Småkjekset Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1281 Del Skrevet 27. november 2010 Helt enig med Iril her! Helt utrolig hvor lett det er å se hva slags som er "riktige" og "gale" når man bare får dem på! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle ende opp med den typen kjole jeg gjorde, men jeg så med en gang at det var helt riktig for meg! Og det var kun takket være god service i brudesalongen fra ei dame som så hva jeg ville kle Så uansett om du skal bestille kjole på nettet e.l., så ville jeg anbefalt en tur eller fem innom brudesalonger først! Og det er jo superkoselig også da! :rødme: Det blir nok noen runder med kjoleprøving før jeg bestemmer meg tenker jeg Kanskje det til og med blir en helgetur til utlandet for å se på utvalget der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. november 2010 #1282 Del Skrevet 28. november 2010 Mitt beste tips når du skal prøve kjole: vær åpen for å prøve noe som ikke er i en stil du i utgangspunktet hadde tenkt deg. De i brudesalonger har ofte god erfaring i å se hva som kler folk. Jeg endte opp med en kjole som var totalt annerledes enn hva jeg hadde sett for meg, men da jeg fikk den på, var den helt perfekt! Helt enig her Jeg hadde sett for meg en helt annen type kjole enn det jeg endte opp med Mange flotte bryllupssider og masse flott å bestille.... har du tenkt på hvilke farger dere vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1283 Del Skrevet 28. november 2010 Er ikke sikker på hvilke farger vi ønsker :klø: Det kommer jo også an på når på året vi tenker å ha bryllupet Men farger jeg liker så langt er rødt og hvit og lilla og sølv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. november 2010 #1284 Del Skrevet 28. november 2010 Nei det er ikke lett å velge Vi hadde hvitt og sølv vi da, veldig rent og pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1285 Del Skrevet 28. november 2010 Nei det er ikke lett å velge Vi hadde hvitt og sølv vi da, veldig rent og pent Ja, det er det Kan tenke meg dere hadde det kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. november 2010 #1286 Del Skrevet 28. november 2010 Synes det ble veldig fint i allefall Kan maile deg noen bilder om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 28. november 2010 #1287 Del Skrevet 28. november 2010 Åååå, så koselig å lese her inne Du går en aldeles fantastisk tid i møte! Det er så herlig å bare drømme seg vekk i timesvis mens man ser på kjoler, kaker, buketter o.l. Jeg hadde to venninner som giftet seg 2 år før oss, og hun ene hadde rosa fargetema, mens hun andre hadde rødt. Jeg bestemte meg derfor for at det ville ikke jeg ha, så vi gikk for lilla, hvitt og sølv Vi ble veldig fornøyde. Ha en fin 1. søndag i advent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1288 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Synes det ble veldig fint i allefall Kan maile deg noen bilder om du er interessert Gjerne det Sender deg en PM med mail adressen min jeg Du er snill Endret 28. november 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1289 Del Skrevet 28. november 2010 Åååå, så koselig å lese her inne Du går en aldeles fantastisk tid i møte! Det er så herlig å bare drømme seg vekk i timesvis mens man ser på kjoler, kaker, buketter o.l. Jeg hadde to venninner som giftet seg 2 år før oss, og hun ene hadde rosa fargetema, mens hun andre hadde rødt. Jeg bestemte meg derfor for at det ville ikke jeg ha, så vi gikk for lilla, hvitt og sølv Vi ble veldig fornøyde. Ha en fin 1. søndag i advent Det høres ut som kjempe flotte farger ihvertfall, så det er høyt på ønskelisten nå ihvertfall Søsteren til kjæresten hadde oransje som hovedfarge i hennes bryllup for 4 -5 år siden, og det ble kjempe flott og veldig dem Og søsteren min og mannen hennes hadde rødt som gjennomgangstema, og det var kjempeflott I de andre bryllupene vi har vært i de siste årene klarer jeg faktissk ikke å huske hvilke farger de hadde :klø: Tror det ene paret hadde svart og sølv som tema. Det var ihvertfall fargene på sangheftet Håper du får en flott 1. søndag i advent også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 28. november 2010 #1290 Del Skrevet 28. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1291 Del Skrevet 28. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1292 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Da var helgen straks over og den har gått overraskende fort unna Fortsetter det i dette tempoet er det ikke lenge til jeg slipper å være alene hjemme Fredag lagde jeg fudge, og etter å ha småspist på det i hele helgen kan jeg konstantere følgende - det smakte ikke verst i det hele tatt - det var utrolig lettvindt - kommer sikkert til å bli laget flere ganger - utrolig kvalmende Ellers har jeg brukt mye tid på ulike nettsider med fantastiske flotte brudekjoler og hårfrisyrer, og jeg har samlet haugevis av favoritter i en mappe på pcen Snakket nettopp med kjæresten også, og tror vi har kommet frem til hvilke ringer vi øsnker oss Han mente at det sikkert var greit å prøve å holde prisen nede, for vi kom ve ltil å kjøpe nye ringer til bryllupet :rødme: Vi har vært innom utallige nettbutikker og har sett på ringer i alle prisklasser og design, men det ser ut som om ringene kommer til å bli bestilt fra Lykkeringene Mitt luksusproblem blir da som følger, skal jeg ha diamant i min eller ikke? :klø: Legger med et bilde slik at dere kan se hva vi har tenkt Håper at dere har hatt en flott første søndag i advent Endret 28. november 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1293 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Ser ikke detaljene noe godt på bildet over, så hvis dere vil se de mer tydelig kan jeg sende en pm Endret 28. november 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2010 #1294 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg likte den i midten best Jeg tenkte som så at en ring skal passe i alle sammenhenger og til alle antrekk, så jeg valgte så enkelt som mulig. Men vi har "bare" forlovelsesringer da (kjøpte ikke nye til bryllupet). God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 29. november 2010 #1295 Del Skrevet 29. november 2010 Så koselig det var her inne med bryllupsplanlegging! :rødme: Jeg synes det er penest uten diamant, men så liker jeg at det er veldig enkelt når det gjelder smykker o.l. Hvis jeg skulle hatt diamant så ville jeg hatt uten farge tror jeg... Men jeg er veldig enkel og kjedelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1296 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg likte den i midten best Jeg tenkte som så at en ring skal passe i alle sammenhenger og til alle antrekk, så jeg valgte så enkelt som mulig. Men vi har "bare" forlovelsesringer da (kjøpte ikke nye til bryllupet). God mandag! Så koselig det var her inne med bryllupsplanlegging! :rødme: Jeg synes det er penest uten diamant, men så liker jeg at det er veldig enkelt når det gjelder smykker o.l. Hvis jeg skulle hatt diamant så ville jeg hatt uten farge tror jeg... Men jeg er veldig enkel og kjedelig da! Jo mer jeg ser på dem heller jeg også mot den midterste Ringen må jo kunne brukes til alt, så den logiske meg sier at jeg bør gå for den blanke eller til nød med hvit sten. Jeg gleder meg sånn til jeg og kjæresten kan gå med matchende ringer :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. november 2010 #1297 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg synes den var helt nydelig uten diamanten, om du vil ha diamant ville jeg valgt den blanke. Men jeg er også kjedelig, vi har helt vanlige gifteringer i gult gull, har ingenting skrevet på innsiden engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. november 2010 #1298 Del Skrevet 29. november 2010 Fine ringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 29. november 2010 #1299 Del Skrevet 29. november 2010 Så koselig med brudekjoler og stas, jeg kunne giftet meg mange ganger med samme mann, det var en sånn herlig dag Vi har også "bare" forlovelsesringer, jeg ville bare ha en og de er helt enkle, men passer til vårt bruk(hender som brukes hardt i hverdagen ). Det er som flere ander har nevnt her, veldig koselig å gå i butikker og prøve også, noe av det viktigste for oss var hvordan den satt på fingeren! Kjedelig med ustabile sykluser! Jeg har hatt kjempestabile sykluser hele tiden, uten at det har hjulpet noe, fikk ustabile av Pergoen og er glad jeg slapp unna med det. Det er klart p-pillene kan påvirke det hele, de kan nok sitte i kroppen i opptil ett år uten at det er noe unormalt, kanskje stoffskiftet påvirker det også... Har du tatt hormonprøver? Håper det stabiliserer seg snart i alle fall! Og så er det jo klart, en må ha overskudd og energi til å prøve litt også. Den operasjonen du har vært gjennom krever nok sitt av kroppen også så dere har vel knapt fått prøve skikkelig siden du sluttet på pillen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. november 2010 #1300 Del Skrevet 29. november 2010 Hei, Småkjekset! Så koselig det høres ut med bryllupsplanlegging! Skjønner godt at du koser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå