Småkjekset Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #1501 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er jo veldig smart Tror jeg må gjøre det jeg også Skal på hyttetur i uke 9, så håper å få unnagjort 1-2 treninger i uken frem til da ihvertfall slik at jeg gjerne har litt mer utholdenhet når jeg skal gå på ski da. Så hvis jeg sier at jeg skal få til 8 treningsøkter innen 24. februar så burde jo det gå greit å få gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. januar 2011 #1502 Del Skrevet 20. januar 2011 Ikke noe som er som artig trening! Zumba ser veldig gøy ut! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #1503 Del Skrevet 20. januar 2011 Nå merker jeg at jeg er litt redd.. Venninnene mine har lagt beslag på meg helgen i uke 15, og jeg merker at jeg både gleder meg og gruer meg for hva i alle dager de finner på nå Siden vi bor på forskjellige steder spurte jeg om jeg skulel dra opp dit eller holde meg her jeg bor, og da fikk jeg til svar at foreløpig kunne jeg bare holde meg her, men at jeg ikke skulle være sikker på at det ble slik til slutt Dette kan bli spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. januar 2011 #1504 Del Skrevet 21. januar 2011 Weehee, du skal ha utdrikningslag!! Så gøy!!! Gleder meg stort til KGoppdatering etter den helga! Håper du får en finfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. januar 2011 #1505 Del Skrevet 21. januar 2011 Lenge siden jeg har vært her inne nå. Så spennende med utdrikningslag da. Kjempekoselig når alle venninner for én gangs skyld klarer å samle seg på ett sted samtidig. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1506 Del Skrevet 21. januar 2011 Weehee, du skal ha utdrikningslag!! Så gøy!!! Gleder meg stort til KGoppdatering etter den helga! Håper du får en finfin helg Gleder meg ganske mye selv også nå som jeg har sovet på det Denne helgen blir det litt jobbing i kveld før det blir kvalitetstid med forloveden før han drar avgårde på jobb på søndagen. Håper du får en flott helg også Lenge siden jeg har vært her inne nå. Så spennende med utdrikningslag da. Kjempekoselig når alle venninner for én gangs skyld klarer å samle seg på ett sted samtidig. :rødme: Det blir kjempe spennende De hadde visst begynt å legge en god del planer i går kveld, så jeg fikk litt oppdateringer etterhvert som de kom på flere ting Vi prøver å treffes sammen så ofte vi kan når jeg er hjemme, selv om det ikke er like enkelt alltid. Så da er det greit å kunne planlegge ting litt frem i tid slik at alle får være med Men nå er det vanskelig å bestemme seg for hvem som skal få komme og ikke da. Jeg har lyst å ha med de som betyr aller mest for meg, men da ble det en god del Jeg får fundere litt på det nå i helgen og se om jeg komme frem til noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 #1507 Del Skrevet 21. januar 2011 God morgen, Kjeksings! Spennende med utdrikningslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1508 Del Skrevet 21. januar 2011 God morgen Det blir spennende ja Og med de beste jeg vet om som skal stå for planleggingen har jeg troen på at det blir akkurat noe som passer meg perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 #1509 Del Skrevet 21. januar 2011 God morgen Det blir spennende ja Og med de beste jeg vet om som skal stå for planleggingen har jeg troen på at det blir akkurat noe som passer meg perfekt Det gjør det helt sikkert! Blir nok midt i blinken hvis det er jenter som kjenner deg godt som arrangerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 21. januar 2011 #1510 Del Skrevet 21. januar 2011 Ååå! Utdrikningslag! Så gøy Nå ble jeg litt misunnelig God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1511 Del Skrevet 21. januar 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 21. januar 2011 #1512 Del Skrevet 21. januar 2011 Innom med en fredags God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. januar 2011 #1513 Del Skrevet 22. januar 2011 Så spennende med utdrikningslagsplaner da Det blir nok kjempemoro Jeg klarte å regne meg frem til når mitt skulle være og var totalt forberedt når de kom Visste jo ikke hva jeg skulle gjøre da, men ble ikke tatt på senga i allefall Men ble tatt på senga når de fra jobben arrangerte utdrikningslag for meg, og det var en helt grusom følelse....men hadde det jo helt supert Gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 22. januar 2011 #1514 Del Skrevet 22. januar 2011 Utdrikningslag er gøy Gled deg masse Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 22. januar 2011 #1515 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg er bare innom og hilser på Har ikke vært her før tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #1516 Del Skrevet 22. januar 2011 Innom med en fredags God helg God helg Så spennende med utdrikningslagsplaner da Det blir nok kjempemoro Jeg klarte å regne meg frem til når mitt skulle være og var totalt forberedt når de kom Visste jo ikke hva jeg skulle gjøre da, men ble ikke tatt på senga i allefall Men ble tatt på senga når de fra jobben arrangerte utdrikningslag for meg, og det var en helt grusom følelse....men hadde det jo helt supert Gled deg Det blir kjempe spennende etterhvert som det nærmer seg Aner ikke hva de kan komme til å planlegge, så det blir spennende å se hva det blir til til slutt Jeg er bare innom og hilser på Har ikke vært her før tror jeg Heisann Koselig med nytt besøk i boken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. januar 2011 #1517 Del Skrevet 22. januar 2011 ohhhh utdrikningslag er så gøy jeg ble "kidnappa" tidlig om morgenen(viste ikke det var utdrikningslagsdag), da jeg bare sto i undertøyet fikk på meg klær da men fikk ikke lov å dusje, ta på sminke eller noe ting.....ble en skikkelig kul dag da, så bare gled deg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #1518 Del Skrevet 23. januar 2011 ohhhh utdrikningslag er så gøy jeg ble "kidnappa" tidlig om morgenen(viste ikke det var utdrikningslagsdag), da jeg bare sto i undertøyet fikk på meg klær da men fikk ikke lov å dusje, ta på sminke eller noe ting.....ble en skikkelig kul dag da, så bare gled deg!!!!! Har troen på at det blir veldig bra Jeg har skrevet ned en liste over de jeg kunne tenkt meg å dele den dagen med, og fra å bare ville ha med de aller nærmeste venninnnene mine (3 stk) har jeg også lyst å ha søstrene mine, kjæresten til broren min, søsteren til forloveden og kjærestene til forloverne til mannen, så da blri vi plutselig en del hvis alle kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 23. januar 2011 #1519 Del Skrevet 23. januar 2011 Så spennende med utdrikningslag! Det blir sikkert kjempegøy! Det blir jo en fin gjeng det hvis alle kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #1520 Del Skrevet 23. januar 2011 Så spennende med utdrikningslag! Det blir sikkert kjempegøy! Det blir jo en fin gjeng det hvis alle kan. Det blir det Kun 13 uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå