MonThe Skrevet 24. april 2011 #1921 Del Skrevet 24. april 2011 Håper du har hatt ei fin påske, med snop og påskekrim! ..enig med Alabama her over, du får nyte champagnen på deres store dag, og så kommer spiren i sommer! Tenk, straks bare 1,5 måned til dere gifter dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. april 2011 Forfatter #1922 Del Skrevet 24. april 2011 Du får tenke at du i det minste får drukket champagne i ditt eget bryllup! Og så kommer lille frø på sensommeren en gang! Det er veldig sant Håper du har hatt ei fin påske, med snop og påskekrim! ..enig med Alabama her over, du får nyte champagnen på deres store dag, og så kommer spiren i sommer! Tenk, straks bare 1,5 måned til dere gifter dere! Har hatt en fantastisk påske, bare utrolig synd at det bærer tilbake over fjellet igjen i morgen alt Så kvelden i kveld brukes til mye påskesnopspising, for på tirsdag er det full lavkarbofokus igjen Det positive med at det ikke har blitt en spire enda er at vi da kan ha mange sene dager på utestedene i Lisboa På den måten har jeg ikke noe behov for sprudlevann på bryllupsfesten vår i august Tiden går så utrolig fort! Kan ikke forstå at det faktisk bare er 1,5 måneder igjen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. april 2011 #1923 Del Skrevet 25. april 2011 Synes ikke det er lenge siden dere begynte planleggingen jeg og nå er det bare 1,5 måned igjen Går fort! Gøy at du er i gang med proveraen da, da er det jo ikke lenge til pergostart! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. april 2011 #1924 Del Skrevet 25. april 2011 1,5måned igjen! wow tiden flyr altså! du har så mye spennende foran deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. april 2011 Forfatter #1925 Del Skrevet 26. april 2011 Synes ikke det er lenge siden dere begynte planleggingen jeg og nå er det bare 1,5 måned igjen Går fort! Gøy at du er i gang med proveraen da, da er det jo ikke lenge til pergostart! Spennende Tiden raser avgårde, så nå er snart den store dagen her! Det er veldig greit å være i gang med provera, og gleder meg til å starte på pergo 1,5måned igjen! wow tiden flyr altså! du har så mye spennende foran deg Gleder oss kjempemye til å starte et nytt kapittel i livene våre, så dagen kan ikke komme fort nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. april 2011 Forfatter #1926 Del Skrevet 26. april 2011 Forrige onsdag startet jeg på Provera så i løpet av neste uke regner jeg med at TR dukker opp og det er klart for pergostart Jeg har opplevd noe bivirkninger sålangt, annet enn at jeg hadde litt vondt i det jeg tror var venstre eggstokk sent søndagskveld, men det forsvant etter to paracet. Nå er vi veldig spent på å få starte opp med pergo, og jeg bare håper at jobben til forloveden ikke kommer i veien for prøveperioden. Han måtte i all hast dra avgårde til en jobb i Asia i dag, men vi vet ikke hvor lenge han skal være der borte. Vi får håpe at det bare er en snartur han skal være der borte, og at han ikke blir sendt ut noe mer før vi drar til Lisboa. Hadde vært veldig koselig om det hadde klaffet i første pergomåned, selv om vi ikke tar gledene på forskudd. Det skjer når det skjer Ellers har jeg nå kjøpt meg min tredje brudekjole Jeg fikk god hjelp til å prøve den blå kjolen jeg kjøpte når jeg nå var hjemme i påsken, og til min store fortvilelse var ryggpanelet som er under snøringen på ryggen ikke bredt nok, så vi får ikke snørt den skikkelig igjen Hadde håpet at min syflinke farmor hadde klart å sy et nytt slikt panel, men det tok hun ikke sjansen på. Så da måtte jeg dra rundt og få tak i en ny kjole. Stakkars forloveden, tror han var like frustrert som meg da jeg ringte han med tårer i øynene og mente at alt var håpløst. Men etter en snartur innom Floyd med bankkortet hans, og min ene søster og niese med som hjelpere fant jeg meg en