Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Leser i pakningsvedlegget til Pergo nå at det ikke skal brukes hvis man har nedsatt funksjon i skjoldbruskkjertelen. Jeg har jo operert bort denne kjertelen, så da begynner jeg å lure litt.

Jeg ga jo beskjed til gynekologen om at jeg hadde gjort dette, men han sa ikke noe på det. Er det da ikke noe problem for meg å gå på det? :klo:

Jeg vet ikke noe om akkurat pergo, men jeg går på progynova som ikke skal brukes av kvinner med endometriose, som jeg har, og pillene er jo skrevet ut av fertilitetsklinikken som så absolutt vet at jeg har endo..

Du kan jo ringe å høre med gyn for sikkerhetsskyld :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke noe om akkurat pergo, men jeg går på progynova som ikke skal brukes av kvinner med endometriose, som jeg har, og pillene er jo skrevet ut av fertilitetsklinikken som så absolutt vet at jeg har endo..

Du kan jo ringe å høre med gyn for sikkerhetsskyld :Nikke:

Det kan jeg gjøre hvis jeg blir veldig usikker. Men jeg får satse på at når han ga det ut til meg så er det greit at jeg tar det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på toalettet nå og oppdaget litt slim. Det var veldig blankt, men kunne ikke strekkes så mye ut. Usikker på hva det kan være :vetikke: Jeg får følge med på om det kommer noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wohoo! Håper det er EL-slim som var på gang! :strix:

En desember/januar-baby er jo ikke å si nei til! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at legetimen gikk så bra! Nå er det ikke lenge til det blir Pergooppstart og baby på dere :) Lykke til videre, og ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig om det var EL-slim :jepp: Er den den dagen det er slim man er mest fruktbar eller dagen etter? :klo: Er ikke helt stødig på det da jeg ikke har hatt noe særlig slim tidligere.

Det var på dag 16 hvis jeg husker riktig, så vi får se hva som skjer :)

Ellers fikk forloveden beskjed der han skal inn for å ta sædprøve om at han ikke måtte ha utløsning fra 2-5 dager før han skulle inn, og da sa han så greit at det ikke blir noe problem da ha skal på jobb på båt de neste dagene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers prøver jeg å finne inspirasjon til klipp og farge på meg nå, da det er på tide at håret mitt får en oppfriskning :)

Jeg har litt lenger hår enn til skuldrene, med enkelte deler bak som er oppklippet og luggen er lang. Min vanlige hårfarge er kommunegrått, så farger det fortiden brunrødt, men fargen falmer ganske så fort dessverre :sukk:

Håper jeg finner noe inspirasjon :)

Så også i boken til Dine eller Pupsilure at sweetdeal hadde et flott tilbud på klipp, farge og produkter, så kanskje jeg skulle tatt meg en dagstur til Oslo for å få frisket ting opp der:) Er ihvertfall et veldig godt tilbud, så får se hva jeg gjør.

Nå er det avslapping som står på planen før det blir kino og taco senere :)

Ha en flott dag jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Håper det var EL-slim som kom - krysser i hvertfall fingrene for det, for nå er det jammen din tur :hoppe:

Jeg må få klippet meg selv, jeg, men har ikke turt å bestille noen frisørtime i tilfellet det skulle bli fødsel. Så her sitter jeg med kjempelangt, noe slitt, hår og en lugg som er nedi øynene hele tiden. Jeg har litt lyst til å stripe det lyst igjen, men nå som jeg endelig har klart å la være å farge håret for første gang siden jeg var 14, så er det jo litt gøy å ha sin egen farge også...

Ha en super søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: for EL-slim! :fnise:

Ang. disse mannfolka og spermprøve: det anbefales vel maks 3 dager ettersom det jeg har hørt ihvertfall. Her i huset planla vi sånn at det ble rundt 2 døgn før.

Men så var jo dette for befruktning, kanskje de er litt strengere på det da? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Håper det var EL-slim som kom - krysser i hvertfall fingrene for det, for nå er det jammen din tur :hoppe:

Jeg må få klippet meg selv, jeg, men har ikke turt å bestille noen frisørtime i tilfellet det skulle bli fødsel. Så her sitter jeg med kjempelangt, noe slitt, hår og en lugg som er nedi øynene hele tiden. Jeg har litt lyst til å stripe det lyst igjen, men nå som jeg endelig har klart å la være å farge håret for første gang siden jeg var 14, så er det jo litt gøy å ha sin egen farge også...

Ha en super søndag :)

Skjønner godt du har ventet med frisørtime. Men tenk så herlig det blir å få gjort noe med håret etterfødsel :jepp:

Første gangen jeg skulle farge håret ble det platinablondt, så etter det har jeg vært veldig forsiktig med så lys farge :fnise: Men jeg hadde noen blonde striper i håret tidligere, og de var jeg fornøyde med. Men tror ikke jeg skal prøve meg på å få striper i håret mitt nå, da hadde de sikkert blir oransje alle sammen :ler:

Sitter å sjekker ut ulike rødfarger nå. Forloveden er veldig begeistret for det ;)

:hoppendeglad: for EL-slim! :fnise:

Ang. disse mannfolka og spermprøve: det anbefales vel maks 3 dager ettersom det jeg har hørt ihvertfall. Her i huset planla vi sånn at det ble rundt 2 døgn før.

Men så var jo dette for befruktning, kanskje de er litt strengere på det da? :vetikke:

Skal ikke være så lett å vite hva som er mest riktig og ikke. Men forloveden drar avgårde tidlig i morgen og er hjemme onsdag/torsdag, så det går som det går :) Skal ihvretfall bli godt å få det ut av verden i denne omgang, slik at vi kan se fremover :jepp:

Sitter å ser på kaker og slikt nå og fant bilde av en kake jeg veldig gjenre kunne ha tenkt meg i bryllupet vårt :) Forloveden var veldgi interessert i hvordan man kan lage det, og kunne jeg få det til var det bare å lage :nigo: Så da håper jeg at jeg får muligheten til å prøve meg ut i sommer med å prøvelage kaken :)

Her er kaken jeg kunne tenkt meg :)

Usikker på hva jeg trenger av ustyr og slikt, men jeg får sjekke på ebay og det finnes noe der :) Og så må jeg jo også finne ut hva kaken skal være fylt meg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dritkul kake! :jepp:

Håper at jeg kan klare å lage noe lignende :jepp: Hadde vært kjempe kult å hatt en slik på bryllupsfesten ihvertfall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid stum av beundring når folk lager sin egen bryllupskake. Jeg lagde en oreokake, men det holdt. Jeg hadde nok av andre ting å tenke på og ordne de siste dagene før bryllupet, for å si det sånn! :fnise:

Enig i at det var en stilig kake, forresten! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke det samme "presset" på meg før selve dagen som andre gjerne har, da det meste er i boks og blir gjort klart av lokalet og det faktum at vi allerede er gift når festen står. Vi skal bare stikke innom dagen før og sette ut bordkortene :) Så jeg burde ha tid og mulighet til å prøve meg på en kake selv ;)

Oreo-kake skal jeg absolutt ha, og gjerne ikke bare en :fnise: Har prøvd å tenkt ut hvilke forskjellige smaker som kan brukes i en slik kake, men det er jammen meg ikke lett når en så vidt vet om flere kaker enn sjokolade- og marsipankake :ler: SÅ hvis dere har gode tips er det bare å dele :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...