på grunn av det :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er litt bekymret for det. Men man skulle tro at de legger litt vekt på å sy pent når det er på et sted som blir såpass synlig? Og arr blir jo heldigvis mindre synlige med tiden uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal høre med kirurgen om han har noen bilder han kan vise frem når jeg skal på konsultasjon :jepp:

Og så driver jeg å drømmer meg bort til varme steder. Håper vi kan komme oss på en tur før jeg skal opereres, slik at jeg har fått meg en virkelig avslappende uke før det skjer noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...