fantastisk nydelig kjole. Så NÅ er jeg ferdig med kjolejakten, da jeg har en kjole som passer meg perfekt. Og skulle jeg gå ned noen kilo nå som jeg starter for fullt med lavkarbokosthold igjen så passer kjolen allikevel, da den er løs og ledig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. april 2011 #1927 Del Skrevet 26. april 2011 Veldig spennende med pergostart! Skjønner godt du ble fortvilet da kjolen ikke passet! Hvilken kjole har du kjøpt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. april 2011 Forfatter #1928 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Her er kjolen Jeg synes det var viktig at hun minste niesen min som ikke blir med på tur skulle føle at hun var en stor del av det hele, så da hun sa at dette var kjolen jeg skulle ha var jeg ikke i tvil et øyeblikk. På bryllupsfesten vår i august ønsket hun å være brudepike, så jeg ser frem til å ha en brudepike i Lisboa og to i august På bildet fant niesen mine øredobber som hun synes jeg bare måtte ha, så da har jeg på en måte henne med meg på dagen i Lisboa i både kjole og tilbehør Edit: Endret størrelse på bildet Endret 26. april 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. april 2011 #1929 Del Skrevet 26. april 2011 Så fin kjole Virkelig ikke lett å finne drømmekjolen altså Håper mannen kommer hjem i tide til prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. april 2011 #1930 Del Skrevet 26. april 2011 Så fin den var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 26. april 2011 #1931 Del Skrevet 26. april 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=128697&st=0 Har du forresten sett denne? Nå skal vel ikke du ha en superformell bryllupsfest om jeg har forstått det riktig, men her var jammen mange gode tips til ting en ikke burde glemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. april 2011 Forfatter #1932 Del Skrevet 26. april 2011 Så fin kjole Virkelig ikke lett å finne drømmekjolen altså Håper mannen kommer hjem i tide til prøvingen Det skulle jammen meg ikke være lett å finne en enkelt kjole, men nå gidder jeg ikke å finne flere, så da må jeg si meg fornøyd Snakket med han nå, og er vi heldig er han hjemme igjen allerede over helgen, så vi får håpe at det stemmer og at han får bli hjemme i ukene etter det Så fin den var Jeg er veldig fornøyd Og niesen min skryter sånn av den og at det var hun som valgte den. Hun hadde visst fortalt venninnene sine når hun kom på skolen i dag at hun hadde bestemt brudekjole til tanten sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. april 2011 Forfatter #1933 Del Skrevet 26. april 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=128697&st=0 Har du forresten sett denne? Nå skal vel ikke du ha en superformell bryllupsfest om jeg har forstått det riktig, men her var jammen mange gode tips til ting en ikke burde glemme Jeg tror ikke jeg har sett den før, så jeg skal absolutt se gjennom den nå for å se om jeg finner noe smart der Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #1934 Del Skrevet 27. april 2011 Kjolen var nydelig! Snaaart bare en måned igjen, nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. april 2011 Forfatter #1935 Del Skrevet 27. april 2011 Kjolen var nydelig! Snaaart bare en måned igjen, nå Den er virkelig flott Nå er det under 1,5 måned igjen Prøver å se på ebay om jeg finner noe der som kan brukes til bryllupet, men aner ikke hva jeg leter etter så da er det ikke så lett. Prøver det jeg kan å ikke sjekke ting som ser veldig smart/fint ut men som jeg vet jeg ikke har bruk for, men det er jammen meg ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. april 2011 Forfatter #1936 Del Skrevet 27. april 2011 Nå har jeg virkelig et luksusproblem... Sendte mail til de jeg kjøpte den blå kjolen av og fortalte hvordan det var gått med prøvingen av den, og at den eneste muligheten til at den skal bli brukt av noen er hvis jeg selger den videre til noen andre. Dette synes de var veldig synd, og hvis jeg ville kunne jeg bytte min kjole i en størrelse større og håpe på at det var en bedre match. Så nå sitter jeg her på jobb og grubler i vei, for nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre Velger jeg å bytte til en annen størrelse må jeg betale for to norgespakker for å få sendt den avgårde og få tilsendt den andre. Så fra å koste 2400 kr til å begynne med hadde den havnet på 2850 kr (da har jeg betalt 3 x porto på 150 kr). Aner ikke hva jeg skal gjøre. Den nye kjolen min er nydelig til vielsen i Lisboa, mens den andre er også helt fantastisk flott, var jo derfor jeg valgte den første (andre) gangen Det eneste er at det er 4-5 lag på den noe som kan bli veldig varmt. Har dere noen gode tips å komme med til en fortvilet sjel, som etter dette nok aldri kommer til å kjøpe seg en ny kjole igjen? Burde fått snakket med forloveden og hørt hva han mente, men når klokken er midt på natten hos han og han er ute på byen hadde jeg nok ikke fått den hjelpen og veiledningen jeg skulle ha ønsket jeg fikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. april 2011 #1937 Del Skrevet 27. april 2011 Det var et luksusproblem ja Jeg synes at.. hmm... om det er en kjole du kommer til å bruke, enten i bryllupet eller i mange andre anledninger så er det verdt pengene å bytte den i en større strl. Om det er en kjole som er nydelig, men som bare kommer til å bli hengende i skapet så ville jeg heller ha latt det være med det. Synes foresten den nye kjolen var helt fantastisk nydelig! Minte meg veldig om en Maggie-kjole søsteren min har tittet på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. april 2011 #1938 Del Skrevet 27. april 2011 ..men hvis det er de som har sydd kjolen feil, ift til målene du hadde oppgitt, er det riktig at du skal betale porto for å sende kjolen tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. april 2011 Forfatter #1939 Del Skrevet 27. april 2011 Det var et luksusproblem ja Jeg synes at.. hmm... om det er en kjole du kommer til å bruke, enten i bryllupet eller i mange andre anledninger så er det verdt pengene å bytte den i en større strl. Om det er en kjole som er nydelig, men som bare kommer til å bli hengende i skapet så ville jeg heller ha latt det være med det. Synes foresten den nye kjolen var helt fantastisk nydelig! Minte meg veldig om en Maggie-kjole søsteren min har tittet på! Det er veldig vanskelig dette her.. Jeg tenker at den nye hvite kjolen kommer til å bli fantastisk å gå med når det er godt å varmt ute, så får vi en strålende sommer hadde den vært kjempe flott å bruke da også. Men så er det en liten stemme i hodet mitt som sier at den blå kjolen hadde vært kjempeflott å bruke da også.. Blir det flere bryllup for oss å dra i fremover så hadde jeg jo ihvertfall hatt en kjole å bruke da. Men så er det om den er grei å bruke eller om den blir for varm. Da bestemoren min skulle prøve å hjelpe meg på med kjolen i påsken kjente jeg at det var godt å varmt inne i kjolen, så det kan vel kanskje være et minus Og blir den for varm å ta på seg i alle slags sammenhenger blir den nok bare hengende er jeg redd. Men den er jo så nydelig da ..men hvis det er de som har sydd kjolen feil, ift til målene du hadde oppgitt, er det riktig at du skal betale porto for å sende kjolen tilbake? Kjolen er i en standardstørrelse, og ut i fra målene jeg sendte inn fant vi ut hvilken størrelse som passet meg best.. Men når disse modellene kjolene blir sydd etter har smale rygger og store pupper er det ikke rart at den ikke satt som den skulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. april 2011 #1940 Del Skrevet 28. april 2011 Nå nærmer det seg bryllup... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå