Gå til innhold

Da var det vår tur!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at alt står bra til med din kjæres svømmere. :tommelsmil:

Åh, kake. :sikle: Skikkelig fin den du linket til altså, men kan tenke meg det trengs en del øving for å få den så fin. :fnise:

Vi er veldig lettet :Nikke:

Tror nok at det må mye jobbing til for å få kaken like fin som den, så lurer på om jeg ikke bare skal lage oreokaker med forskjellig farge på kremen i stedet :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra med fine svømmere :klemmer:

Håper du har større hell med pergo enn jeg hadde :pls: Jeg fikk jo EL, bare ingen bebis :snurt: Satser på at du treffer to av to! :fnise:

Skrevet

Så bra med fine svømmere :klemmer:

Håper du har større hell med pergo enn jeg hadde :pls: Jeg fikk jo EL, bare ingen bebis :snurt: Satser på at du treffer to av to! :fnise:

Håper ihvertfall at noe godt kommer ut av det, så om det er kun EL så tar jeg til takke med det også, for det er mer enn jeg har i dag :ler: Men vi håper selvfølgelig at det kan bli baby ut av det :rodmer:

Skrevet

Ååh, så bra at at din kjæres svømmere så fine ut!! :hoppe: ..ett skritt nærmere en liten minikjeks! :rodmer:

Ønsker deg og din kjære en finfin helg! :klemmer:

Skrevet

Ønsker dere lykke til med prøvingen :)

Skrevet

Ååh, så bra at at din kjæres svømmere så fine ut!! :hoppe: ..ett skritt nærmere en liten minikjeks! :rodmer:

Ønsker deg og din kjære en finfin helg! :klemmer:

Det er godt med alle skrittene en kommer nærmere den store drømmen :rodmer:

Helgen blir mye jobbing for min del, men vi skal nok klare å kose oss innimellom for det :Nikke:

Ønsker dere lykke til med prøvingen :)

Takk for det :)

Og lykke til videre i svangerskapet til det ;) Skal stikke innom dagboken din å legge igjen et spor det senere :jepp:

Skrevet

Tusen takk :) Håper det går fort for dere!

Å, er vi nesten naboer? Hvor holder du til da? :)

Skrevet

Det håper vi også :jepp:

Jeg holder til i Horten for øyeblikket ;)

Skrevet

I dag er en spesiell dag.

Det er kun to måneder igjen til vi gifter oss, og det er 1 år siden jeg sluttet på p-pillen og vi startet å prøve. Hadde tenkt at det kom nok til å ta litt tid, men var ikke helt forberedt om at det kom til å ta over ett år. Nå er målet at det i løpet av året skal bosette seg en spire i magen min, så vi får se hvordan det går med det :)

Ellers fikk jeg kjolen min i går, og den er nydelig :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Så bra at den nye kjolen levde opp til forventningene! :rodmer:

Gjest Alabama
Skrevet

Så bra du ble fornøyd med kjolen!

To måneder til du er gift!! :strix:

Skrevet

Horten ja, det er ikke langt her i fra :)

Så bra at kjolen var nydelig :hjerte:

2 måneder til du er gift! :)

Håper det klaffer veldig snart :)

Skrevet

Så bra at svømmerne så bra ut :tommelsmil:

Så bra at du ble fornøyd med kjolen da :) To måneder kommer til å gå veldig fort! Er alt klart?

Skrevet

Supert med friske svømmere :tommelsmil:

Bare to måneder til du er fru :rodmer:

Skrevet (endret)

Så bra at den nye kjolen levde opp til forventningene! :rodmer:

Det gjorde den virkelig! Er inne og ser på den så ofte jeg kan :fnise:

Så bra du ble fornøyd med kjolen!

To måneder til du er gift!! :strix:

Disse månedene kommer til å rase avgårde! :strix:

Horten ja, det er ikke langt her i fra :)

Så bra at kjolen var nydelig :hjerte:

2 måneder til du er gift! :)

Håper det klaffer veldig snart :)

Håper virkelig at dette er året for oss! :)

Så bra at svømmerne så bra ut :tommelsmil:

Så bra at du ble fornøyd med kjolen da :) To måneder kommer til å gå veldig fort! Er alt klart?

Vi er veldig lettet iver at svømmerne har det bra :jepp:

Mye er klart, men er fremdeles litt småting igjen. Jeg må finne meg passende sko, forloveden må sjekke at klærne han skal gå med passer evt kjøpe nye ting. I tillegg til dette så er det småting igjen, som å kjøpe inn ny sminke, ordne linser, farge og klippe håret på oss begge. Satser på å kunne stryke ut sminke og nye sko av listen i uken etter utdrikningslaget, for da kan jeg få hjelp av mamma og forloveren min til å finne noe som passer meg :)

Supert med friske svømmere :tommelsmil:

Bare to måneder til du er fru :rodmer:

Veldig fornøyd med svømmerne! :Nikke:

Jeg gleder meg sånn :strix:

Endret av Småkjekset
Skrevet

Så bra med gode svømmere! :)

Satser på at pergo gjør susen slik at du får nådd målet ditt med en spire i magen iløpet av dette året. Det tror jeg virkelig, det er jo mange mnd igjen av 2011 :Nikke:

:klemmer:

Skrevet

Så bra med gode svømmere! :)

Satser på at pergo gjør susen slik at du får nådd målet ditt med en spire i magen iløpet av dette året. Det tror jeg virkelig, det er jo mange mnd igjen av 2011 :Nikke:

Håper vi klarer det alle sammen, for det er så mange som har slitt så lenge at nå må det være deres tur :jepp:

Skrevet

Innom og oppdaterer meg:)

Håper du har det bra:)

Gjest Alabama
Skrevet

Det skjer så mye på siden din hele tida, greier ikke følge med..

Så fort TR dukker opp så starter jeg på pergo :Nikke:

Har ikke TR dukket opp innen 20. april starter jeg på provera for å få frem blødning, og så starter jeg. Skal bli veldig godt å komme i gang med noe nå :)

Husker ikke hva de andre resultatene var, men de som jobbet der var fornøyde.

Bra med oppløftende nyheter! Nå tenker jeg mannen er stolt!! :lur:

Skrevet

I dag er en spesiell dag.

Det er kun to måneder igjen til vi gifter oss, og det er 1 år siden jeg sluttet på p-pillen og vi startet å prøve. Hadde tenkt at det kom nok til å ta litt tid, men var ikke helt forberedt om at det kom til å ta over ett år. Nå er målet at det i løpet av året skal bosette seg en spire i magen min, så vi får se hvordan det går med det :)

Ellers fikk jeg kjolen min i går, og den er nydelig :hjerte:

2011 blir et fantastisk år for dere kjekset!! :klemmer:

..tenk, under 2 måneder til du og din kjære e rmann og kone :rodmer:

Oog, så herlig at du ble fornøyd med kjolen!! :hoppe: Har du lyst til å poste et bilde av den kanskje? :nigo: Jeg var også inne å titta på kjolen min heele tiden etter at jeg fikk den :hjerte: ...Nå henger den i en kjolepose oppe hos svigerfaren min (pga. lite lagringsplass her hjemme) , mens den venter på å bli plukket fram om et års tid! :)

Håper du har en fin mandag! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...