Teita Skrevet 9. mai 2011 #1981 Del Skrevet 9. mai 2011 Ikke lenge til du blir gift nå. Så spennende Masse lykke til med PP6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #1982 Del Skrevet 9. mai 2011 1 måned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #1983 Del Skrevet 9. mai 2011 Én måned igjen, snuppa!!! :strix: Ja!! Disse dagene og ukene kommer til å fly avgårde Ikke lenge til du blir gift nå. Så spennende Masse lykke til med PP6 Nei nå er det ikke lenge igjen BLir utrolig spennende, og jeg kan nesten ikke vente Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #1984 Del Skrevet 9. mai 2011 Nå er det da altså bare 1 måned igjen, og jeg skjønner ikke hvor alle ukene og månedene har gått! Føles ut som om vi nettopp fortale familie og venner om at vi var forlovet, og nå er det da bare 1 måned igjen til vi er gift Tiden frem mot at vi reiser kommer til å gå så utrolig fort, for vi har kjempe mye å gjøre, både med bryllupsplanlegging og klargjøring av leilighet for salg. For ikke å snakke om eksamen Dette blir herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. mai 2011 #1985 Del Skrevet 9. mai 2011 Den neste måneden kommer nok til å fly, og plutselig er den store dagen her! Dere har en spennende tid foran dere! Har nerver begynt å melde seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #1986 Del Skrevet 9. mai 2011 Den neste måneden kommer nok til å fly, og plutselig er den store dagen her! Dere har en spennende tid foran dere! Har nerver begynt å melde seg? Jeg har ikke merket noe til nerver enda, så håper de holder seg unna Men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å være superstresset og dagene før vi drar og når vi kommer frem, i forhold til om vi rekker alt som skal gjøres da, og om det finnes en restaurant som har ledig plass til oss til lunsj og middag. Men heldigvis er forloveden ganske rolig og minner meg så ofte han kan på at det nok helt sikkert går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. mai 2011 #1987 Del Skrevet 9. mai 2011 Oi, bare 1 måned igjen! Tiden går så fort altså! Tipper du har nok å drive med for tiden stakkars! Er forlover for ei som også gifter seg om en måned, og hun er iallfall stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. mai 2011 #1988 Del Skrevet 11. mai 2011 Nå går det fort fremover ja, herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. mai 2011 #1989 Del Skrevet 11. mai 2011 Tenk! Om under en måned er du FRU...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 13. mai 2011 #1990 Del Skrevet 13. mai 2011 Ikke lenge igjen til bryllup nå nei! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #1991 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Tiden raser avgårde om dagen, og jeg rekker nesten ikke å komme innom her. Men jeg er innom og ser til dere alle selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen spor etter meg. Om 4 uker er jeg da altså gift Utrolig spennende å våkne hver morgen å vite at jeg er en dag nærmere til å få drømmemannen Hadde eksamen i går etter at jeg fikk vite om det først på mandag. Fikk ikke forberedt meg så godt som jeg hadde håpet, men jeg stod og det var det viktigste Og så hadde forloveden rund dag, så da ble det feiring av han når han kom fra jobb :blåse: Vi får fotograf på besøk på onsdag, så frem til da skal vi rydde og vaske leiligheten å få den så fin som vi bare kan. Forhåpentligvis blir leiligheten vår finere enn naboene som selger sine, slik at vi får solgt unna vår først Får besøk av broren min og kjæresten hans i helgen også, så det blir kjempekos Håper at været blir strålende, for da skal jeg lufte forslaget om en tur til Tusenfryd Evt blir det svenskehandel Håper dere får en flott helg alle sammen Endret 13. mai 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. mai 2011 #1992 Del Skrevet 13. mai 2011 Spennende med leilighetssalg. Har dere eid lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #1993 Del Skrevet 13. mai 2011 Spennende med leilighetssalg. Har dere eid lenge? Kjøpte våren 2007, så begynner å bli noen år siden. Skal bli godt å bli kvitt den og flytte hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. mai 2011 #1994 Del Skrevet 13. mai 2011 Håper dere sitter igjen med et godt overskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #1995 Del Skrevet 13. mai 2011 Håper dere sitter igjen med et godt overskudd! Tvilsomt at vi gjør det da det er en borrettslagsleilighet med høy fellesgjeld Men målet er å ha solgt den i løpet av året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #1996 Del Skrevet 13. mai 2011 I dag er jeg på dag 11 av syklusen. Har hatt litt småstikkinger de ssite dagene, og et kjempestikk når jeg var hos optikker før i dag Så sikkert kjempe smart ut der jeg rykket til Gynekologen jeg fikk pergo fra sa at dag 12-20 er de gylne dagene, så har store planer for helgen og den kommende uken Typisk å få besøk da, men det går nok bra for det Jeg har ikke begynt å teste med el-tester enda, men regner med jeg kan starte med det i morgen for å følge med fremover. Tempen har gått ned siden søndag, så jeg er spent på når den begynner å gå opp igjen Det er jammen meg spennende dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. mai 2011 #1997 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Jeg hadde samme problem da jeg solgte.. Tapte nesten 100000... :gjeiper: Men heldigvis fikk jeg solgt på andre visningsrunde! jeg fikk EL sånn ca samme dag som i vanlig syklus, men hadde tre dager lengre lutealfase! Edit: Da jeg gikk på pergo. Håper stikkingen du kjenner er EL! Endret 13. mai 2011 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. mai 2011 #1998 Del Skrevet 13. mai 2011 Å dette blir spennende altså! Tenk så fantastisk om det klaffer på første forsøket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #1999 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg hadde samme problem da jeg solgte.. Tapte nesten 100000... :gjeiper: Men heldigvis fikk jeg solgt på andre visningsrunde! jeg fikk EL sånn ca samme dag som i vanlig syklus, men hadde tre dager lengre lutealfase! Edit: Da jeg gikk på pergo. Håper stikkingen du kjenner er EL! Det er ikke verst å få solgt så fort Håper vi kan være like heldige Jeg aner jo ikke når jeg kan forvente EL da jeg nok ikke har hatt det tidligere, så nå er jeg spent hele tiden Håper det er EL stikkinger jeg kjenner - i så fall kan de bare stikke så mye de vil :nigo Å dette blir spennende altså! Tenk så fantastisk om det klaffer på første forsøket! Dette er utrolig spennnede! Aner ikke hvordan jeg skal klare å konsentrere meg om annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 14. mai 2011 #2000 Del Skrevet 14. mai 2011 Ingen som har hoppet for 100 sider?!! Da gjør jeg det Det blir spennende tider framover nå, Småkjekset! Krysser fingrene for at det snart blir baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå